-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою
Торги відмінено
957 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 785.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 785.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2023 11:57 - 05.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність вимоги, яка не відповідає чинному законодавству України (посилання на не чинний держстандарт)
Номер:
f50913b61afb47aba22c1f53ba1064d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-30-006405-a.c5
Назва:
Невідповідність вимоги, яка не відповідає чинному законодавству України (посилання на не чинний держстандарт)
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №3 до тендерній документації ви вимагаєте, що
Технічне обслуговування повинно здійснюватися у відповідності з Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів; ДБН В.2.5-56:2014 “Системи протипожежного захисту”; ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 «Системи пожежної сигналізації та провіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2004, IDT).
ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2009 є вже не чинним. На його заміну прийнятий Національний стандарт ДСТУ-H CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та опо-віщення. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію, експлуатування і технічного обслуговування» є чинним та діючим.
Дата його прийняття – 16.06.2021р.; Дата початку дії – 1.07.2021р.; Наказ від 16.06.2021 № 226 Про прийняття та скасування національних стандартів.
Наполягаємо на внесенні зміни до тендерної документації, відповідно до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2023 19:01
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що закупівлю буде відмінено через недоліки у тендерній документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Явна дискримінація Учасників процедури закупівлі
Номер:
388025e9df71472eb42ef07db35b6165
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-30-006405-a.c4
Назва:
Явна дискримінація Учасників процедури закупівлі
Вимога:
Замовник в тендерній документації вимагає від Учасників:
Електромонтери ОПС повинні мати: - скановані з оригіналу документи, які підтверджують проходження спеціального навчання з таких видів робіт та послуг протипожежної діяльності: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.
Налагоджувальник приладів повинен мати: - скановані з оригіналу документи, які підтверджують проходження спеціального навчання з таких видів робіт та послуг протипожежної діяльності: монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння.
По-перше, яким пунктом та чинним нормативним документом вимагається проходження спеціального навчання? Даний документ не є "обовязковим".
По-друге, у Налагоджувальника приладів - підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння. Причому тут взагалі система пожежогасіння???
Предметом закупівлі є послуги з: Технічного обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою, жодного слова про систему пожежогасіння!!!
Навіщо ви навмисно дискримінуєте Учасників процедури закупівлі такими вимогами??? Ви лобіюєте інтереси зацікавленого Учасника процедури закупівлі???
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючою, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримимінації учасників, так з огляду на наступне: Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання.
Просимо(наполягаємо) виключити дискримінаційну вимогу з документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2023 18:10
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що закупівлю буде відмінено через недоліки у тендерній документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційна вимога, до Учасників процедури закупівлі, яка порушує норми чинного законодавства України
Номер:
951f53af85354e50bfdf3f3dc3255012
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-30-006405-a.b3
Назва:
Дискримінаційна вимога, до Учасників процедури закупівлі, яка порушує норми чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно Додатку 3 до тендерної документації, Ви вимагаєте надати "..... сканований з оригіналу/нотаріально-завіреної копії Дозвіл Державної служби України з питань праці або скановану з оригіналу/нотаріально-завіреної копії Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (надається із зазначенням адреси та назви об’єкту предмету закупівлі).." та "...Декларація подається за формою відповідно до “Додаток 8 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77), в графі «або за місцем виконання робіт/експлуатації, що змінюється» зазначається: Україна, Київська область, м. Бориспіль/ Бориспільський район". Звертаємо Вашу увагу на те, що якщо учасники мають зареєстровану раніше декларацію, в якій місцезнаходження вказано або Київська область або на об'єктах Замовника по Україні, тобто і в першому і другому випадку місцезнаходження об'єктів Замовника в м. Бориспіть входить і до Київської області та України, то такі декларації мають право на існування. А також акцентуємо Вашу увагу на те, що згідно Постанови Кабінету Міністрів України № 77 від 03.02.2021 року "Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Документи повертаються протягом п’яти робочих днів без розгляду у разі незаповнення полів, зазначення робіт підвищеної небезпеки та машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які не відповідають вимогам, встановленим цим Порядком та переліком машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77", тобто якщо вже у Замовника є нестримне бажання щоб були вказані саме місце виконання робіт м. Бориспіль, то таку декларацію доцільно буде, згідно вищесказаної постанови, зареєструвати після визанання переможцем. Тому є прохання до Замовника внести зміни до тендерної документації, тому що це дикримінація для інших учасників або у Вас вже є домовленість з якимось із Учасників, який вже має відповідну декларацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2023 15:35
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що закупівлю буде відмінено через недоліки у тендерній документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційна вимога, до Учасників процедури закупівлі, яка порушує норми чинного законодавства України
Номер:
cbab643283ef47698fc10792c0745a02
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-30-006405-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога, до Учасників процедури закупівлі, яка порушує норми чинного законодавства України
Вимога:
В додатку №3 наявна вимога
п.9. Для забезпечення надання послуг з підключення пожежної сигналізації на пульт централізованого спостереження, виконавець встановлює на кожному об’єкті комунікатор (GSM-передавач) для підключення на пульт.
