-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Встановлення нових та оновлення існуючих стендів (пілонів) з загальноміською, маршрутно-картографічною та туристичною інформацією, а саме оновлення існуючих стендів (пілонів)
Оновлення 50 існуючих стендів (пілонів) з загальноміською, маршрутно-картографічною та туристичною інформацією,
Завершена
1 498 652.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2017 22:40 - 14.04.2017 23:00
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
8f6d0874cbb64cf78e6615505834b041
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-11-002571-b.c2
Назва:
Оскарження
Вимога:
Згідно Наказу 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" (Далі Порядок) замовник повинен дотримуватися наступних принципів: недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням.
У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням.
Виключними підставами дискваліфікації є:
1. пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
2. Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Замовником не було надано аргументованої відповіді щодо причин дискваліфікації нашої компанії.
Всі документи, які вимагались умовами закупівлі були подані Замовнику шляхом їх розміщення на сайті держзакупівель до моменту визначення переможця тендеру, що не протирічить вимогам зазначеним в документації конкурсних торгів.
Крім того слід зазначити, що наша компанія налічує більше 30 працевлаштованих працівників, з них мають спеціальну кваліфікацію для організації і виконання необхідних робіт 23 працівники. Наша компанія має у користуванні значну матеріально технічну базу та устаткування для виконання таких робіт.
Враховуючи зазначене, вважаємо, що рішення конкурсних торгів стосовно визначення переможця необ’єктивні, необгрутонваі та значно невигідні у порівнянні із пропозиціями інших учасників в тому числі із пропозицією нашої компанії.
Просимо:
1. Зазначити аргументовані причини дискваліфікації учасника ТОВ НВП "Новий стандарт" по закупівлі "Встановлення нових та оновлення існуючих стендів (пілонів) з загальноміською, маршрутно-картографічною та туристичною інформацією, а саме оновлення існуючих стендів (пілонів)".
2. Визнати результати торгів недійсними.
3. Провести торги повторно або обрати найбільш вигідного виконавця із учасників тендеру.
4. Повідомити про результати розгляду даної скарги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2017 22:44
Вирішення:
Відхилено у задоволені вимогі (скарги)
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
25.04.2017 13:49
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник !
Наказ по ДП "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" нажаль не відноситься до законодавчих актів України, тому до організацій та підприємств він має лише ознайомлювально-рекомендаційний характер . Але принципи викладені в нім відповідають принципам Закону України "Про публічні закупівлі" і ми з ними згодні: «…об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням » . Всі учасники мають рівні умови, ознайомлені з документацією, і зокрема «Вимогамі до кандідатів та документів», де основним критерієм є спроможність та кваліфікація якісно виконати закупівлю, особливо коли вона має таке значення для міста перед проведенням Евробачення - 2017. З моменту оголошення закупівлі, Замовником був визначений час, коли здійснюється період уточнень та потім період прийому пропозицій. Тільки у цей час учасники задають уточнюючі питання, а потім надають пропозиції. У період учто нень Вами не було жодного питання до нас, зокрема які потрібно надати документи. У період прийому пропозицій Ви надали нам документи на розгляд, як і інші учасники закупівлі. Завершенням періоду уточнень став аукціон, де були зроблені найкращі пропозиції. Після аукціону Ви висловили бажання доповнити свої пропозиції та завантажили інші файли, чим викликали обурення інших учасників (Вимога від 20.04.17). Це порушує порядок, визначений Замовником, період надання пропозицій завершився 18.04.17. о 23.00. Ніхто не може більше надавати ніяких пропозицій, тому це порушує правила і вносить безлад до процедури закупівлі. Наступним кроком Замовник проводить оцінку пропозицій учасників після аукціону і учасникам невідомо коли це відбувається аж до оголошення результатів. Нажаль Ви не підтвердили свою спроможність та кваліфікацію наданими пропозиціями, у Вас був час запитати нас або надати необхідні підтвердження у встановлений термін та у законний спосіб, але Ви ним або не скористалися або Вам нічим було підтвердити. Винятків ні для кого ми робити не можемо. Правила для усіх учасників одинакові - «…об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням ». З повагою
Вимога
Вирішена
Порушеня по терміну завантаження документів після аукціону
Номер:
4c619e60dfeb460191b22434126c14d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-11-002571-b.c1
Назва:
Порушеня по терміну завантаження документів після аукціону
Вимога:
При оголошенні закупівлі, Замовником був визначений термін періоду уточнень – до 14.04.2017р.,а період подачі пропозицій до 23.00 18.04.2017р. При цьому усі учасники були у рівних умовах надати необхідні документи та пропозиції. 19.04.2017р. пройшов аукціон якій завершився о 11.31. Але з невідомих причин, та невідомо у якій спосіб, 20.04.2017, у учасника ТОВ "НВП "Новий Стандарт" з`являються завантаженими на сайті новідокументи, до визначення Замовником переможця та оголошення цього. Технічно це зробити неможливо ніколи та ніякому учаснику – минули терміни надання пропозицій та аукціон. Ці хакерські або коррупційні дії суперечать основним принципам проведення державних закупівель згідно Закону «Про публічни закупівлі», а саме Статті 3 «Принципи здійснення закупівель» у частині:добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінації учасників,об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій,запобігання корупційним діям і зловживанням. ВИМАГАЕМ НЕ ПРИЙМАТИ ДО РОЗГЛЯДУ ніякі документи що були завантажені або надані у невідомий спосіб після 23.00 18.04.2017р усіма учасниками закупівлі. У іншому випадку будемо звертатися до Антимонопольного комітету України та Прокуратури з покаранням винних та оприлюднення цих шахрайських дій.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь Никольский.pdf 21.04.2017 11:57
Дата подачі:
20.04.2017 15:24
Вирішення:
Задоволено, зауваження прийняті
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2017 11:57
Підтвердження вирішення:
Задоволено, зауваження прийняті