-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування учнів пільгових та не пільгових категорій у загальноосвітніх навчальних закладах міста Славутича Київської області
Торги відмінено
4 122 300.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 611.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 611.50 UAH
Період оскарження:
06.12.2017 17:21 - 24.12.2017 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга на Рішення Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області , оформлене Протоколом №9 засідання тендерного комітету Управління освіти і науки Славутицької міської ради від 09.01.18р.
Номер:
68001ba0a0bd48f3a85b63414935c575
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-06-004249-c.b2
Назва:
Скарга на Рішення Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області , оформлене Протоколом №9 засідання тендерного комітету Управління освіти і науки Славутицької міської ради від 09.01.18р.
Скарга:
У порядку, визначеному ЗУ "Про публічні закупівлі", ПП "ЧІЛДРЕН - ПРОДУКТ" звертається в АМК України з відповідною скаргою. До скарги додаємо платіжне дорученя про сплату збору за подачу скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 18.01.2018 18:02
- Платіжне доручення 18.01.2018 18:02
- Рішення від 22.01.2018 № 506 + листи Скаржнику та Замовнику.pdf 22.01.2018 19:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2018 № 1057.pdf 07.02.2018 18:09
- Рішення від 06.02.2018 № 1057.pdf 09.02.2018 19:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.01.2018 18:02
Дата прийняття рішення по скарзі:
09.02.2018 19:42
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга щодо створення неконкурентних умов
Номер:
933dfb78bba444f29976de4bb7e56edb
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-06-004249-c.b1
Назва:
Скарга щодо створення неконкурентних умов
Скарга:
Тендерна документація містить умови, які дискримінують нових учасників і не дає можливості взяти участь у закупівлі послуги з організації харчування учнів пільгових та непільгових категорій у загальноосвітніх навчальних закладах міста Славутич Київської області. ТОВ «ІНСОЦПРОЕКТ» зареєстровано у 2017 році, підприємство має всі необхідні потужності для надання послуги з організації харчування дітей у 2018 році на умовах, що передбачені документацією і виконання умов договору у запропонованій Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради Київської області редакції належним чином.
По-перше, новостворені учасники, в тому числі ТОВ «ІНСОЦПРОЕКТ» не можуть взяти участь у цій закупівлі, оскільки, учасникам потрібно надати документально підтверджений досвід, а також ДВА договори предметом яких має бути послуги з організації гарячого харчування дітей і учнів, накладні або акти прийому-передачі за цима договорами, відгук контрагента про якість цих послуг, що надавалися за договорами. Відсутність таких документів у учасників з різних причин, особливо що стосується новостворених підприємств, які апріорі не можуть мати таких договорів і відповідно не можуть їх здобути, оскільки створюються антиконкурентні умови, робить неможливим їх участь у закупівлі.
По-друге, для участі у закупівлі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про обладнання (напр. холодильне, морозильне обладнання, плити та ін.), малоцінний інвентар (напр.: посуд, столовий посуд та ін.), автомобілі, які використовуються для транспортування продуктів харчування, складські приміщення, які використовуються для зберігання продуктів харчування. А також документи, що підтверджують права володіння та користування цією мат.-тех.базою і відповідність вказаних об’єктів вимогам санітарних норм та правил. Проте новостворені учасники, які не надавали аналогічні послуги, не можуть мати такої мат.-тех. бази. Окрім того, відповідно до Додатку 3 документації учаснику-переможцю передаються у тимчасове користування приміщення шкільних їдалень та харчоблоків разом із наявним обладнанням. Отже, немає жодної необхідності утримувати таку велику кількість мат.-тех. бази за відсутністі договору про надання таких послуг, оскільки неможливо оцінити, що за обладнання вже є в наявності, що потрібно забезпечити учаснику. Вважаємо наявність фінансової спроможності в повній мірі забезпечить впевненість замовника у можливості учасника забезпечити необхідну мат.-тех. базу.
Це є порушенням принципів проведення закупівель за державні кошти, що встановлені ЗУ «Про публічні закупівель» і запобігає створенню конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
З метою недопущення дискримінації учасників необхідно внести зміни у ці пункти додатку 1 до документації та замовнику потрібно створити умови для забезпечення участі новостворених учасників, оскільки це збільшить конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 15.12.2017 16:50
- Протокол 161.pdf 20.12.2017 17:07
- Рішення від 20.12.2017 № 8964.pdf 20.12.2017 20:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.12.2017 16:50
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.12.2017 20:46