Ми взагалі не можемо зрозуміти, це що якісь цирк, чи як це зрозуміти з вашого боку? Чому Учасник потенційний переможець повинен за свої кошти купляти комунікатори на 29 об'єктів, які коштує один від 4100 до 6000 гривень. (на 29 об'єктів 118 900 грн. до 174 000 грн.) Плюс витрати на паливо і т.д.
Окрім того, послугами процедури закупівлі є: Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою і відповідно до технічного завдання, яке зазначене вами ж як Замовником в додатку №3 не передбачає закупівлю обладнання, будь-які роботи з монтажу обладнання, або поточного (капітального) ремонту відсутні!!!
Чому Учасник повинен витрачати додаткові кошти на придбання комунікатора(ів) для підключення на пульт централізованого спостереження та дообладнати (встановити) та за свій рахунок надати безкоштовно в користування на час дії договору, як того вимагає Замовник процедури закупівлі?
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників, щодо основних принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- максимальна економія та ефективність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- добросовісна конкуренція серед Учасників.
Шановний Замовник процедури закупівлі, Оголосіть спочатку тендер на придбання обладнання, яке необхідне, а потім оголошуйте закупівлю на технічне обслуговування вашої(ваших) системи!!!
І насамперед, цікаво, яким чином через бухгалтерію державної установи буде проведене придбання комутаторів МЦА-GSM??? Як благодійний внесок? Ми впевненні ніхто з Учасників не хоче отримати додаткові фінансові витрати, а тим паче додаткові проблеми з Фіскальною службою України, адже купівля обладнання, це вже інший тип договору, який є юридичним документом і інший ДК.
Сподіваємось на здоровий глузд у вирішенні даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.02.2023 16:09
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що найближчого часу буде внесено зміни до Додатку 3 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Шановний Замовнику процедури закупівлі. В тендерній документації наявна вимога до Учасників, якою ви порушуєте норми чинного законодавства України, а також не підлягає здоровому глузду.
Номер:
6498b1198c7948619458b51de65cdb4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-30-006405-a.c1
Назва:
Шановний Замовнику процедури закупівлі. В тендерній документації наявна вимога до Учасників, якою ви порушуєте норми чинного законодавства України, а також не підлягає здоровому глузду.
Вимога:
Ви вимагаєте надати від Учасників надати договірну ціну та локальні кошториси в форматі програмного комплексу АВК-5 або у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5 обслуговування кожного навчального закладу відповідно до технічного завдання та дислокації (Додаток 5), зазначивши при цьому в ній вартість обслуговування об’єктів за 1 місяць та за 10 місяців з урахуванням всіх податків, матеріалів, зборів та будь - яких витрат (ціна з/без ПДВ);
Яким чином можна порахувати договірну ціну та локальні кошториси на кожен об'єкт обслуговування кожного навчального закладу відповідно до технічного завдання та дислокації, коли відсутня марка та кількість обладнання протипожежного призначення, яке потрібно буде обслуговувати.
Згідно Кошторисних норм України КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», форми договірної ціни - Додаток 30 до Настанови (пункт 5.2) та локального кошториси - Додаток 1 до Настанови (пункт 3.11) обов'язково передбачає кількість обладнання та одиниці виміру.
Чому у вас в тендерній документації відсутня інформація по кількості обладнання та одиниці виміру, як того вимагає форма Локального кошторису, яким чином Учасник може дотриматись вимог чинного законодавства України, розрахувати локальний кошторис та надати його в своїй тендерній пропозиції.
По-друге, локальні кошториси, згідно п.3.11 складаються на будівельні роботи, а предметом закупівлі є послуги: Технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та цілодобове спостереження за пожежною автоматикою.
Ваша вимога виглядає дуже дивною, яка направлена на навмисне обмеження кількості потенційних Учасників процедури закупівлі. Адже порахувати локальні кошториси на об'єкти на скласти договірну ціну не можливо.
Поясніть на яку норму Закону України ви опираєтеся вимагаючи учасникам порахувати договірну ціну та локальні кошториси на кожен об'єкт обслуговування кожного навчального закладу відповідно до технічного завдання та дислокації, коли відсутня марка та кількість обладнання протипожежного призначення, яке потрібно буде обслуговувати.
Приберіть дану дискримінаційну вимогу, або внесіть відповідні зміни в тендерну документацію.
Інакше ми звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- dodatok-1.pdf 02.02.2023 15:40
- dodatok-30.pdf 02.02.2023 15:40
Дата подачі:
02.02.2023 15:40
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за увагу до нашої закупівлі та повідомляємо, що найближчого часу буде внесено зміни до Додатку 3 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено