УВАГА! ТОРГИ БЕЗ АУКЦІОНУ! Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору.
Завершена
10 800 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 000.00 UAH
Період оскарження:27.01.2023 16:04 - 03.02.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Виключення дискримінаційної вимоги Замовника щодо надання Учасником-переможцем банківської гарантії.
Номер:aa10905be4ba4081bede99b4a662f818
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-01-27-015833-a.c3
Назва:Виключення дискримінаційної вимоги Замовника щодо надання Учасником-переможцем банківської гарантії.
Вимога:
Вивчивши тендерну документацію (далі по тексту – ТД) було встановлено, що Замовником порушено ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тесту – Закон).
Так, згідно з ТД Замовник вимагає від Учасника-переможця надати банківську гарантію в розмірі 5 % від суми укладеного Договору строком на 5 (п'ять) років, що з огляду на орієнтовну вартість тендерної закупівлі (10 800 000 гривень) становить більше 500 000 гривень.
Водночас, встановивши такі вимоги, Замовник повністю відмежувався від надання відповіді на питання: "Яким чином було окреслено розмір банківської гарантії в 5 %, а не, наприклад, 2 % ?", "Що саме забезпечується банківською гарантією ? (Оскільки оплата проводиться по факту поставки, а передбачена договірна відповідальність за Договором не може фактично бути застосована у вищезазначених розмірах).
Відповідно до вищезазначеного, вимагаємо прибрати вищевказану дискримінаційну вимогу щодо надання банківської гарантії. Також повідомляємо, що у разі відмежування від виконання даної вимоги Учасник буде змушений звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:02.02.2023 23:48
Вирішення:Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-01-27-015833-a.c3 встановлено наступне:
Згідно з умовами тендерної документації для цієї закупівлі розмір забезпечення виконання договору (банківської гарантії виконання договору) встановлений 5 (п’ять) відсотків від суми договору, що відповідає нормі ч.3 ст.27 Закону України «Про публічні закупівлі». Забезпечення виконання договору (банківська гарантія) забезпечує виконання зобов’язань Постачальником умов договору.
Встановлення даної вимоги щодо надання забезпечення виконання договору жодним чином не суперечить принципам здійснення закупівель та не може вважатися дискримінаційним.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:06.02.2023 09:01
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Виключення дискримінаційної вимоги Замовника про встановлення гарантійного строку в 5 (п'ять) років на пластикові контейнери.
Номер:5333999634134285acf03fbb3760ce43
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-01-27-015833-a.b2
Назва:Виключення дискримінаційної вимоги Замовника про встановлення гарантійного строку в 5 (п'ять) років на пластикові контейнери.
Вимога:
Вивчивши тендерну документацію (надалі по тексту - ТД) Замовника, було встановлено, що останнім порушено ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тесту – Закон).
Так, згідно із Додатками № 3,4,6 до ТД, Замовник встановив дискримінаційні вимоги у вигляді гарантійного строку на товар в 5 років за предметом закупівлі «Пластиковий контейнер для дрібних поштових відправлень». В свою чергу, встановлення такого гарантійного строку не має жодного логічного пояснення, не підтверджується жодними обгрунтованими технічними вимогами.
Також потрібно зазначити, що пластикові контейнери, які є предметом даної закупівлі, будуть активно використовуватись в повсякденній роботі у складних умовах та матимуть безліч факторів, в тому числі людський фактор, від яких буде залежати їх строк експлуатації.
Окремо потрібно вказати, що детально вивчивши ринок товару, що є предметом даної тендерної закупівлі, було встановлено, що жоден з виробників, постачальників, імпортерів, тощо, не надає гарантію строком в 5 (п'ять) років на пластикові контейнери, що виготовлені у відповідності до технічних характеристик та вимог, які вказані в Додатку № 3 до ТД.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо виключити вимогу Замовника про встановлення гарантійного строку в 5 (п'ять) років. Також повідомляємо, що у разі ігнорування або неналежного виконання вимоги Учасник буде змушений звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:02.02.2023 23:34
Вирішення:Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-01-27-015833-a.b2 встановлено наступне:
Встановлений гарантійний термін та умови гарантії мають на меті забезпечити безперервність виробничого процесу, виключити випадки дефіциту товару внаслідок його пошкоджень, втрати, тощо.
