-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
електрична енергія на 2023 рік
Торги відмінено
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2023 13:46 - 07.02.2023 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
c8a3e9b43dc2498fba6a0feaaa5cc07d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-30-009625-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
В своїй тендерній документації, зазначається, щоб учасник надав "довідку в довільній формі про наявність в місті Житомирі центру обслуговування споживачів, якщо він обслуговує більше 50000 споживачів, або довідку в довільній формі про наявність в місті Житомирі окремого структурного підрозділу (посадової особи) учасника роздрібного ринку, якщо він обслуговує менше 50000 споживачів. В довідці обов'язково вказати місце розташування, посаду, ПІБ та контактного телефону керівника (посадової особи).".
Повідомляємо, що зазначений абзац тендерної документації є дискримінаційний, та упереджений по відношенню до всіх учасників торгів, в тому числі і до Товариства, а тому враховуючи вищевикладене просимо Вас усунути виявлені порушення терміново.
Дана вимога надати документ про підтвердження офісу учасника суперечить принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наявність такої вимоги – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників електричної енергії виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Вами безпосередньо порушується Закон України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативно-правовим актом не передбачено обов’язок створення точок контакту по всій території України, чи мати більше ніж одну. Це виключно бажання Ліцензіата (Товариства). Просимо Вас змінити дані вимоги у Тендерної документації та привести її у відповідність до діючого законодавства.
Разом з тим Товариство додатково повідомляє, що на підтвердження інших кваліфікаційних вимог у Товариство наявний кол-центр згідно з вимогами встановленими Постановою НКРЕКП «Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами» № 373 від 12.06.2018 р.
Відповідно до п. 8.3.17 Правил роздрібного ринку електричної енергії, що затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Наголошуємо, що окремий структурний підрозділ Товариства на території іншої області не передбачено жодними нормативно – правовим актом України, а є правом, які обслуговує електропостачальник до 50000 тисяч споживачів.
Просимо Вас вказати який нормативно-правовий акт ви посилаєтесь, встановлюючи вимоги щодо наявності офісу Учасника на території Житомирської області для обслуговування клієнтів та прийому споживачів. Разом з тим просимо Вас терміново усунути дані порушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2023 15:05