• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі збирання, вилучення, перевезення та забезпечення оброблення, знешкодження або видалення медичних відходів )

Закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою

Завершена

190 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.60 UAH
Період оскарження: 28.01.2023 14:06 - 03.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

незаконна дискваліфікація пропозиції

Номер: acccda2c653f401cb96b47f94350f81c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-28-000481-a.c3
Назва: незаконна дискваліфікація пропозиції
Вимога:
ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), встановлює вичерпний перлік підстав для відхилення пропозицій учасників торгів. Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження." В ч. 9 ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі", " Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей." п. 40 Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" встановлює, що "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель." Ми розуміємо, що ви зараз пошлетесь на те, що це вимоги до предмета, але відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" в тендерній документації міститься, зокрема " 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;" п. 28 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" "предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;" Це не сертифікати, не довідки, не будь-які інші документи, які ви додали в цей розділ. Ви не купуєте зазначені документи, ми не продаємо їх., вони підтверджують певні ваші вимоги, але не характеристиками предмета закупівлі і ми жодним чином невідповідностями в них не змінюємо нашу пропозицію або висловлюємо незгоду з вимогами тендерної документації. Ми цілком згодні з вашими технічними вимогами, що і підтвердили наданням своєї пропозиції. Невідповідості в докуметнах такі, які ми можемо виправити, на що, відповідно до вимог законодавства, тендерний комітет мав надати нам 24 години. Таким чином, рішенням про дискваліфікацію нашої пропозиції замовник порушив наші права як учасника торгів. Наполягаємо на тому, що тендерний комітет має змінити своє рішення та виправити грубе порушення законодавства, яке допустив, дискваліфікувавши нашу пропозицію. У разі невиконання цієї вимоги, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до антимонопольного комітету України. Крім того, нагадуємо про чималі штрафи до осіб відповідальних за проведення закупівель, у випадку грубого порушення законодавства про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Ваше оскарження кваліфікації Уповноважена особа зазначає наступне: 1.Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова № 1178), Замовником були оголошені відкриті торги з особливостями на закупівлю : «Послуги зі збирання, вилучення, перевезення та забезпечення оброблення, знешкодження або видалення медичних відходів» Відповідно до п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою № 1178, (далі – Особливості), якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). 2. У Додатку 1 до тендерної документації (Технічна специфікація), який є невід’ємною частиною Тендерної документації, чітко зазначені вимоги до предмету закупівлі: Збирання медичних відходів повинно здійснюватись в одноразові стійкі до проколу контейнери. Виконавець надає пакувальну тару у достатній кількості для кожного відокремленого підрозділу, а саме: тверді, що не проколюються контейнери, в комплекті з сертифікованими пакетами, призначеними для збирання, перевезення та подальшої утилізації медичних відходів, стійкі до пошкоджень, які мають маркування «Особливо небезпечні». Вимоги до контейнера: 1. Контейнер має бути місткістю до 30 літрів об’ємом і витримувати навантаження до 15 кг 2. На контейнері має бути напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В» або аналогічним змістом) 3. На контейнері має бути пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню. 4. Контейнер повинен бути призначеним для утилізації медичних відходів з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 5. Пластикові пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» з відповідним маркуванням на пакеті. Учасник повинен надати фото підтвердження. 6. Пластикові пакети для контейнера повинні мати (або окремо додаватися до них) фіксатори, «зашморг», «стяжку» для швидкої герметизації пакету. Використовувати клейку стрічку типу «скотч» не прийнятно. 7. Для пакування і вивезення медичних відходів категорії «В» (біологічні відходи) та медичних відходів категорії «С» - непридатні лікарські засоби Виконавцем надаються спеціальні пакети ємністю 50л. Учасником не надано жодної інформації та документів про наявність у нього необхідних контейнерів та пакетів, призначених для збирання, перевезення та утилізації медичних відходів, чим не виконані умови Додатку № 1 (Технічна специфікація). Відповідно до ч.2 п. 41 Особливостей тендерну пропозицію Учасника було відхилено. Замовник є закладом охорони здоров’я де постійно перебуває значна кількість хворих, для безпеки яких необхідно постійно підтримувати санітарно-епідеміологічний режим, не допускати розповсюдження особливо небезпечних інфекцій (у тому числі і COVID-19), тому Замовник має знати, які контейнери та спеціальні пакети буде використовувати Учасник для збирання, перевезення та подальшої утилізації медичних відходів. Відповідно до п. 40 Особливостей, Замовником не було створено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, оскільки мова йде про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, інформація про які не була надана Учасником. З повагою, Уповноважена особа КНП «КМКЛ №18» Наталія ГЕРМАШЕВА
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

