-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вироби медичного призначення
Торги відмінено
199 691.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.46 UAH
мін. крок: 0.5% або 998.46 UAH
Період оскарження:
05.02.2018 14:03 - 08.02.2018 14:08
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
a3fc930e2e6a4e709478123138917f3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-05-000597-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
«Територіальному медичному об'єднання Міністерства внутрішніх справ України по Донецькій області»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 2078060, номер тендеру у UA-2018-02-05-000597-c)
13.02.2018 року завершення прийому пропозицій у допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали.
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№п/п Найменування Од. вим Кількість
1. 2. Клейонка підкл. 2м уп. 10
3. 4. Бахіли для клінтоперу №100 уп. 60
5. 6. Бахіли низькі одноразові №100 уп. 60
7. 8. Контейнер д/транспорт. пробірок 350*225*270 шт. 3
9. 10. Контейнер д/переноски предм. скла шт. 2
11. 12. Папір для кардіографа 50*250 шт. 20
13. 14. Папір для кардіографа 112*250 шт. 30
15. 16. Маски медичні №50 уп. 40
17. 18. Шпатель отолар. однор. щт. 5000
19. 20. Вакутайнер 3,8% натрію цитрат 13*75 (4мл), пласт. №100 уп. 15
21. 22. Вакутайнер EDTA-КЗ, 13*75(2мл), пласт. №100 уп. 15
23. 24. Голка д/вакутайнера шт. 3000
25. 26. Тримач шт. 3000
27. 28. Гель для УЗД 5000 гр. уп. 5
29. 30. Набір гінекологічний Maxi уп. 700
31. 32. Лейкопластир 2*500см ткан. шт. 50
33. 34. Лейкопластир 2*500см папер. шт. 50
35. 36. Бинт н.стер 5*10 шт. 200
37. 38. Бинт стер. 5*10 шт. 100
39. 40. Бинт н.стер 7*14 шт. 200
41. 42. Бинт стер. 7*14 шт. 100
43. 44. Бинт гіпсовий 20*270 шт. 10
45. 46. Бинт гіпсовий 15*270 шт. 10
47. 48. Вата медична н/с 100г уп. 500
49. 50. Кетгут стер. №3 шт. 100
51. 52. Пролен 2-0 кол.31мм 1/2 круга 75см шт. 20
53. 54. Пролен 3-0 кол 2*26мм 1/2 90см синий w8522 шт. 20
55. 56. Пролен 4-0 кол 2*17мм 90см wb 8557 ш 20
57. 58. Пролен 5-0 кол 2*17мм 90см w8556 шт. 20
59. 60. Пролен 6-0 кол.75см шт. 10
61. 62. Катетер внутрішньовенний 18 G (зелений) шт. 50
63. 64. Катетер внутрішньовенний 20 G (рожевий) шт. 50
65. 66. Катетер внутрішньовенний 22 G (блакитний) шт. 50
67. 68. Катетер внутрішньвенний 24 G (жовтий) шт. 100
69. 70. Шприц 3-комп.ін.одн.заст. 0,8*38мм 10мл шт. 12000
71. 72. Шприц 3-комп.ін.одн.заст. 0,6*32мм 2мл шт. 4000
73. 74. Шприц 3-комп.ін.одн.заст. 0,8*38мм 20мл шт. 5000
75. 76. Шприц 3-комп.ін.одн.заст. 0,7*38мм 5мл шт. 12000
77. 78. Леза S:10 №100 уп. 1
79. 80. Леза S:15 №100 уп. 1
81. 82. Леза S:11 №100 уп. 1
83. 84. Леза S:21 №100 уп. 1
85. 86. Леза S:24 №100 уп. 1
87. 88. Перчатки латексні н/с S пар. 2000
89. 90. Перчатки латексні н/с M пар. 4000
91. 92. Перчатки латексні н/с L пар. 2000
93. 94. Перчатки хірургічні стер. протальковані р.:7,0 пар. 500
95. 96. Перчатки хірургічні стер. протальковані р.:7,5 пар. 500
97. 98. Перчатки хірургічні стер. протальковані р.:8,0 пар. 500
99. 100. Перчатки хірургічні стер. протальковані р.:8,5 пар. 500
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц 3-комп.ін.одн.заст. 0,8*38мм 10мл шт. 12000
Шприц 3-комп.ін.одн.заст. 0,6*32мм 2мл шт. 4000
Шприц 3-комп.ін.одн.заст. 0,8*38мм 20мл шт. 5000
Шприц 3-комп.ін.одн.заст. 0,7*38мм 5мл шт. 12000, згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2078060, номер тендеру у UA-2018-02-05-000597-c шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- 2078060.pdf 06.02.2018 14:30
Дата подачі:
06.02.2018 14:30
Вирішення:
Шановний Учаснику! Уповноваженою особою з питань проведення допорогових закупівель у ДУ «ТМО МВС України по Донецькій області» (далі – Замовник) була розглянута вимога №2078060 від ПАТ «Гемопласт» щодо внесення зміни до тендерної документації шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 33140000-3 «Медичні матеріали», номер закупівлі UA-2018-02-05-000597. За результатами розгляду уповноважена особа дійшла наступних висновків.
