-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Наркозні препарати
Завершена
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 500.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2018 16:23 - 18.01.2018 17:00
Вимога
Відхилено
Вимога про скасування рішення переможців торгів ПрАТ "Медфарком-Центр"
Номер:
8db6f89542274cf1a53caaee83a002bf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-15-002333-a.b1
Назва:
Вимога про скасування рішення переможців торгів ПрАТ "Медфарком-Центр"
Вимога:
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем торгів ПрАТ "Медфарком-Центр" та відхилити тендерну пропозицію ПрАТ "Медфарком-Центр" та ТОВ "Фарм-Холдинг А.Г.", що не відповідають умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.01.2018 15:37
Вирішення:
скарга Не задоволена
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Повторне завантаження вимоги від 30.01.18 у звязку з винникненням технічних проблемами при завантажені вперше
Номер:
306873b2e3d54cfe8b1d22c0f85bc1b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-15-002333-a.a2
Назва:
Повторне завантаження вимоги від 30.01.18 у звязку з винникненням технічних проблемами при завантажені вперше
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
«15» січня 2018 року Вінницькою центральною районною клінічною лікарнею (надалі по тексту - Замовник) на електронному веб-порталі «Prozorro» (на веб-сайті http://prozorro.gov.ua) опубліковано оголошення про проведення публічної закупівлі за кодом: ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція (наркозні препарати) в кількості - 4 найменування.
Очікувана вартість закупівлі 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн.00 коп.) в т.ч. ПДВ.
Нами, - МКП «Вінницька міська аптека», в електронному вигляді через електрону систему закупівель було подано тендерну пропозицію на участь у процедурі закупівлі загальною вартістю 49 155,86 грн.
23.01.2018 року Замовником було проведено аукціон та складено звіт за результатами розгляду поданих пропозицій.
У закупівлі прийняли участь наступні компанії:
№1. ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» з первинною пропозицією - 46 875,63 грн.;
№2.МКП «Вінницька міська аптека» з первинною пропозицією - 49 155,86 грн.;
№3.ТОВ «БАДМ-Б»з первинною пропозицією - 49 589,90 грн.;
№4. ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» з первинною пропозицією - 49 753,80 грн.;
За результатами аукціону, що завершився 23-го січня 2018 року о 11:20 год. наша кінцева (остаточна) пропозиція на поставку даного товару складала 45 000,00 грн. (сорок п’ять тисяч гривень, 00 копійок).
В результаті розгляду поданих пропозицій в 3-х Раундах аукціону, Замовником було складено протокол (рішення) про визначення переможця № 1 - ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР».
Згідно з п.6 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»електронна система закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, що забезпечує проведення процедур закупівель, створення, розміщення, оприлюднення та обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами.
Так, оприлюднення інформації про закупівлю здійснюється замовниками на веб-порталі - уповноваженого органу з питань закупівель (надалі - Уповноважений орган) через авторизовані електронні майданчики.
Відповідно до наказу Мінекономрозвитку України від 18.03.2016р. №473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" веб-порталом Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель є інформаційно-телекомунікаційна система «Prozorro» за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua (далі - веб-портал).
Наповнення веб-порталу здійснюється Державним підприємством «Зовнішторгвидав України».
У тендерній документації, яку Замовником було розміщено на електронному майданчику під час оголошення закупівлі, було зазначено перелік документації на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника.
Слід відмітити, що в поданому Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, в Додатку №1 «Загальних вимог» містились наступні вимоги, а саме:
п.10.«Надати копію ліцензії на придбання, зберігання, перевезення,(відпуск), знищення наркотичних засобів (списку 1 таблиці ІІ та списку 1 таблиці ІІІ), психотропних речовин (списку 2 таблиці ІІ та списку 2 таблиці ІІІ), прекурсорів (списку 1 таблиці ІV та списку 2 таблиці IV) «Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів»;
п.11.«З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація, Учасники повинні надати в складі пропозиції підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме: оригінал гарантійного листа від безпосереднього виробника (або його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора, покупця) про можливість поставки предмету закупівлі цих торгів зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, назву предмету закупівлі, вміст упаковки, одиницю виміру, кількість та адресуватися замовнику торгів.»;
п.12.«ПОСТАВКА ТОВАРУ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ через годину після замовлення (надати гарантійний лист щодо спроможності термінової поставки товару)».
Учасниками ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» та ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» було допущено ряд порушень.