орган сертифікації ісо

Номер: b87e184f2f0e4f6d8a143cd4b11dad07
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-28-000481-a.b2
Назва: орган сертифікації ісо
Вимога:
Питання не в самій наявності сертифіката ісо - це нормально, що його вимагають. Але вимога щодо членства в мережі IQnet, суперечить вимозі щодо членства в мережі IAF. Крім того, IQnet вкрай обмежена за кількістю членів присутніх в Україні мережа, і не надає жодних переваг перед іншими, окрім обмеження конкуренції. Де в законодавстві вказана можливість встановлення вимог щодо органів сертифікації ісо???? На якій підставі ви надаєте перевагу одним органам сертифікації перед іншими, хоча всі вони стандартизовані і фактично між ними відсутня різниця, і будь-який сертифікат ісо задовільнить ваші прагнення? Будь-ласка, вкажіть саме законні підстави подібної дискримінації. Законні - це з посиланням на норми нормативно-правових актів. Або приберіть цю вимогу в тендерній документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учаснику! Уважно розглянувши ваше запитання зазначаємо наступне. Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації, серед іншого, зазначаються такі відомості інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Нормами ч. 3 вказаної статті Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У відповідності до ч. 4 вказаної статті Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Нормами ч. 5 ст. 23 цього Закону передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Разом з цим, варто зазначити, що вказаний Закон не містить визначення «дискримінація». У зв’язку з цим, вважаємо за необхідне звернутися до інших джерел, зокрема, практики Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Отже, враховуючи вищевикладене, встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі не можуть вважатися дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів. Крім цього, встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься. Поряд з цим, зазначаємо, що IQNet є найбільшою у світі мережею провідних міжнародних органів сертифікації. Наразі IQNet об’єднує 37 провідних органів з сертифікації з понад 200 дочірніми компаніями по всьому світу, в тому числі й тих, що є присутніми в Україні. Тому, як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати відповідний сертифікат, наявність якого буде сприяти більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога Замовника щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності ISO 14001:2015, який повинен бути виданий органом з сертифікації, який є членом мережі IQNet та має сертифікат акредитації від органу з акредитації, який є членом IAF, на право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів», є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні норм чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимоги до сертифікату ісо

Номер: 789241242be44b33b4e2088d62d335db
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-28-000481-a.b1
Назва: вимоги до сертифікату ісо
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації: "Постачальник повинен мати сертифіковану систему екологічного менеджменту, що підтверджується сертифікатом відповідності ISO 14001:2015. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, який є членом мережі IQNet та має сертифікат акредитації від органу з акредитації, який є членом IAF, на право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів»." Звертаємо увагу, що у вас некоректно сформовані вимоги до органу сертифікації, що призведе до того, що жоден з учасників не зможе прийняти участь в процедурі закупівлі. Сертифікату на проведення сертифікації за кодом IAF/EA 24 "Переробка відходів" не існує, оскільки члени IAF мають право проводити сертифікацію за всіма кодами. Мережа IQnet є приватною мережею в яку входить лише 37 органів з усього світу і ті члени цієї мережі, які працюють в Україні, не є членами IAF. Просимо прибрати зазначені вище вимоги до сертифікатів ISO або дати чітке посилання на норми законів в яких вони прямо зазначені.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учаснику На ваше запитання щодо необхідності наявності в Учасника сертифікату відповідності ISO 14001:2015, який повинен бути виданий органом з сертифікації, який є членом мережі IQNet та має сертифікат акредитації від органу з акредитації, який є членом IAF, на право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів», зазначаємо наступне. Замовник вимагає від Учасників надання сертифікату відповідності ISO 14001:2015, який підтверджує відповідність Учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015, діючого в Україні. Головною метою впровадження вказаного стандарту є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля. Вимоги щодо зниження негативного впливу на навколишнє природне середовище застосовується до будь-якої організації, незалежно від її організаційної форми, розміру, форми власності, масштабу виробництва та галузево-функціонального виду діяльності. Таким чином, наявність у підприємства сертифікату на систему відповідності ISO 14001:2015 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації. Враховуючи вищевикладене, зазначені вимоги Замовника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» не містить жодних дискримінаційних елементів, а тому підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Статус вимоги: Відхилено