Посилання Вами на рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №388-р/пк-ск від 26.03.2015 недоречне, та Антимонопольний комітет України (надалі – АМКУ) є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності. Згідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Антимонопольний комітет є органом оскарження, та відповідно до ч.1 ст.2 даний Закон застосовується до Замовників за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Сфера дії Закону не розповсюджується на умови даної закупівлі, оскільки вартість предмета закупівлі не перевищує межі, яка встановлена Законом, та дана допорогова закупівля не є аналогічною процедурі конкурсних торгів.
Згідно ст.18 Закону скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються, а не всіх замовників тощо. Тому незрозуміло, за яких причин Ви дійшли висновку, що вищевказані рішення АМКУ є обов’язковими для виконання Замовником під час проведення даної допорогової закупівлі.
Крім того, вказане рішення АМКУ винесено у рамках Закону України «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність на підставі Закону України №922-VIII від 25.12.2015 та з 1 квітня 2016 року цей Закон не застосовується до центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно із Законом № 922-VIII від 25.12.2015. Згідно з пунктом 21 частини першої статті 1 Закону України «Про здійснення державних закупівель» предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, на які учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У зв’язку з чим, ДУ «ТМО МВС України по Донецькій області» під час проведення даної допорогової закупівлі діє на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, який набрав чинність з 1 квітня 2016 для центральних органів виконавчої влади та замовників, що здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання; з 1 серпня 2016 року - для всіх замовників.
Згідно абзацу 3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Тому Ваше посилання на порушення ст.22 Закону, на думку Уповноваженої особи, є безпідставним, оскільки дана процедура не підпадає під дію цієї частини Закону.
Крім того, на підставі абзацу 4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.03.2016 №166 ДП «Зовнішторгвидав України» розроблено Порядок здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом від 13.04.2016 №35. Таким чином, Ваше посилання на рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №388-р/пк-ск від 26.03.2015, безпідставне.
Згідно абзацу 2 п.1.1. Порядку здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок) вказаний Порядок застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель (далі - Системи) під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону.
Згідно п.6.2. Поряду під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пункт 6.3 Порядку передбачає, що під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Згідно п.6.4. Порядку вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Крім того, з 17.01.2017 набрав чинність наказ Мінекономрозвитку України від 19.12.2016 №2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454, згідно з яким Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Тобто, даний Порядок визначення предмета закупівлі зазначає можливість Замовника визначати частини предмета закупівлі (лоти, а не обов’язок, а також Замовник, виходячи з особливостей кожної закупівлі, власного досвіду та потреби, а також керуючись принципами здійснення публічних закупівель, визначає необхідність поділу предмету закупівлі на частини (лоти).
Що стосується закупівлі за кодом ДК 021:2015 33140000-3 «Медичні матеріали», то Замовник не розділяв на частини (лоти) у зв’язку з тим, що виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі призведе до утворення лотів з маленькою очікуваною вартістю, і частина з них може не відбутися через те, що не зацікавить потенційних учасників.
Тому Замовник не погоджується з думкою Учасника щодо звуження кола потенційних учасників та їх дискримінації.
Крім того, при плануванні закупівлі код ДК 021:2015- 33140000-3 «Медичні матеріали» було опубліковано додаток до річного плану закупівель без поділення на лоти та визначеним бюджетом закупівлі для предмета закупівлі в цілому. Тому закупівля не передбачає поділення на лоти.
Отже, на підставі вищевикладеного, Замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених Законом, зокрема, не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо Учасників, та встановлені у цій процедурі закупівлі умови повністю відповідають нормам законодавства. Крім того, документація по даній закупівлі розроблена згідно вимог чинного законодавства України.
На підставі вищезазначеного на даному етапі у Замовника відсутні передбачені Законом підстави для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги:
Відхилено