Зокрема, що стосується Тендерної пропозиції переможця предмету закупівлі ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» зазначаємо, даним учасником не подано: копії ліцензії на придбання, зберігання, перевезення,(відпуск), знищення наркотичних засобів(списку 1 таблиці ІІ та списку 1 таблиці ІІІ),психотропних речовин(списку 2 таблиці ІІ та списку 2 таблиці ІІІ),прекурсорів(списку 1 таблиці ІV та списку 2 таблиці IV) «Переліку наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів»та Гарантійних листів від безпосереднього виробника (або його офіційного представника, дилера, дистриб’ютора, покупця) про можливість поставки предмету закупівлі цих торгів зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією.
Однак Замовник, незважаючи, що перелік даних документів був обов’язковою умовою для подачі Тендерних пропозицій учасниками даної закупівлі, та письмово застерігаючи у своїй Тендерній документації учасників таким реченням : «ДО УВАГИ УЧАСНИКА!У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції ( або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів), Замовник не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте.» - проігнорував відсутність у ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» двох пунктів (двох документів) із зазначеного переліку «Загальних вимог». Натомість, безпідставно та з грубим порушенням чинного законодавства про закупівлі оголосив такого учасника переможцем.
Окрім того, гарантійний листПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР»,що відповідає вимозі щодо термінової доставки товару - на нашу думку викликає сумніви у її виконанні (реалізації), оскільки місцезнаходження юридичної особи ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР»,згідно поданого ним Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань знаходитьсяза адресою: 01032, м. Київ, Шевченківський район, Бульвар Тараса Шевченка будинок 60, а місцезнаходження Замовника, як відомо: вул. Хмельницьке шосе, 92, м. Вінниця, 21029. І, ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» не надало жодних підтверджень того, що має представництва чи філії у м. Вінниця (чи Вінницького району Вінницької об.), що б зумовило їхню реальну (фізичну) можливість здійснити термінову поставку товару вчасно, як того вимагає Замовник, тобто протягом однієї години. Натомість, у своєму Гарантійному листі щодо спроможності термінової поставки товару, ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» «…гарантуєздійснення поставки товару на протязі години після замовлення).»
Проте, ніяк не зазначає способу такої доставки з міста Київ в місто Вінницяпротягом години з моменту замовлення термінової поставки товару. Між тим, зазначимо, що згідно Довідкової інформації - відстань між містами України: Відстань між містом Київ та містом Вінниця складає: відстань напряму - 198 км; відстань автошляхами - 269 км.
Тому, припускаємо, що фізично, наземним транспортом з м. Київ в м. Вінниця за одну годину з моменту здійснення термінового замовлення, поставити товар - НЕМОЖЛИВО!, крім того підтверджень, про наявність повітряного транспорту для вчасної поставки Товару (протягом 1 години з моменту замовлення) з м. Київ у м. Вінницю, - учасник не надав. А тому, унеможливлює виконання умов, заявлених Замовником.
Що стосується поданої пропозиції учасника ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», чия кінцева пропозиція є наступною, - повідомляємо:
Гарантійний лист ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», щодо термінової доставки товару - також викликає сумніви у її виконанні (реалізації), оскільки місцезнаходження юридичної особи ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.», згідно поданого ним Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань знаходиться за адресою: 29000, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Ватутіна, будинок 28, а місцезнаходження Замовника, як відомо: вул. Хмельницьке шосе, 92, м. Вінниця, 21029. ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» також не надало жодних підтверджень того, що має представництва чи філії у м. Вінниця (чи Вінницького району Вінницької об.), що б зумовило їхню реальну (фізичну) можливість здійснити термінову поставку товару вчасно, як того вимагає Замовник, тобто протягом однієї години. Натомість, даний учасник подає Замовнику копії документів (Договір оренди нежитлового приміщення від 01.07.2017 року та Паспорт аптечного закладу (структурного підрозділу) Аптека №1, затвердженого постановою КМУ від 04.10.2010 р. № 906), що свідчать про наявність у ТОВ «Фарм-Холдинг А.Г.» орендованого приміщення лише за адресою: 29000, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Ватутіна, будинок 28, де і знаходиться Аптечний заклад «Аптека №1».
А своїм Гарантійним листом, щодо спроможності термінової поставки товару, ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» «…гарантує поставку товару код: ДК 021:2015 33600000-6 - Фармацевтична продукція, який є предметом закупівлі електронних торгів та пропонує його у необхідній кількості, якості відповідно до технічних вимог до товару, через годину після замовлення, за адресою: 21029 м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92, наявним у нього спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність та якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування лікарських засобів з урахуванням фізико-хімічних властивостей та температурного режиму транспортування («холодовий ланцюг»).» Не зазначаючи способу такої доставки з міста Хмельницький в місто Вінниця протягом години з моменту замовлення термінової поставки товару. Між тим, зазначимо, що згідно Довідкової інформації - відстань між містами України: Відстань між містом Хмельницький та містом Вінниця складає: відстань напряму - 110 км; відстань автошляхами - 122 км.
Отже, фізично, наземним транспортом з м. Хмельницький в м. Вінниця за одну годину з моменту здійснення термінового замовлення (в зимовий період року з «досконалими дорогами») поставити товар - НЕМОЖЛИВО!, крім того підтверджень, про наявність повітряного транспорту для вчасної поставки Товару (протягом 1 години з моменту замовлення) з м. Хмельницький у м. Вінницю, - учасник також не надав.
Більше того, ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» у своїй пропозиції, шляхом завантаження у форматі PDF під назвою «РП.pdf»на електронному веб-порталі «Prozorro» по зазначеній закупівлі 22 січня 2018 року о 16:14 надав Реєстраційне посвідчення на лікарський засіб під назвою «ТРАКРІУМ»ТМ розчин для ін’єкцій 10мг/мл, що являється аналогом заявленого Замовником лікарського засобу «Атракуріум».
Замовник, у своїй Тендернійдокументації не зазначав можливість подання учасниками аналогічного товару. Крім того, ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» не супроводив дану пропозицію листом-поясненням щодо можливості надання аналогічного Товару по одній із позицій даної закупівлі.
Оскільки очікувана вартість оголошення Вінницької центральної районної клінічної лікарні складала 50 000,00 грн. (п’ятдесят тисяч грн.00 коп.) в т.ч. ПДВ., дана пропозиція відноситься до виду «допорогових закупівель», які регулюються Порядком здійснення допорогових закупівельщо затверджений ДП «Зовнішторгвидав України» наказом №35 від 13.04.2016 року..
А відтак наші вимоги ґрунтуються на положеннях Порядку здійснення допорогових закупівель, а порушення цього порядку є підставою визнання рішення недійсним.
Таким чином, вважаємо оголошене рішення про переможця, а саме, ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету Вінницької центральної районної клінічної лікарні від «29» січня 2018р.єнезаконним та таким, що порушує наші права та має бути (скасованим) визнаний недійсним, оскільки пропозиція учасниківПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» та ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.»не відповідає умовам закупівлі з наведених вище підстав.
Тому вважаємо, що Замовник повинен був дискваліфікувати учасників ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» та ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.»як таких, чиї пропозиції не відповідають його кваліфікаційним вимогам та умовам самої Закупівлі.
Враховуючи те, що відповідно до п.9.2. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року визначено, що у разі дискваліфікації учасника аукціону з найменшою пропозицією Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а Замовник, на нашу думку, безпідставно прийняв рішення про відповідність пропозиції ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» та наступної - ТОВ «Фарм -Холдинг А.Г.» вимогам тендерної документації.
З врахуванням вищевказаного, вважаємо, що переможцем аукціону мало бути визнано МКП «Вінницька міська аптека».
Зважаючи на усе вище викладене, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та керуючись Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» «Про затвердження Порядку здійснення допороговuхзакупівель»вiд 13.04.2016р №35, просимо Вас врахувати вищезазначену інформацію (факти) та одночасно вимагаємо усунути виявленні порушення під час проведення Процедури закупівлі у спосіб визначений чинним законодавством України, у т.ч., шляхом внесення відповідних змін до умов закупівлі або перегляду рішення по визнанню переможця Процедури.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 02.02.2018 12:08
Дата подачі:
30.01.2018 14:45
Вирішення:
Вимога не задоволена
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Повторне завантаження вимоги від 30.01.18 у звязку з винникненням технічних проблемами при завантажені вперше
Номер:
e177105c41a146b8b3532604cb0ec341
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-15-002333-a.a3
Назва:
Повторне завантаження вимоги від 30.01.18 у звязку з винникненням технічних проблемами при завантажені вперше
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30.01.2018 14:55
- Відповідь на вимогу.docx 01.02.2018 14:28
Дата подачі:
30.01.2018 14:56
Вирішення:
Відповідь на вимогу: Не задоволена
Статус вимоги:
Задоволено