-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт прибудинкової території та проїздів (ремонт дорожнього полотна) по б-ру Олександрійському, 20 (0,3 км) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
1 527 828.53
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 640.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 640.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2023 13:57 - 01.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне обрання Переможця
Номер:
03ff7ee319484e1f9806410b104bb6c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-27-011193-a.a4
Назва:
Неправомірне обрання Переможця
Вимога:
Уповноваженій особі
Із закупівель
Департамент житлово-комунального господарства
Білоцерківської міської ради
ВИМОГА
27-01-2023 р. в електронній системі PROZORRO було оприлюднено оголошення UA-2023-01-27-011193-a на закупівлю «Поточний ремонт прибудинкової території та проїздів (ремонт дорожнього полотна) по б-ру Олександрійському, 20 (0,3 км) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» на суму 1 527 828,53 UAH (з ПДВ).
По даній закупівлі було подано чотири пропозиції які після аукціону розмістились наступним чином:
1. ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" на суму 1 253 080,51 UAH, з ПДВ;
2. ТОВ РЕГДОРСТРОЙ на суму 1 451 421,23 UAH, з ПДВ;
3. ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" на суму 1 482 839,59 UAH, з ПДВ
4. ТОВ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ - 208" на суму 1 509 398,54 UAH, з ПДВ
За результатами кваліфікації найбільш економічно вигідних пропозицій ТОВ "АСФАЛЬТ ПЛЮС" та ТОВ РЕГДОРСТРОЙ, Замовником було прийняте рішення про відхилення даних пропозицій, як таких, що не відповідають вимогам Замовника. За результатом розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" Замовником біло прийнято рішення про визнання її переможною відповідно до протоколу № 047 від 15.02.2023р.
Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ “ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208”, як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних підстав:
1. Учасником надано ЛИСТ-ГАРАНТІЮ від 02.02.2023 №50 в якомуй зазначено, що Учасник не є юридичною особою резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).
Таким чином, з погляду семантики, у частині довідки (… або є суб’єктом господарювання…) відсутня частка не, основним значенням якої є заперечення, що є ключовим у трактування Замовником сутності даної довідки.
Згідно абзацу 6 підпункту 1 пункту 41 Постанови Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»).
Таким чином самостійне визначення Учасником себе як суб’єкта господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь вимагає від Замовника застосувати норми абзацу 6 підпункту 1 пункту 41 Постанови та відхили дану пропозицію.
Вищевказаний факт підтверджує , що пропозиція Учасника ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" на суму 1 482 839,59 UAH, з ПДВ повністю не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
На підставі вищенаведеного
ВИМАГАЄМО
1. Відмінити протокол Замовника № 047 від 15.02.2023р. , за яким було визнано пропозицію ТОВ ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" переможною.
2. Визнати тендерну пропозицію ТОВ "БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ" такою, що не відповідає вимогам Замовника.
Директор ______________ /Юрій Шафорост
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога БЦ Олександрійський.pdf 17.02.2023 16:11
Дата подачі:
17.02.2023 16:12
Вирішення:
Абзацем 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтгя 2022 року № 1178 – передбачено право Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. В такому разі Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із зазначеною вище інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
З викладеного вище вбачається, що із вимогою до Замовника, щодо надання додаткової інформації стосовно підстав відхилення його тендерної пропозиції може звернутись виключно Учасник процедури закупівлі, пропозиція якого відхилена. Подання Учасником, через електронну систему закупівель, вимоги до Замовника стосовно перегляду рішення прийнятого за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника не передбачено Особливостями. Враховуючи наведене вище, а також те, що пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ – 208» не розглядалась і не відхилялась уповноваженою особою ДЖКГ БМР Ваша вимога (ідентифікатор UA-2023-01-27-011193-a.a4), щодо перегляду рішення, прийнятого уповноваженою особою ДЖКГ БМР, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БІЛОЦЕРКІВСЬКЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ», поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі: Поточний ремонт прибудинкової території та проїздів (ремонт дорожнього полотна) по б-ру Олександрійському, 20 (0,3 км) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) - відхиляється.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
скарга на рішення замовника
Номер:
2d5ab90b38af49f1968c15594602bfa4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-27-011193-a.a3
Назва:
скарга на рішення замовника
Скарга:
Текст скарги у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскаржуване рішення замовника 17.02.2023 15:52
- Скарга 17.02.2023 17:42
- рішення від 03.06.2021 №12486 18.02.2023 11:10
- техпаспорт коток НЛТ 18.02.2023 11:10
- рішення від 27.04.2021 № 9286 18.02.2023 11:10
- Договір НЛТ 18.02.2023 11:10
- завірена власником копія техпаспорту 18.02.2023 11:12
- Заперечення до пояснень замовника 01.03.2023 09:29
- Заперечення на пояснення Замовника 01.03.2023 09:32
- Заперечення на пояснення замовника 01.03.2023 09:53
- Заперечення на пояснення Замовника 01.03.2023 09:53
- Рішення від 21.02.2023 № 1976.pdf 21.02.2023 15:10
- інформація про перенесення розгляду скарги від 01.03.2023 № 179.pdf 01.03.2023 11:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2023 № 2723.pdf 08.03.2023 13:21
- Рішення від 07.03.2023 № 2723.pdf 09.03.2023 18:07
- додаток 2 відповідь на запит ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБА 3080.pdf 23.02.2023 14:57
- Пояснення на скаргу UA-2023-01-27-011193-a.a3.doc 23.02.2023 14:57
- додаток 1 Запит ДЖКГ БМР до ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ.pdf 23.02.2023 14:57
- додаток 3 підсумкова відомість ресурсів .pdf 23.02.2023 14:57
- Пояснення на скаргу UA-2023-01-27-011193-a.a3.pdf 23.02.2023 14:57
- ДОПОВНЕННЯ до скарги UA-2023-01-27-011193-a.a3.doc 06.03.2023 12:05
- ДОПОВНЕННЯ до скарги UA-2023-01-27-011193-a.a3 .pdf 06.03.2023 12:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.02.2023 17:02
Дата розгляду скарги:
01.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2023 15:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.03.2023 18:08
Скарга
Скасована
Скарга на рішення замовника
Номер:
a287ebad819545e084510508ca44591b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-27-011193-a.b2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- НЛТ Договір 2022.pdf 16.02.2023 13:50
- Скарга Біла Ц (2).docx.p7s 16.02.2023 13:50
- Скарга 16.02.2023 13:50
- техп котокDYNAPAC.pdf 16.02.2023 13:50
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
17.02.2023 15:50
Вимога
Є відповідь
оскарження рішення замовника
Номер:
2884a46e6e0841f6af87b25b86e633c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-27-011193-a.b1
Назва:
оскарження рішення замовника
Вимога:
Скарга
Замовником неправильно застосовано законодавство про публічні закупівлі, зокрема постанову КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості).
У протоколі відхилення Учасника Замовник вказує, що Учасником ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» зазначені недостовірні дані у довідці №15 від 02.02.2023 року , а саме: відомості про коток дорожній DYNAPAC CC522, на підставі договору найму (оренди) транспортних засобів, оскільки дана дорожньо-будівельна техніка не в Житомирській області згідно уніфікованої бази даних Agro Tech, що вбачається з листа Головного управління Держпродспоживслужби в житомирській області. Водночас, у листі Держпродспоживслужби в житомирській області вказано, що він наданий у відповідь на Запит замовника від 07.02.2023 №171 щодо надання інформації про реєстрацію сільськогосподарської техніки.
На основі даної інформації, керуючись абзацу 3 пункту 39 Особливостей Замовник відхилив тендерну документацію Учасника.
Однак, Замовником не враховано при оцінці пропозиції, що коток дорожній DYNAPAC CC522 не є сільськогосподарською технікою а є дорожньо-будівельною технікою.
Замовником не враховано, що коток дорожній DYNAPAC CC522 не є власністю Учасникам і використовується ним на законній підставі нотаріально посвідченого договору найму (оренди) транспортних засобів і свідоцтва про реєстрацію машини (паперові оригінали).
Відповідно до статті 204 Цивільного кодексу України, правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.
Таким чином, Учасник добросовісно надав у довідці і у складі пропозиції ту інформацію і документи, що отримані ним внаслідок нотаріально оформлених господарських відносин. Для Учасника така інформація є достовірною відповідно до презумпції правочину (ст. 204 ЦКУ).
У зв’язку з наведеним, оскільки Замовником безпідставно звинувачено Учасника в наданні недостовірної інформації, застосовано абзац 3 пункту 39 Особливостей, чим порушено права Учасника.
Оскільки учасник не є власником техніки і не міг знати дотримання/недотримання встановлених процедур державними органами і держателями старих і нових реєстрів, то Замовник при виникненні у нього сумнівів щодо реєстрації техніки, повинен був надати строк на усунення невідповідностей у документах і інформації, відповідно до пункту 40 Особливостей.
ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» має господарські відносини з надавачами послуг дорожніми котками і міг замінити спірний дорожній коток на інший, чим підтвердити свою спроможність надати послуги за предметом закупівлі.
Вимагаємо скасувати Протокол Замовника і повторно провести оцінку пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» відповідно до законодавства, надати строк на усунення невідповідностей відповідно до пункту 40 Особливостей.
Додатково зазначаємо про невідповідність протоколу Замовника вимогам Законодавства.
Відповідно до ч. 2. ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Натомість, Замовник у своєму протоколі зазначив лише те, що згідно запиту замовника від 07.02.2023 №171 щодо надання інформації про реєстрацію сільськогосподарської техніки і відповіді ГУ Держпродспоживслужби у житомирській області Вих- 312/10/-ДВ від 08.02.2023, представлений Учасником коток DYNAPAC CC522 2005 р. випуску, зареєстрований ДІСГ в Житомирській області у 2016 році – не міститься в уніфіковані базі «Agro Tech» по Житомирській області. Однак Замовником не пояснено:
– чому коток повинен бути занесений саме до цієї бази СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ техніки;
- що це за уніфікована база «Agro Tech» сільськогосподарської техніки, які дані вона повинна містити і про яку техніку і з якого року реєстрації; з якого року ведеться сама база; яким нормативним документом впроваджена;
- якими нормами законодавства регулюється створення і ведення даної бази
- хто відповідальний за внесення інформації до бази даних
- який зв’язок між ДІСГ в Житомирській області, базою даних «Agro Tech» і Держпродспоживслужби у Житомирській області
- і які висновки випливають з того, що відомості про техніку не занесені до бази даних і чому саме такі висновки.
Тобто, рішення Замовника не обґрунтоване.
У свою чергу, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» звернувся до Орендодавця за роз’ясненнями і ініціював звернення до територіальних органів Держпродспоживслужби для отримання відповідної інформації про дотримання процедур реєстрації котка DYNAPAC CC522 і роз’яснень щодо баз даних та компетенції органів щодо внесення відомостей про дорожню техніку в такі бази. Попередньо отримана наступна інформація .
Постановою КМУ від 30 червня 2015 р. № 447 ліквідовано як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної інспекції сільського господарства. Територіальні органи, які ліквідуються згідно , продовжують виконання своїх функцій і повноважень до їх передачі відповідним органам виконавчої влади.
Згідно публічних даних сервісу https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/38035841/ Дата та номер запису про державну реєстрацію припинення юридичної особи ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ : 02.11.2017 №: 1 305 111 0012 008908 .
Згідно з пунктом 2 ПОРЯДКУ відомчої реєстрації та зняття з обліку тракторів, самохідних шасі, самохідних сільськогосподарських, дорожньо-будівельних і меліоративних машин, сільськогосподарської техніки, інших механізмів (затверджено Постановою КМУ від 08 липня 2009 року №694) в редакції до 19.01.2019 року Реєстрація та зняття з обліку машин проводяться державними інспекціями сільського господарства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах (далі - інспекції).
В редакції від 19.01.2019 року абзац 1 пункту 2 викладено в новій редакції – «Реєстрація та зняття з обліку машин проводяться територіальними органами Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі -територіальні органи Держпродспоживслужби). { Абзац перший пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 19 ( 19-2019-п ) від 16.01.2019 }»
При зверненні до територіальних органів Держпродспоживслужби було отримано інформацію про те, що компетенція з реєстрації будівельної і сільгосптехніки свого часу перейшла від Держ інспекцій сільського господарства до органів Держпродспоживслужби, які однак не є правонаступниками інспекцій і не об’єднували бази даних.
Таким чином, Замовником у Протоколі відхилення не обґрунтовано підставу відхилення, зокрема:
не вказано:
- про наявність або відсутність одночасно або послідовно декількох баз даних, (старої / нової / сільськогосподарської / будівельної тощо),
- форми їх існування (паперова / електронна тощо),
- компетенцію різних органів які відповідальні за внесення інформації до баз даних;
- хронологію передання інформації і документів від Державної інспекції сільського господарства в Житомирські області до ГУ Держпродспоживслужби в Житомирській області;
- Обов’язок об’єднання або синхронізації баз даних та / або перенесення (зведення) інформації з попередніх баз даних в нову тощо.
Таким чином, з листа ГУ Держпродспоживслужби і Протоколу відхилення Замовника не є зрозумілим – які саме законодавчі акти порушено і чи порушено їх взагалі і яким чином Учасник винен у відсутності інформації в певній базі даних.
Наявність чи відсутність техніки в уніфікованих базах даних не є відповідальністю Учасника як орендаря і не перевірялася ним.
Наявність техніки у базі даних не вимагалася тендерною документацією від Учасника, у зв’язку з чим, Учасник не знав і не міг знати про наявність/відсутність відомостей про дорожньо-будівельну техніку в реєстрах.
Отже, замовник в порушення закону, без достатнього обґрунтування причин відхилив пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ».
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення та надати строк на усунення невідповідностей згідно пункту 40 Особливостей.
Рішення замовника буде оскаржено до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 14.02.2023 15:05
Дата подачі:
14.02.2023 15:05
Вирішення:
Абзацем 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтгя 2022 року № 1178 – передбачено право Учасника процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. В такому разі Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із зазначеною вище інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
З викладеного вище вбачається, що Учасник процедури закупівлі, пропозиція якого відхилена, може звернутися до Замовника із вимогою виключно щодо надання додаткової інформації стосовно підстав відхилення його тендерної пропозиції. Подання Учасником, через електронну систему закупівель, вимоги до Замовника стосовно перегляду рішення прийнятого за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника не передбачено Особливостями. Відтак Ваша вимога (ідентифікатор UA-2023-01-27-011193-a.b1), щодо перегляду рішення, прийнятого уповноваженою особою ДЖКГ БМР, за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», поданої для участі у відкритих торгах за предметом закупівлі: Поточний ремонт прибудинкової території та проїздів (ремонт дорожнього полотна) по б-ру Олександрійському, 20 (0,3 км) в м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) - відхиляється.
Статус вимоги:
Не задоволено