-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Технічний нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт покрівлі"
Детальна інформація щодо закупівлі знаходиться в додатках.
Торги відмінено
14 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 142.50 UAH
мін. крок: 1% або 142.50 UAH
Період оскарження:
04.08.2016 16:41 - 05.08.2016 17:00
Вимога
Без відповіді
Незаконні вимоги до потенційних учасників
Номер:
0b97784319964f868e0a48d1ecc6083e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-04-000668-b.b3
Назва:
Незаконні вимоги до потенційних учасників
Вимога:
В додатку 1 - ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ВИМОГИ зазначено, що учасник має бути комунальним підприємством міського підпорядкування або державним підприємством.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Вимога- виключити дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.08.2016 21:10
Скарга
Очікує розгляду
ЗВЕРНЕННЯ (ВИМОГА) щодо надання уточнень до тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог
Номер:
4ea189f3ea78422d943e461a38c9e087
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-04-000668-b.c1
Назва:
ЗВЕРНЕННЯ (ВИМОГА) щодо надання уточнень до тендерної документації та усунення дискримінаційних вимог
Скарга:
п. 6 Оголошення - «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», Замовник публічної закупівлі встановив вимоги до учасників закупівлі щодо надання ними відомостей та документів, які згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», не відносяться до кваліфікаційних критеріїв, або не передбачені законодавством для учасників закупівель – юридичних та фізичних осіб.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення (вимога)-1 .pdf 05.08.2016 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.08.2016 16:20
Вирішення:
Уважно розглянувши Ваше звернення, адміністрація КНП "ЦПМСД №2" повідомляє Вам, що, закупівля №UA-2016-08-04-000694-b Технічний нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень" проведена з урахуванням вимог законодавства України.
Дана закупівля являється допороговою та не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки згідно статті 2 цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Проведення допорогових закупівель регламентується Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" №35 від 13.04.2016 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель" та Регламентом використання електронної системи закупівель для здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, визначену у абзаці 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуг (послуги) та виконавця робіт закупівель ТОВ "Е-ТЕНДЕР", відповідно до п. 8.3. якого Замовник розміщує вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Крім того, Міністерства економічного розвитку і торгівлі України у листі від 02.08.2016 р. "Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель" визначило, що всі учасники бюджетного процесу, у разі відбору постачальника товарів, надавача послуг та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, з метою цільового і ефективного використання бюджетних коштів, мають дотримуватись принципу ефективності та результативності, шляхом забезпечення якісного надання послуг при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Вимоги Замовника, викладені в документації Оголошення про проведення закупівлі через "Систему електронних закупівель", зокрема у п.6. «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» викладені з урахуванням вищенаведених законодавчих документів.
Крім того, нормативні документи на які Ви посилаєтесь у Вашому зверненні стосуються Закону України "Про здійснення державних закупівель", який втратив чинність на підставі Закону № 922-VIII від 25.12.2015, ВВР, 2016, № 9, ст.89. зокрема, лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 11.01.2014 р. «Щодо видів порушень при проведенні процедур закупівель» та рішення постійно-діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері державних закупівель № 114-р/пк-ск від 12.11.2010 року.
З огляду на наведене, Ваша вимога, щодо усунення дискримінаційних вимог є необґрунтованою та задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Без відповіді
ЗВЕРНЕННЯ (ВИМОГА) щодо усунення дискримінаційних вимог ПОВТОРНО
Номер:
6f0edc93c33340e294cc8f9243e70a86
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-08-04-000668-b.b2
Назва:
ЗВЕРНЕННЯ (ВИМОГА) щодо усунення дискримінаційних вимог ПОВТОРНО
Вимога:
У своїй відповіді на звернення про усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації Замовник зазначив, що закупівля №UA-2016-08-04-000694-b Технічний нагляд по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень" є допороговою, та не підпадає під дію Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки згідно статті 2 цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Проте, відповідно до ч.3 п.1. ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Що стосується, частини 4, п. 1 ст. 2 того ж закону на яку посилається Замовник у відповіді на вимогу, то вона стосується, здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини першої ст. 2 закону, та покладає на замовників обов'язок оприлюднювати звіт про укладені договори в системі електронних закупівель.
Щодо послання на п.8.3. Порядок здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" №35 від 13.04.2016 "Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель", то він стосується порядку проведення аукціону, а не дій замовника при встановленні кваліфікаційних вимог до учасників:
«8.3. Дата та час Аукціону призначаються Системою автоматично. Авторизовані електронні майданчики мають право інформувати Користувачів Системи про наближення дати старту Аукціону».
З урахуванням вищенаведеного, відмова від усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації є необґрунтованою та незаконною.
Пов'язані документи:
Учасник
- Повторне звернення (вимога)-1 .pdf 09.08.2016 11:36
Дата подачі:
09.08.2016 11:37