Крім того, автором вимоги не доведено та не підтверджено документально неможливість виконання вказаної умови тендерної документації або яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права, а саме не визначені альтернативні параметри гарантійних умов та строків, які б дозволяли йому без порушень зобов’язань виконувати умови договору, у зв’язку з чим Замовник не має можливості визначити альтернативні параметри гарантійних умов та строків для задоволення вимоги щодо внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:06.02.2023 09:01
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Виключення дискримінаційної вимоги Замовника щодо надання Учасником документально підтвердження виконання аналогічного договору поставки пластикових контейнерів в кількості не менше 4 000 штук.
Номер:37e89fcf671b421bb8d59beb2036017b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-01-27-015833-a.b1
Назва:Виключення дискримінаційної вимоги Замовника щодо надання Учасником документально підтвердження виконання аналогічного договору поставки пластикових контейнерів в кількості не менше 4 000 штук.
Вимога:
Вивчивши тендерну документацію (далі по тексту – ТД) було встановлено, що Замовником порушено ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тесту – Закон).
Так, згідно із Додатком № 1 до ТД, Замовник встановив дискримінаційні кваліфікаційні критерії, а саме визначив за обов'язкове підтвердження наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на поставку пластикових контейнерів у кількості не менше 4000 шт.
В свою чергу, залишається незрозумівлим чим керувався Замовник коли встановлював вищевказану дискримінаційну вимогу? Як Замовник визначив, що для підтвердження кваліфікації виконаного або частково виконаного аналогічного договору пластикових контейнерів має бути не менше 4 000 шт. а не, наприклад, 2 000 шт. ?
Окремо потрібно вказати, що пластиковий контейнер з вказаними характеристиками в Додатку № 3 до ТД в не є специфічним товаром або товаром вузького профілю для підтвердження якого Замовнику знадобився б аналогічний виконаний/частково виконаний договір предметом якого є поставка пластикових контейнерів в кількості не менше 4 000 шт.
Також потрібно вказати, що п. 45 Постанови № 1178 від 12.10.2022 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту – Постанова), визначено, що під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначених статтею 16 Закону.
Таким чином навіть Постановою, якою керуються всі Постачальники та Замовники передбачено, що підтвердження кваліфікаційних критеріїв, визначених статтею 16 Закону не є обов’язковим. Водночас, Замовник, без належних та обгрунтованих підстав вимагає підтвердження виконаного або частково виконаного аналогічного договору пластикових контейнерів не менше 4 000 шт.
Відповідно до вищезазначеного, вимагаємо прибрати вищевказану дискримінаційну вимогу, яка суттєво звужує коло учасників. Також повідомляємо, що у разі відмежування від виконання даної вимоги Учасник буде змушений звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:02.02.2023 22:48
Вирішення:Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами.
Відповідно до п. 51 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду вимоги UA-2023-01-27-015833-a.b1 встановлено наступне:
Застосований кваліфікаційний критерій дозволяє переконатися Замовнику в тому, що Учасник, маючи відповідний досвід, зможе вчасно поставити товари в необхідному обсязі. Кількість товарів відповідно до технічної специфікації (Додаток №3 до тендерної документації) складає 5400 штук, які Постачальник зобов’язаний поставити Покупцю протягом 30 (тридцяти) календарних днів (п.7 проект договору). При цьому Замовник застосовує знижені параметри для аналогічних поставок.
Щодо твердження учасника, що згідно з п.45 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178, зі змінами (далі – Особливості) передбачено, що під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону, то, звертаємо увагу, що цією нормою передбачене саме право замовника, а не обов’язок, не встановлювати в тендерній документації кваліфікаційні критерії до учасників підчас закупівлі товару. Для цієї закупівлі Замовник, враховуючи часові обмеження та ризики проєкту, який забезпечується товаром, що закуповується, вважає за необхідне для гарантованого та вчасного постачання обрати кваліфікованого учасника, для забезпечення цієї менти встановлений лише один кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що не суперечить вимогам а ні Особливостей, а ні Закону.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:06.02.2023 09:01