-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Кейтерингові послуги (забезпечення гарячим харчуванням малозабезпечених осіб)
Закупівля здійснюється на виконання міської цільової програми «Турбота. Назустріч киянам» на 2022- 2024 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 07 жовтня 2021 року № 2726/2767
Завершена
475 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 375.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2023 10:17 - 01.02.2023 00:00
Вимога
Відхилено
про виключенн вимоги
Номер:
0fc53985f4d54aca9ba694ccd5ba3b57
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-27-003085-a.c2
Назва:
про виключенн вимоги
Вимога:
На підтвердження пункту 12 додатку 3 ТД Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати затверджене меню та калькуляційні (технологічні) карти до нього.
Калькуляційна карта не є документом, що підтверджує якість послуг згідно предмета закупівлі.
Калькуляційна карта— це документ для розрахунку собівартості й кінцевої ціни кожної страви з урахуванням націнки.
Враховуючи вище викладене вимагаємо виключити з тендерної документації
пункт 12 додатку 3 ТД
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 10.PDF 01.02.2023 15:41
Дата подачі:
31.01.2023 17:23
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель Вимога підлягає незадоволенню з таких підстав: “В Україні є вимоги, за якими закладам громадського харчування потрібно створювати ТК — Наказ №219 от 24.07.2002 «Про затвердження правил роботи закладів ресторанного господарства», а також міжнародний ГОСТ 30523-97. В наказі №219 у пункті 2.2 зазначено, що заклади громадського харчування можуть використовувати збірки готових рецептур для підприємств та на підставі їх створювати технологічні карти. Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) зі змінами від 03.01.2023 року. У Додатку 3 зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі враховані вимоги частини 4 статті 5 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Виключити вимогу
Номер:
dd6d863f7a7f4d09af54dcc2036bf817
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-27-003085-a.b1
Назва:
Виключити вимогу
Вимога:
Згідно п.5 Додаттку 3 до тендерної документаціїі передбачено, наявність санітарного паспорту на транспортні засоби, що доставляють обіди.
Інформуємо, що наявність санітарного паспорту на транспортний засіб не передбачена статтями 43, 44 Розділу VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Інші Закони, які б вимагали оформлення санітарного паспорту на транспортні засоби для перевезення харчових продуктів відсутні.
Вимагаємо виключити зазначену вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №11.PDF 01.02.2023 15:43
Дата подачі:
31.01.2023 16:48
Вирішення:
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель Вимога підлягає незадоволенню з таких підстав: “Необхідність наявності санітарного паспорта на транспортний засіб, яким здійснюється перевезення харчових продуктів, що передбачено п. 12.3 «Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 14 жовтня 1997 року №363 (зареєстровані в Міністерстві юстиції України 20 лютого 1998 року). Водночас, в п.12.4 цього ж документу зазначено, що водій (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду. І відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено, що оператори ринку, які здійснюють перевезення харчових продуктів зобов'язані використовувати чисті транспортні засоби та/або контейнери, утримувати їх у належному стані та забезпечити захист продуктів від забруднення і мати таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та дезінфекцію. Документальним підтвердженням дотримання вимог може слугувати санітарний паспорт на автомобіль, який видаватиметься територіальним органом Держпродспоживслужби відповідно до звернення оператора ринку та на підставі огляду автотранспорту, довідки про санітарну обробку та підтвердження якості проведеної дезінфекції. В розділі 1 ст.1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» є визначення терміну «стадії виробництва та обігу харчових продуктів» (п.82), це – «будь-які стадії, у тому числі виробництво, зберігання, транспортування, реалізація або постачання харчових продуктів кінцевому споживачу». Керуючись вимогами ст.22 п.1 та п.2 цього ж закону, оператори ринку повинні забезпечити простежуваність і бути здатними встановити інших операторів ринку, які постачають їм харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципами "крок назад" і «крок вперед». Також, в ст.22 п.4 встановлено, що дана інформація повинна зберігатися протягом шести місяців після закінчення кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні. Таким чином, транспортування харчових продуктів є однією з ланок в харчовому ланцюгу «з лану - до столу».
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості) зі змінами від 03.01.2023 року. У Додатку 3 зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі враховані вимоги частини 4 статті 5 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено