• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (розхідні матеріали )

Завершена

1 509 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 09.01.2018 16:47 - 21.01.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження умов тендеру

Номер: 426bdb5527844d47b0350bcdb15e54c3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-09-001536-a.a3
Назва: Оскарження умов тендеру
Вимога:
Детально у файлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. За результатами проведеного детального розгляду вимог №№ UA-2018-01-09-001536-a.c2, UA-2018-01-09-001536-a.a3 відмовити в їх задоволенні в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: f921bfdf594f44dba66815429141f0cd
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-09-001536-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1944163, номер тендеру у UA-2018-01-09-001536-a) 26.01.2018 року відбудеться аукціон у выдкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: №н/п Найменування лікарських засобів та виробів медичного призначення Од виміру К-сть 1 Лейкопластир ткан. 2,5 см х 500 см шт 1600 2 Пластирхірургічний , на полімернійоснові, 6 см х 10 см шт 50 3 Пластер для фіксаціїкатетерів 6 см х 8 см шт 100 4 Катетер №22 шт 10500 5 Катетер №24 шт 4700 6 СистемиПР шт 9000 7 Шприц 2.0 шт 52000 8 Шприц 5.0 шт 35000 9 Шприц 10.0 шт 22000 10 Шприц 20.0 шт 15000 11 Шприц 50.0 шт 5100 12 Безпечнаголка 23 G шт 1000 13 Небулайзерна камера 1шт/загубник1щт/повітряна трубка 1шт/фильтри повітряні2шт шт 50 шт 50 14 Бинт5*10 н/с шт 10500 15 Бинт 7*14 н/с шт 11000 16 Бинт гіпсовий 15*27 шт 3500 17 Бинт гіпсовий 20*27 шт 4000 18 Вата 100г шт 1000 19 Відрізмарлевий 5м*90см шт 1500 20 Відрізмарлевий 10м*90см шт 2100 21 Рукавички н/ст (шт) шт 100000 22 Рукавички нітрилові шт 12000 23 Рукавички ст (шт)№7,7,5№8 пара 36000 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: СистемиПР шт 9000 Шприц 2.0 шт 52000 Шприц 5.0 шт 35000 Шприц 10.0 шт 22000 Шприц 20.0 шт 15000 Шприц 50.0 шт 5100 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1944163, номер тендеру у UA-2018-01-09-001536-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. За результатами проведеного детального розгляду вимог №№ UA-2018-01-09-001536-a.c2, UA-2018-01-09-001536-a.a3 відмовити в їх задоволенні в повному обсязі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 96b0747168f042758431d4b5b3afb418
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-09-001536-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1944163, номер тендеру у UA-2018-01-09-001536-a) 26.01.2018 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: №н/п Найменування лікарських засобів та виробів медичного призначення Од виміру К-сть 1 Лейкопластир ткан. 2,5 см х 500 см шт 1600 2 Пластирхірургічний , на полімернійоснові, 6 см х 10 см шт 50 3 Пластер для фіксаціїкатетерів 6 см х 8 см шт 100 4 Катетер №22 шт 10500 5 Катетер №24 шт 4700 6 СистемиПР шт 9000 7 Шприц 2.0 шт 52000 8 Шприц 5.0 шт 35000 9 Шприц 10.0 шт 22000 10 Шприц 20.0 шт 15000 11 Шприц 50.0 шт 5100 12 Безпечнаголка 23 G шт 1000 13 Небулайзерна камера 1шт/загубник1щт/повітряна трубка 1шт/фильтри повітряні2шт шт 50 шт 50 14 Бинт5*10 н/с шт 10500 15 Бинт 7*14 н/с шт 11000 16 Бинт гіпсовий 15*27 шт 3500 17 Бинт гіпсовий 20*27 шт 4000 18 Вата 100г шт 1000 19 Відрізмарлевий 5м*90см шт 1500 20 Відрізмарлевий 10м*90см шт 2100 21 Рукавички н/ст (шт) шт 100000 22 Рукавички нітрилові шт 12000 23 Рукавички ст (шт)№7,7,5№8 пара 36000 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: СистемиПР шт 9000 Шприц 2.0 шт 52000 Шприц 5.0 шт 35000 Шприц 10.0 шт 22000 Шприц 20.0 шт 15000 Шприц 50.0 шт 5100 згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1944163, номер тендеру у UA-2018-01-09-001536-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: По техічним причинам, не коректний файл був завантежен
Дата скасування: 10.01.2018 16:24