-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
УБГ23Т(УО)-012_34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Знаки в асортименті)
Завершена
1 167 474.14
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 674.74 UAH
мін. крок: 1% або 11 674.74 UAH
Період оскарження:
28.01.2023 10:56 - 06.02.2023 00:00
Скарга
Скасована
1111111
Номер:
9a76f89edf2d4348b7d1ca093f3adc47
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-27-010001-a.b6
Назва:
1111111
Скарга:
11111111
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
28.02.2023 22:15
Скарга
Відхилено
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
e9f2419c88ee43e7b4b74f4772f90885
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-27-010001-a.b5
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Суть скарги викладена у прикріплених файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Додаток 1. ПРОТОКОЛ УБГ23Т(УО)-012-2-відхил ТОВ ГРАНД ПРИНТ 25.doc 24.02.2023 10:56
- Скарга ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-27-010001-a.docx 24.02.2023 10:56
- Скарга ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-27-010001-a (підписана).pdf 24.02.2023 10:56
- Скарга ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-27-010001-a (підписана).pdf.p7s 24.02.2023 10:56
- 2. Додаток 2. Інформація про необхідні якісні, кількісні згідно Додатку №3.pdf 24.02.2023 10:57
- рішення від 27.02.2023 № 2261.pdf 27.02.2023 15:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2023 № 2746.pdf 08.03.2023 14:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.03.2023 № 2746.pdf 08.03.2023 14:14
- рішення від 07.03.2023 № 2746.pdf 09.03.2023 18:55
- Відповідь на скаргу ТОВ ГРАНД ПРИНТ 25.pdf 01.03.2023 17:14
- Відповідь на скаргу ТОВ Гранд Принт 25.docx 01.03.2023 17:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.02.2023 10:59
Дата розгляду скарги:
07.03.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.02.2023 15:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.03.2023 18:55
Скарга
Скасована
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
e9ca6f5d9bb8488a8df5453f3af40f70
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-27-010001-a.b4
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
Суть скарги викладена в прикріплених та завантажених документах
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Додаток 1. ПРОТОКОЛ УБГ23Т(УО)-012-2-відхил ТОВ ГРАНД ПРИНТ 25.doc 24.02.2023 10:53
- Скарга ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-27-010001-a (підписана).docx 24.02.2023 10:53
- Скарга ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-27-010001-a.docx 24.02.2023 10:53
- Скарга ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-27-010001-a (підписана).pdf 24.02.2023 10:53
- Скарга ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-27-010001-a (підписана).pdf.p7s 24.02.2023 10:53
- 2. Додаток 2. Інформація про необхідні якісні, кількісні згідно Додатку №3.pdf 24.02.2023 10:54
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
24.02.2023 10:54
Скарга
Скасована
Неправомірне відхилення
Номер:
553a76681456481faf82dfb250e287b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-27-010001-a.c3
Назва:
Неправомірне відхилення
Скарга:
111111
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
24.02.2023 10:48
Вимога
Є відповідь
Обгрунтування визначення "зразок", що це є юридичний документ з посиланням на законодавство.
Номер:
e837a381dcfc4a44b55a3216786844cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-27-010001-a.b2
Назва:
Обгрунтування визначення "зразок", що це є юридичний документ з посиланням на законодавство.
Вимога:
Шановний Євген Твєрдохлєбов хочу наголосити на тому, що публікуючи технічні, якісні характеристики Замовник описує те, що він хоче отримати. Зображує зразок як має виглядати стенд/знак/табличка/тд, але це зображення не є ТОВАРОМ, а лише вимогою до його оформлення, змісту, зовнішнього вигляду та розміру.
Так само ЗРАЗОК паспорту якості не є паспортом якості як документ, а це лише зображення документу, який Учасник вважає Паспортом Якості. Юридичної сили він ніякої немає.
Сертифіка́т я́кості — в Україні як правило цей термін використовують замість сертифікату відповідності (що є невірним тлумаченням поняття, котре вводить багатьох в оману), однак згідно з українським законодавством існує також і власне сертифікат якості, хоч чіткого визначення йому в нормативних документах не дається.
Виходячи з випадків використання цього терміну в українському законодавстві можна стверджувати, що сертифікат якості — це письмовий документ, складений у довільній формі та виданий виробником товару (продукції), щоб підтвердити відповідність виробленого ним товару (продукції) вимогам, які висуваються до якості такого товару (продукції).
Поняття сертифікат якості (виробника) тотожний поняттю паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Також паспорт якості містить відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, тощо).
Поясніть як можна надати паспорт якості на товар який учасник ще не виготовляв Учасник, а отже не міг пройти лабораторні випробування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2023 22:12
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Відповідно Додатку №3.1 до тендерної документації Учасник повинен надати документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару встановленим вимогам, а саме
Учасник надає скан-копії зразків:
- паспортів або сертифікатів якості на товар (предмет закупівлі) з зазначенням повної назви і технічних характеристик.
Враховуючи, що документи про якість на продукцію оформляються за фактом виготовлення Товару, на підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим вимогам у тендерній документації була встановлена вимога, що Учасник надає саме скан-копії зразків (а не оригіналів) - паспортів або сертифікатів якості на товар (предмет закупівлі) з зазначенням повної назви і технічних характеристик.
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не дотримався цих вимог.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
2a362f7fa93247f09025ad5401adc188
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-27-010001-a.b1
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Відповідно до Протоколу № УБГ23Т(УО)-012-2-відхилення від 20.02.2023р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою філії БУ «Укрбургаз» АТ «Укргазви-добування»(код ЄДРПОУ 00156392) про відхилення тендерної пропозиції учасника проце-дури відкритих торгів з особливостями Замовник – вирішив відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» (код ЄДРПОУ 40724648), по предмету закупівлі 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Знаки в асор-тименті), ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-27-010001-a з ціновою пропозицією у сумі 799 999,00 грн. з ПДВ.
Вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропози-ції ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» є необґрунтованим та підлягає скасуванню, виходячи із наступного :
1. Замовник у Рішенні «відхилення», аргументує такою позицією:
«…за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» (ЄДРПОУ 40724648), було встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
в завантажених Учасником документах на вимогу Додатку 3.1 до тендерної документації щодо підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим вимогам, Учасником не надано паспорт/сертифікат якості на предмет закупівлі (Товар), який містить інформацію про технічні характеристики запропонованого товару відповідно до технічних вимог і якісних характеристик до предмету закупівлі (відповідно вказаних ДСТУ на Товар в Додатку №3 до тендерної документації)»
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не погоджується з таким твердженням, виходячи з наступ-ного:
- на підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає підписаний та заповнений інформацією про за-пропонований ним предмет закупівлі додаток №3 до тендерної документації за фор-мою цього додатку зі всіма його складовими та документи згідно з Додатком 3.1 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 3.1. На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника до предмету закупівлі, учас-ник надає наступні документи згідно встановлених вимог, а саме скан-копії зразків:
- паспортів або сертифікатів якості на товар (предмет закупівлі) з зазначенням повної назви і технічних характеристик.
На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам замов-ника до предмету закупівлі, ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» надав підписаний та заповнений ін-формацією про запропонований предмет закупівлі додаток №3 до тендерної документації за формою додатку 3 (файлі Інформація про необхідні якісні, кількісні згідно Додатку №3.pdf)
На виконання вимог додатку 3.1. до тендерної документації «Документи, що підтвер-джують відповідність запропонованого товару встановленим вимогам» у складі тендерної пропозиції Замовник не вимагав саме ДОКУМЕНТІВ, а лише СКАН-КОПІЇ ЗРАЗКІВ.
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не надавав СКАН-КОПІЮ ЗРАЗКА паспорту/сертифікату якості на предмет закупівлі (Товар), адже ЗРАЗОК будь-якого документу не можна вважати документом, а лише стандартним його шаблоном, який містить вимоги до його оформлення та змісту.
Оскільки ні Закон «Про публічні закупівлі», ні сама ТД не містить визначення термі-ну «ЗРАЗОК» ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не вважає це документом тому і не надавала такий ЗРАЗОК у складі пропозиції.
Також варто зазначити, що відповідно до п.40 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передба-чалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною доку-ментацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замов-ником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предме-та закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідпо-відністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, випра-влення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником проце-дури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі то-що.
Оскільки забезпечення тендерної пропозиції не вимагалося замовником, ЗРАЗОК до-кументу - це лише шаблон, який містить вимоги до його оформлення та змісту, а не інфор-мація (та/або документ) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що про-понується учасником процедури, то вважаємо відхилення нашої пропозиції не обґрунтова-ним та безпідставним. Всі інші невідповідності, які Замовником виявлення під час розгляду тендерної пропозиції відповідно до п.40 Постанови Кабінету міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року усуваються шляхом повідомлення з вимогою про усунення таких невідпо-відностей в електронній системі закупівель.
Отже, дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему елект-ронних закупівель в цілому.
У зв’язку з вище сказаним просимо:
1. скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» у зв’язку з відсутністю у тендерній документації зазначеної у протоколі відхилення вимоги;
2. розглядати пропозиції учасників не порушуючи основних принципів здійснення публічних закупівель;
3. повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» та надати 24 годи-ни для усунення виявлених невідповідностей.
Директор ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» ____________________Тетяна Приходько
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2023 21:43
Вирішення:
Шановний Учаснику!
1.Відповідно Додатку №3.1 до тендерної документації Учасник повинен надати документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару встановленим вимогам, а саме
Учасник надає скан-копії зразків:
- паспортів або сертифікатів якості на товар (предмет закупівлі) з зазначенням повної назви і технічних характеристик.
Враховуючи, що документи про якість на продукцію оформляються за фактом виготовлення Товару, на підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим вимогам у тендерній документації була встановлена вимога, що Учасник надає саме скан-копії зразків (а не оригіналів) - паспортів або сертифікатів якості на товар (предмет закупівлі) з зазначенням повної назви і технічних характеристик.
ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» не дотримався цих вимог.
2.Згідно з пунктом 40 Особливостей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, передбачається наступне:
«40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Виходячи з умов Тендерної документації, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 40 Особливостей, щодо яких може надаватись повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, надавши 24 години на виправлення зазначеної вище невідповідності, порушить вимоги пункту 40 Особливостей.
Рішення Уповноваженої особи щодо відхилення Учасника є вірним та не потребує перегляду. Вважаю, що Вимога ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25» (ЄДРПОУ 40724648) є безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено