• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Миючі та чистячі засоби для закладів загальної середньої освіти Шевченківського району м. Києва, код ДК 021:2015 (CPV) 39830000-9 - продукція для чищення

Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, та інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції, викладаються українською мовою. У разі надання будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад українською мовою (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально. Визначальним текстом є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, окремих елементів креслень тощо, випадків, коли окремий документ, який надається в складі тендерної пропозиції складено на декількох мовах, одна із яких відноситься до абзацу першого цього пункту, наприклад буклети, паспорти товару/або обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.

Торги не відбулися

513 324.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 566.62 UAH
Період оскарження: 30.01.2023 15:52 - 04.02.2023 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 00a91138ede94c0880b98e3f92ea35ac
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-30-014385-a.c6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга, додаток
Дата розгляду скарги: 13.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.03.2023 14:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.03.2023 16:04
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 03bfe09ee8dd4955ac2f9721b8e95d74
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-30-014385-a.a5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 23.02.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.02.2023 15:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.02.2023 16:50
Дата виконання рішення Замовником: 28.02.2023 10:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано рішення АМКУ від 23.02.2023 № 2163-р/пк-пз
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП", Пономаренко Катерина 380675014400 GREENNVP@UKR.NET
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: 5e6aec60e8d24b2886aedeeed8da4bab
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-30-014385-a.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.02.2023 15:55
Автор: ФОП "МАГАЛЕЦЬКА ВІКТОРІЯ ГЕОРГІЇВНА", Виктория Магалецкая +380673239383 sasho.vlasenko@gmail.com
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 43fd7c503c9d4f90b678f9a8d439fdda
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-30-014385-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 03.02.2023 17:16
Автор: ТОВ "ІРІДАН", Володимир Верьовкін +380507660806 iridanua@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: eee3f6e620354edaa8c029127eb00ec2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-30-014385-a.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме виключити дискримінаційні вимоги що штучно звужують коло потенційних учасників : Виключити вимогу щодо надання сертифікатів ISO 14001 та 22000, так як з 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції . Ви і так вимагаєте надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та інструкції щодо застосування, що є достатніми документами для підтвердження якості та безпечності товару.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий ранок, частина 5 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” дозволяє замовнику вимагати від учасників у тому числі сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі. Разом з тим під час здійснення закупівель замовник може використовувати нормативно-правові акти, стандарти тощо, що не суперечить нормам Закону. Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Законодавство України у сфері закупівель не було порушене. Водночас інформуємо Вас, що будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів, тому сама вимога про надання сертифікату ISO не є дискримінаційною для учасника торгів Також, повідомляємо, що відповідно до частини 6 ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник має право в тендерній пропозиції подати технічний паспорт щодо предмета закупівлі на підтвердження відповідності вимогам, у випадку неможливості отримання сертифікату з незалежних від нього причин до закінчення етапу подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.02.2023 15:59
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: 4f79b4331a244088b8411ce6f03844cd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-30-014385-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник, просимо Вас внести зміни до ТД, а саме виключити дискримінаційні вимоги що штучно звужують коло потенційних учасників : Виключити вимогу щодо надання протоколу випробувань акредитованої згідно чинного законодавства державної лабораторії на запропонований еквівалент на підтвердження технічних характеристик.Так як, ви і так вимагаєте надати порівняльну таблицю з посиланням на сторінки та пункти інструкції (або методичних вказівок), що є більш ніж достатньо для підтвердження відповідності запропонованого еквіваленту).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий ранок, наша вимога не є дискримінаційною згідно чинного законодавства України. Предмет закупівлі буде застосовуватися у закладах освіти, з метою запобігання непередбачуваних ситуацій (алергій у працівників або дітей чи пошкодження хімічними властивостями матеріально-технічного забезпечення закладу освіти та ін.) з врахуванням вимог Міністерства освіти і науки України та державної наукової установи «ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ» стосовно забезпечення закладів освіти у науковому збірнику «ОБЛАДНАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. Збірник нормативно-правових актів щодо матеріально-технічного забезпечення галузі освіти» (Укл.: Низковська О. В., Чуприна О. Б.– Видання друге. – К., 2019.– 237 с.) у розділі - Державна експертиза та стратегічна екологічна оцінка проекту програми (с. 82) зазначено, що: «32. Державний замовник програми організовує проведення державної експертизи (наукової, науково-технічної, інвестиційної, санітарно-епідеміологічної, експертизи землевпорядної документації тощо) проекту програми на його відповідність критеріям, визначеним законодавчими актами, що регламентують проведення такої експертизи, та подає відповідні документи». Так як заклади освіти – це державні установи, тому саме протокол випробувань державної акредитованої лабораторії на підтвердження технічних характеристик товару було прописано у вимогах ТД. Разом з тим інформуємо вас, що під час перевірок шкіл перевіряючи органи просять документи на підтвердження якості товару, що відповідає державним стандартам. Тому порівняльна таблиця не є державним стандартом.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.02.2023 15:59