-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфікуючі засоби
Завершена
153 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 530.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 530.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2018 14:05 - 30.01.2018 14:10
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга
Номер:
a2e27c685b514940b73ac9571fef077a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-26-000553-c.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нащої пропозиції. Замовник Зазначив, «в пропозиції зазначені аналоги ,не надані гарантійні листи виробників». Замовник, таким чином, не мав на меті розглядати еквіваленти .
Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників.
Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку у повному обсязі всієї продукції,що вимагалась в документації торгів від нашої компанії ми надали.
Саме нерозгляд аналогів (еквівалентів) та вимога надання гарантійних листів виробників і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі! Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є достатньо еквівалентів , кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є певні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2018 15:56
Вирішення:
ТОВ «ВІК-XXI-ВІК», розглянувши вашу скаргу, комітет з електронних торгів підтверджує своє рішення про відхилення наданої пропозиції, за невідповідність заявці Замовника, також в складі вашої пропозиції не було надано гарантійних листів від виробників.
У своїй роботі комітет керується наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», п. 6.4. – Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників, але це не являється обов’язком для Замовника. Замовник самостійно визначає перелік товарів та технічні характеристики згідно заявок медичних фахівців. Вимога щодо надання гарантійних листів від виробника продиктована бажанням Замовника отримати якісний і нефальсифікований товар.
Статус вимоги:
Не задоволено