• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи зі встановлення нових та оновлення існуючих вказівників до об'єктів екскурсійного показу, в т.ч. іноземними мовами (далі – вказівники), а саме оновлення існуючих вказівників до об'єктів екскурсійного показу

Оновлення 47 вказівників до об'єктів екскурсійного показу

Завершена

966 316.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 11.04.2017 22:49 - 14.04.2017 23:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження

Номер: 9d611a95c4ed49f39ea6aa3712671af3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-11-002573-b.c4
Назва: Оскарження
Скарга:
Де у ваших вимогах написано, що це є порушенням кваліфікаційних вимога за якими пропозиція учасника не буде розглядатися або може бути відхилена. І в якому пункті зазначено, що домументи мають бути завірені у відповідноті вимогам ДСТУ 4163-2003
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Відхилено у задоволені вимогі
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.05.2017 17:25
Дата виконання рішення Замовником: 23.04.2017 22:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: У переліку документів що до вимог до кандидатів та документів зазначено жирним шрифтом: "Усі документи повинні бути викладені українською мовою та завірені з обох боків згідно з законодавством". Існуюче на даний час законодавство з цього питання - ДСТУ 4163-2003. Якщо ця законна вимога не виконується, Замовник не розглядає сканкопії невідомих пропозицій (документів), за справжність та дійсність яких нихто особисто не відповідає.
Задовільнена: Ні
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гранд Принт 25", Приходько Тетяна Миколаївна +380935533643 grandprint777@gmail.com
Скарга
Відхилено

Оскарження

Номер: 105a757adfe445e7b33f11cdea33b04d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-11-002573-b.c5
Назва: Оскарження
Скарга:
Помилки, на які ви вказали є формальними (несуттєвими) і не порушують чинне законодавство України. До формальних помилок належать: описки, орфографічні та граматичні помилки, незначні текстуальні помилки допущені Учасником, або помилково вказана інформація з певних питань, відповідність якої можна встановити з інших документів пропозицій Учасника. Приклад формальних (несуттєвих) помилок: неправильне (неповне) завірення та / або не завірення Учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації чи відсутність підпису / печатки .
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Відхилено у задоволені вимогі
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.05.2017 16:01
Дата виконання рішення Замовником: 23.04.2017 22:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: Законодавством України та(або) технічним завданням (вимогами) Засовника не визначено перелік формальних помилок.
Задовільнена: Ні
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гранд Принт 25", Приходько Тетяна Миколаївна +380935533643 grandprint777@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Оскарження протоколу

Номер: 3a9e0cc23f5d438e82f145cafa793de0
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-11-002573-b.c2
Назва: Оскарження протоколу
Скарга:
Перелік документів згідно вимог до кандидатів наданий вами не має жодного документу, який зазначений в п.1.1 ДСТУ 4163-2003 до яких застосовується цей державний стандарт. Вкажіть по пунктах, які саме документи зазначені вами у вимогаг завірені або складені невірно.
Пов'язані документи: Замовник reviewers
Вирішення: Відхилено у задоволені , відповідь у листі
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.05.2017 19:19
Дата виконання рішення Замовником: 21.04.2017 11:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відхилено у задоволені , відповідь у листі
Задовільнена: Ні
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гранд Принт 25", Приходько Тетяна Миколаївна +380935533643 grandprint777@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Оскарження

Номер: 7daf3627fd034020841171f6121fcd6e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-11-002573-b.c8
Назва: Оскарження
Скарга:
Замовник відмовляється пояснювати свої протизаконним дії і безпідставне відхилення пропозиції тому скарга буде направлена до Антимонопольного комітету та Прокуратури.
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Відхилено у задоволені вимогі
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.05.2017 18:20
Дата виконання рішення Замовником: 24.04.2017 14:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Шановний кандидат ! Кожна Ваша вимога уважно розглядається і Ви отримуєте детальну відповідь з роз'ясненням згідно законів України. Ми не ігноруємо ні єдиного Вашого звернення. На жаль, Ви допустили порушення в подачі документів на участь, які ми Вам неодноразово пояснювали. Ваше законне право скаржитися із цього приводу
Задовільнена: Ні
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гранд Принт 25", Приходько Тетяна Миколаївна +380935533643 grandprint777@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Оскарження

Номер: a782b56fd43344caad032d2965ab82bd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-11-002573-b.c6
Назва: Оскарження
Скарга:
Шановний Максим Олександрович! Скористалася вашими роз’яснення і вирішила ознайомитися із Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №557 від 30.03.2016 р. «Примірне положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)» Згідно ст.. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» до складу тендерного комітету входить не менше п’яти осіб, рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Поясніть чому Ваш Протокол (рішення) засідання тендерного комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №4 від 20 квітня 2017 р. підписаний одноосібно. Вважаю цей протокол недійсним.
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Вирішення: Відхилено у задовільнені вимогі
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.05.2017 17:59
Дата виконання рішення Замовником: 23.04.2017 21:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Шановна Тетяна Миколаївна ! Пунком 1 Статті 2 Закона України «Про публічні закупівлі» визначено, що "Цей Закон застосовується:до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень". Закупівля робіт на 966 316 грн. не підлягає під застосування норм цього Закону, тому вимогі до підписив членів тендерного комітету недоцільні. Рекомендуємо Ващої компанії пройти навчання на існуючих курсах підготовки до Державних закупівель. З повагою.
Задовільнена: Ні
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гранд Принт 25", Приходько Тетяна Миколаївна +380935533643 grandprint777@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Оскарження протоколу

