• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з вивезення та знешкодження твердих побутових відходів

Завершена

161 403.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 675.00 UAH
Період оскарження: 27.01.2023 11:38 - 01.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення порядку розгляду тендерної пропозиції учасника та оприлюдення інформації

Номер: e616b20b7c6c49489dd5b3db69cfa1d0
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-27-006530-a.a5
Назва: Порушення порядку розгляду тендерної пропозиції учасника та оприлюдення інформації
Вимога:
Шановний Замовник! Щодо документа «повідомлення про намір укласти договір» з учасником – ТОВ «КРАМАР ЕКО» - додаток до протоколу УО № 13 від 13.02.2023 за Лотом №1. Повідомляємо наступне: Відповідно до п.10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» цитуємо за відповідними пунктами: «Уповноважена особа: «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 5) забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом; 6) забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону; 7) здійснює інші дії, передбачені цим Законом. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.» Відповідно до п.9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» цитуємо: «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». Відповідно до пункту 39 Постанови (Особливостей): «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.» Відповідно до пункту 46 Постанови (Особливостей): «У разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 41 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом». Тобто уповноважена особа порушила порядок розгляду тендерної пропозиції шляхом оприлюднення документа «повідомлення про намір укласти договір» з учасником - ТОВ «КРАМАР ЕКО»: - це не рішення – не протокол (це додаток) не відповідає вимогам ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі»; - у даному документі відсутня інформація про відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію (Учасника), яка визначена найбільш економічно вигідною та вимогам Закону; - інформація є скритою, не публічною, що суперечить вимогам ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічна ситуація і за Лотом № 2 даної закупівлі. Користуючись нагодою, та виходячи з вище зазначеного виникає питання до Замовника яку ще кількість разів Замовник буде порушувати порядок проведення процедури закупівлі та розгляду пропозиції учасника. Вимагаємо скасувати своє рішення у формі «повідомлення про намір укласти договір» з учасником – ТОВ «КРАМАР ЕКО». Провести належну оцінку пропозиції учасника ТОВ «КРАМАР ЕКО» у порядку визначеному Закону та Особливостей, та зазначити у протоколі – рішенні відповідну інформацію про розгляд пропозиції учасника та відповідність вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до пп. 3 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця (після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір) у разі, якщо переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону. Жодної з перерахованих підстав для скасування рішення про намір укласти договір з переможцем ТОВ «Крамар ЕКО» немає, також в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість провести повторну кваліфікацію того ж самого учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Шановний Замовник! Ви не надали відповідь в частині вимоги про визначення переможця - ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» від 09.02.2023 р.

Номер: 3a095488a26342aa91c81bb8aa6a7ec7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-27-006530-a.b4
Назва: Шановний Замовник! Ви не надали відповідь в частині вимоги про визначення переможця - ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» від 09.02.2023 р.
Вимога:
Замовник при визначені переможця - ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» порушив усі можливі приписи та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме ст. 5, 11, 29 та пункти 3, 39, 41,46 Постанови. Учасник - ТОВ «ЕКО Грінко» вимагає в цій частині скасувати своє рішення про визначення переможця ТОВ «ПРОФПЕРЕРОБКА» за Лотом № 1,2 від 08.02.2023р.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вимогу повідомляємо: Рішення Уповноваженої особи Замовника, затверджене Протоколом №11 від 08 лютого 2023р. щодо прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Профпереробка» скасоване рішенням, затвердженим Протоколом №12 від 13 лютого 2023р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Профпереробка».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА (За Лот № 1,2) про порушення Замовником процедури закупівлі

Номер: cb73dda4772d49fc89628123b69d9196
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-27-006530-a.b3
Назва: ВИМОГА (За Лот № 1,2) про порушення Замовником процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА (виявлені порушення) UA-2023-01-27-006530-a від 09.02.2023
Вирішення: Технічним завдання до тендерної документації (Додаток №1) передбачено вивезення твердих побутових відходів двох видів: 1. Тверді побутові відходи, які вивозяться контейнерами об'ємом 1,1 куб. м. 2. Негабаритні побутові відходи, розмір яких перевищує 50х50х50 сантиметрів, що не дає змоги розмістити їх у контейнерах об'ємом 1,1 куб. м, це є великогабаритні відходи. Кваліфікаційними вимогами до тендерної документації (Додаток №2) передбачена наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів та для вивезення великогабаритних відходів: «1.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі, а саме: 1.1.1. наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів та для вивезення великогабаритних відходів;» Замовник вважає неприпустимим самостійний перерахунок Учасником негабаритних побутових відходів у контейнери об'ємом 1,1 куб. м., вивезення у яких зазначених відходів неможливе. Відповідно до п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник процедури закупівлі має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. В Учасника була можливість відповідно до п. 51 Особливостей звернутись за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але цього зроблено не було. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (Протокол УО № 9 від 06.02.2023р.), але вони не були усунені. Також, повідомляємо, що оскарження процедур закупівель здійснюється відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА (За Лот № 1,2) про порушення Замовником процедури закупівлі

Номер: 6f78d480f51f474f85977c705a3ca273
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-27-006530-a.c2
Назва: ВИМОГА (За Лот № 1,2) про порушення Замовником процедури закупівлі
Вимога:
порушення Замовником процедури закупівлі
Вирішення: Технічним завдання до тендерної документації (Додаток №1) передбачено вивезення твердих побутових відходів двох видів: 1. Тверді побутові відходи, які вивозяться контейнерами об'ємом 1,1 куб. м. 2. Негабаритні побутові відходи, розмір яких перевищує 50х50х50 сантиметрів, що не дає змоги розмістити їх у контейнерах об'ємом 1,1 куб. м, це є великогабаритні відходи. Кваліфікаційними вимогами до тендерної документації (Додаток №2) передбачена наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів та для вивезення великогабаритних відходів: «1.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов даної закупівлі, а саме: 1.1.1. наявність в Учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення твердих побутових відходів та для вивезення великогабаритних відходів;» Замовник вважає неприпустимим самостійний перерахунок Учасником негабаритних побутових відходів у контейнери об'ємом 1,1 куб. м., вивезення у яких зазначених відходів неможливе. Відповідно до п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник процедури закупівлі має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. В Учасника була можливість відповідно до п. 51 Особливостей звернутись за роз’ясненнями щодо тендерної документації, але цього зроблено не було. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (Протокол УО № 9 від 06.02.2023р.), але вони не були усунені. Також, повідомляємо, що оскарження процедур закупівель здійснюється відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктів 52-64 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірні дії Замовника, при визначенні переможця закупівлі

Номер: 51dc7047d17545559c7403eeef97d425
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-27-006530-a.c1
Назва: Неправомірні дії Замовника, при визначенні переможця закупівлі
Вимога:
Детальний опис у вкладенні
Вирішення: У відповідь на вимогу повідомляємо: Рішення Уповноваженої особи Замовника, затверджене Протоколом №11 від 08 лютого 2023р. щодо прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «Профпереробка» скасоване рішенням, затвердженим Протоколом №12 від 13 лютого 2023р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Профпереробка». Відповідно до п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги: Задоволено