-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування учнів Херсонського Таврійського ліцею мистецтв та в пришкільному оздоровчому таборі
-
Завершена
686 298.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 431.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 431.50 UAH
Період оскарження:
18.12.2017 15:05 - 15.01.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога до документації
Номер:
37f56918b7ae4810943ac723ace235ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-18-001953-b.a4
Назва:
Вимога до документації
Вимога:
Щодо вимоги надання експлуатаційного дозволу орендодавця в разі оренди приміщення. Замовник в своїй відповіді зазначив, що учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копію експлуатаційного дозволу на орендовані потужності, але не копію експлуатаційного дозволу орендодавця, як зазначено в тендерній документації. Експлуатаційний дозвіл видається безпосередньо оператору ринку, який здійснює діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. В даних умовах оператором ринку який здійснює діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження є безпосередньо учасник, тобто експлуатаційний дозвіл повинен мати учасник щоб мати право здійснювати зазначену діяльність. А потужності він може орендувати, мати власні тощо. Орендодавець приміщення, якщо не здійснює діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження не повинен отримувати такий дозвіл відповідно до чинного законодавства. Тому просимо виключити вимогу надання експлуатаційного дозволу орендодавця в разі оренди приміщення як таку що не відповідає чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 3.PDF 03.01.2018 16:30
Дата подачі:
29.12.2017 09:16
Вирішення:
Розглянувши вимогу про усунення порушень (UA-2017-12-18-001953-b.a4), оприлюднену 29 грудня 2017 року о 09:16, тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога до документації
Номер:
4f828ffeea6c4a66b8b989a17836595d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-18-001953-b.a2
Назва:
вимога до документації
Вимога:
В своїй відповіді на наші зауваження до тендерної документації щодо вимоги надати результати медичних оглядів Замовник відповів, що учасник повинен надати інформацію про результати проходження медичних оглядів персоналу, а в тендерній документації вимагається надати результати проходження медичних оглядів персоналу. Так що повинен надати учасник? Результати аналізів, копію медичної картки в якій відображені результати медоглядів чи який конкретно документ на виконання зазначеної вимоги тендерної документації? Якщо учасник повинен надати інформацію про результати проходження медичних оглядів, то внесіть зміни до тендерної документації та поясніть який конкретно документ або довідку або інформацію в довільній формі необхідно надати на виконання зазначеної вимоги тендерної документації.
Щодо вимоги надання експлуатаційного дозволу, то справа не тільки в назві документу. Справа в тому, що експлуатаційний дозвіл видається безпосередньо оператору ринку, який проводить діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Тобто вимога Замовника надати в разі оренди приміщення експлуатаційний дозвіл орендодавця не відповідає законодавству.
Хочу також звернути увагу на визначення предмету закупівлі. Послуги їдалень мають код 55510000-8, послуги їдалень та кейтерингові послуги мають код 55500000-5. Визначений предмет закупівлі 55520000-1 кейтерингові послуги (це послуги з доставки їжі) не відповідає послугам, які хоче закупити Замовник відповідно до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 2.pdf 28.12.2017 14:03
Дата подачі:
27.12.2017 14:51
Вирішення:
Розглянувши вимогу про усунення порушень (UA-2017-12-18-001953-b.a2), оприлюднену 27 грудня 2017 року о 14:51, інформуємо про наступне.
1. Щодо інформації про результати проходження медичних оглядів персоналу, який планується направляти на роботу до закладів.
На виконання вимоги тендерної документації, учасник повинен надати інформацію про результати проходження медичних оглядів персоналу, який планується направляти на роботу до закладу з зазначенням того, що персоналом було пройдено медичний огляд, за результатами якого вони відповідно до встановлених законодавством норм мають право бути залученими до надання послуг, які є предметом закупівлі.
2. Щодо вимоги надання експлуатаційного дозволу орендодавця.
Оскільки вимогою тендерної документації є надання копії експлуатаційного дозволу, який видається операторові ринку харчових продуктів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних заходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (далі – експлуатаційний дозвіл), учасник, який є орендарем потужностей (об’єктів), повинен разом з копією договору оренди на потужності, чинного на весь період надання послуги, також надати у складі своєї пропозиції копію експлуатаційного дозволу на орендовані потужності, про що зазначено у пункті 2 «Наявність обладнання та матеріально технічної бази» додатку 1 тендерної документації, який підтвердить їх відповідність вимогам чинного законодавства.
3. Щодо визначення предмету закупівлі послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Херсонським Таврійським ліцеєм мистецтв закуповуються послуги з організації шкільного харчування учнів закладу, код предмету закупівлі згідно національного класифікатора ДК 021: 2015 – 55523100-3.
У зв’язку з тим, що предмет закупівлі визначається замовником за показником четвертої цифри основного словника, назва предмета закупівлі відповідно (ДК 021:2015 – 55520000-1) - кейтерингові послуги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога до документації
Номер:
4170f9855a6440c9980ed40ffb149aed
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-18-001953-b.a1
Назва:
Вимога до документації
Вимога:
Вивчивши умови тендерної документації Херсонського Таврійського ліцею мистецтв Херсонської міської ради ДК: 021:2015 – 55520000 – 1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів Херсонського ліцею мистецтв та в пришкільному таборі), просимо внести зміни до:
П. 2 додатку №1 «Наявність обладнання та матеріально – технічної бази» щодо підтвердження санітарного стану складських приміщень. Вимога щодо надання експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів суперечить Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон). Відповідно до вимог зазначеного Закону оператори ринку отримують експлуатаційний дозвіл на зареєстровані потужності щодо виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Виходячи з норм Закону, вимога для учасника торгів – орендаря потужностей щодо надання експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів орендодавця є такою, що суперечить діючим нормам законодавства. Тобто відповідно до Закону учасник повинен надати копію експлуатаційного дозволу на зареєстровані потужності щодо виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Хочу зауважити, що вимоги до учасника щодо надання експлуатаційного дозволу відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» викладені в тендерній документації в додатку 3-б до тендерної документації.
Прошу виключити вимогу тендерної документації «надати результати проходження медичних оглядів персоналу, який планується направляти на роботу до закладів», адже результати медичного огляду - це конфіденційна інформація людини, яка стосується стану її здоров’я та не може бути оприлюднена.
Прошу виключити вимогу тендерної документації з розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» щодо обов’язкового накладення електронного підпису на документи учасника торгів. Зазначена вимога протирічить ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», яка зазначає, що для ідентифікації автора електронного документа може використовуватись електронний підпис, тобто автор електронного документа може, а не зобов’язаний підписувати його електронним підписом.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу (2).pdf 26.12.2017 16:35
Дата подачі:
22.12.2017 15:57
Вирішення:
Розглянувши вимогу про усунення порушень (UA -2017-12-18-001953-b.a1) . оприлюднену 22 грудня 2017 року о 15:57, інформуємо про наступне.
1. Щодо обов’язкового накладання електронного підпису на документи учасника торгів.
На виконання п. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) тендерною документацією передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються учасником з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" з накладанням на них електронного цифрового підпису юридичної особи або керівника або уповноваженої особи на підписання документів тендерної пропозиції учасника торгів.
Учасники подають тендерні пропозиції у формі електронного документа.
Електронний цифровий підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, що надає йому юридичної сили, тому його накладення на документи учасника торгів є обов’язковим.
Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Водночас згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому тендерна документація розробляється та затверджується замовником згідно з пунктом 29 частини першої статті 1 Закону.
Статтею 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до пункту 1 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій.
Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону.
Крім того наголошуємо, що вимогою ст.. 30 Закону є обов’язок Замовника – відхилити тендерну пропозицію у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
2.Щодо надання у складі тендерної пропозиції результатів проходження медичних оглядів персоналу, який планується направляти на роботу до закладу.
Зазначена вимоги тендерної документації не носить характер дискримінаційної вимоги, а застосована на виконання вимог нормативно правових актів, які регулюють організацію харчування учнів загальноосвітніх закладів, а саме :
Законів України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», «Про охорону дитинства», «Про освіту», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, Наказу Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», Листа Міністерства освіти і науки України від 11.09.2009 №1/9-630 «Про вжиття заходів щодо запобігання харчових отруєнь у навчальних закладах», з метою додержання в закладі вимог санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм, та забезпечення учнів навчального закладу повноцінним харчуванням.
На зазначену вимогу Учасник торгів повинен надати інформацію про результати проходження медичних оглядів персоналу, який планується направляти на роботу до закладу.
2. Щодо назви експлуатаційного дозволу, який надається учасником торгів на виконання Закону України « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
У зв’язку з тим що останні зміни до зазначеного Закону внесені тільки 18.05.2017, назва експлуатаційного дозволу в тендерній документації буде відкоригована, шляхом внесення до неї змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога до документації
Номер:
3d3dfe540725402596c6f9802ff60a45
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-18-001953-b.a3
Назва:
Вимога до документації
Вимога:
Щодо вимоги надання експлуатаційного дозволу орендодавця в разі оренди приміщення. Замовник в своїй відповіді зазначив, що учасник в складі своєї пропозиції повинен надати копію експлуатаційного дозволу на орендовані потужності, але не копію експлуатаційного дозволу орендодавця, як зазначено в тендерній документації. Експлуатаційний дозвіл видається безпосередньо оператору ринку, який здійснює діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. В даних умовах оператором ринку який здійснює діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження є безпосередньо учасник, тобто експлуатаційний дозвіл повинен мати учасник щоб мати право здійснювати зазначену діяльність. А потужності він може орендувати, мати власні тощо. Орендар приміщення, якщо не здійснює діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження не повинен отримувати такий дозвіл відповідно до чинного законодавства. Тому просимо виключити вимогу надання експлуатаційного дозволу орендодавця в разі оренди приміщення як таку що не відповідає чинному законодавству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.12.2017 17:10
Опис причини скасування:
Уточнення
Дата скасування:
29.12.2017 09:14