Номер: 3465785067cf42b7b11a65d2d19cfb6b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-11-002573-b.c3
Назва: Оскарження протоколу
Скарга:
В якому пункті ДСПУ 4163-2003 вказано як саме повинні бути завірені сканкопії документів? Яким чином складений протокол з вказанням строків виконання робіт квітень-травень, якщо в оголошенні, технічних вимогах та договорі вказаний термін протягом 2017 р.
Пов'язані документи: Замовник reviewers
Вирішення: Відхилено у задоволені , відповідь у листі
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.05.2017 16:34
Дата виконання рішення Замовником: 21.04.2017 11:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відхилено у задоволені , відповідь у листі
Задовільнена: Ні
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гранд Принт 25", Приходько Тетяна Миколаївна +380935533643 grandprint777@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Оскарження

Номер: 4edf47b09cdd4b7d9e6f2df8b8ac10b7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-11-002573-b.c7
Назва: Оскарження
Скарга:
Поясніть будь-ласка чому немає пояснень на мої вимоги. Ви порушуючи закон опублікували протокол, який не відповідає жодним законодавчим вимогам, підписуючи його одноосібно. Але саме спираючись на законодавство, а саме ДСТУ 4163-2003, відхиляєте нашу цінову пропозицію, тому що всі кваліфікаційні вимоги відповідають заявлений. Це відхилення є протизаконним.
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Відхилено у задоволені вимогі
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.05.2017 00:19
Дата виконання рішення Замовником: 24.04.2017 14:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Шановний кандидат ! Ми вже відповідали на теж саме Ваше запитання від 22.04.17. Нагадуємо ще раз: Пунком 1 Статті 2 Закона України «Про публічні закупівлі» визначено, що "Цей Закон застосовується:до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень". Закупівля робіт на 966 316 грн. не підлягає під застосування норм цього Закону, тому вимогі до підписив членів тендерного комітету недоцільні. Достатьно одного підпису уповноваженої особи тому ще це не тендерна закупівля, а допорогова.
Задовільнена: Ні
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гранд Принт 25", Приходько Тетяна Миколаївна +380935533643 grandprint777@gmail.com
Вимога
Відхилено

оскарження

Номер: ff8e395a063c4e8b8b952996952c7206
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-11-002573-b.a10
Назва: оскарження
Вимога:
Згідно Наказу 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" (Далі Порядок) замовник повинен дотримуватися наступних принципів: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є: 1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Замовником не було надано аргументованої відповіді щодо причин дискваліфікації нашої компанії. Всі документи, які вимагались умовами закупівлі були подані Замовнику шляхом їх розміщення на сайті держзакупівель до моменту визначення переможця тендеру, що не протирічить вимогам зазначеним в документації конкурсних торгів. Крім того слід зазначити, що наша компанія налічує більше 30 працевлаштованих працівників, з них мають спеціальну кваліфікацію для організації і виконання необхідних робіт 23 працівники. Наша компанія має у користуванні значну матеріально технічну базу та устаткування для виконання таких робіт. Враховуючи зазначене, вважаємо, що рішення конкурсних торгів стосовно визначення переможця необ’єктивні, необгрутонваі та значно невигідні у порівнянні із пропозиціями інших учасників в тому числі із пропозицією нашої компанії. Просимо: 1. Зазначити аргументовані причини дискваліфікації учасника ТОВ НВП "Новий стандарт" по закупівлі "Роботи зі встановлення нових та оновлення існуючих вказівників до об'єктів екскурсійного показу, в т.ч. іноземними мовами (далі – вказівники), а саме оновлення існуючих вказівників до об'єктів екскурсійного показу". 2. Визнати результати торгів недійсними. 3. Провести торги повторно або обрати найбільш вигідного виконавця із учасників тендеру. 4. Повідомити про результати розгляду даної скарги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відхилено у задоволені вимогі (скарги)
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 25.04.2017 13:49
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник ! Наказ по ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" нажаль не відноситься до законодавчих актів України, тому до організацій та підприємств він має лише ознайомлювально-рекомендаційний характер . Але принципи викладені в нім відповідають принципам Закону України "Про публічні закупівлі" і ми з ними згодні: «…об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням » . Всі учасники мають рівні умови, ознайомлені з документацією, і зокрема «Вимогамі до кандідатів та документів», де основним критерієм є спроможність та кваліфікація якісно виконати закупівлю, особливо коли вона має таке значення для міста перед проведенням Евробачення - 2017. З моменту оголошення закупівлі, Замовником був визначений час, коли здійснюється період уточнень та потім період прийому пропозицій. Тільки у цей час учасники задають уточнюючі питання, а потім надають пропозиції. У період учто нень Вами не було жодного питання до нас, зокрема які потрібно надати документи. У період прийому пропозицій Ви надали нам документи на розгляд, як і інші учасники закупівлі. Завершенням періоду уточнень став аукціон, де були зроблені найкращі пропозиції. Після аукціону Ви висловили бажання доповнити свої пропозиції та завантажили інші файли, чим викликали обурення інших учасників (Вимога від 20.04.17). Це порушує порядок, визначений Замовником, період надання пропозицій завершився 18.04.17. о 23.00. Ніхто не може більше надавати ніяких пропозицій, тому це порушує правила і вносить безлад до процедури закупівлі. Наступним кроком Замовник проводить оцінку пропозицій учасників після аукціону і учасникам невідомо коли це відбувається аж до оголошення результатів. Нажаль Ви не підтвердили свою спроможність та кваліфікацію наданими пропозиціями, у Вас був час запитати нас або надати необхідні підтвердження у встановлений термін та у законний спосіб, але Ви ним або не скористалися або Вам нічим було підтвердити. Винятків ні для кого ми робити не можемо. Правила для усіх учасників одинакові - «…об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням ». З повагою
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження

Номер: 386dc615f7f14c2f89ab8e61475c89f9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-11-002573-b.b9
Назва: Оскарження
Вимога:
Згідно Наказу 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" (Далі Порядок) замовник повинен дотримуватися наступних принципів: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням. У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є: 1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; 2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Замовником не було надано аргументованої відповіді щодо причин дискваліфікації нашої компанії. Всі документи, які вимагались умовами закупівлі були подані Замовнику шляхом їх розміщення на сайті держзакупівель до моменту визначення переможця тендеру, що не протирічить вимогам зазначеним в документації конкурсних торгів. Крім того слід зазначити, що наша компанія налічує більше 30 працевлаштованих працівників, з них мають спеціальну кваліфікацію для організації і виконання необхідних робіт 23 працівники. Наша компанія має у користуванні значну матеріально технічну базу та устаткування для виконання таких робіт. Враховуючи зазначене, вважаємо, що рішення конкурсних торгів стосовно визначення переможця необ’єктивні, необгрутонваі та значно невигідні у порівнянні із пропозиціями інших учасників в тому числі із пропозицією нашої компанії. Просимо: 1. Зазначити аргументовані причини дискваліфікації учасника ТОВ НВП "Новий стандарт" по закупівлі "Встановлення нових та оновлення існуючих стендів (пілонів) з загальноміською, маршрутно-картографічною та туристичною інформацією, а саме оновлення існуючих стендів (пілонів)". 2. Визнати результати торгів недійсними. 3. Провести торги повторно або обрати найбільш вигідного виконавця із учасників тендеру. 4. Повідомити про результати розгляду даної скарги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: помилка
Дата скасування: 24.04.2017 22:48
Вимога
Вирішена

Порушення термін подачі документів учасника після аукціону

Номер: c592db9685074681b88da3a0f8e07073
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-11-002573-b.c1
Назва: Порушення термін подачі документів учасника після аукціону
Вимога:
При оголошенні закупівлі, Замовником був визначений термін періоду уточнень – до 14.04.2017р.,а період подачі пропозицій до 23.00 18.04.2017р. При цьому усі учасники були у рівних умовах надати необхідні документи та пропозиції. 19.04.2017р. пройшов аукціон якій завершився о 11.31. Але з невідомих причин, та невідомо у якій спосіб, 20.04.2017, у учасника ТОВ "НВП "Новий Стандарт" з`являються завантаженими на сайті нові документи, до визначення Замовником переможця та оголошення цього. Технічно це зробити неможливо ніколи та ніякому учаснику – минули терміни надання пропозицій та аукціон. Ці хакерські або коррупційні дії суперечать основним принципам проведення державних закупівель згідно Закону «Про публічни закупівлі», а саме Статті 3 «Принципи здійснення закупівель» у частині:добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінації учасників,об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій,запобігання корупційним діям і зловживанням. ВИМАГАЕМ НЕ ПРИЙМАТИ ДО РОЗГЛЯДУ ніякі документи що були завантажені або надані у невідомий спосіб після 23.00 18.04.2017р усіма учасниками закупівлі. У іншому випадку будемо звертатися до Антимонопольного комітету України та Прокуратури з покаранням винних та оприлюднення цих шахрайських дій.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Задоволено, зауваження прийняті
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 21.04.2017 11:56
Підтвердження вирішення: Задоволено, зауваження прийняті