• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

молоко рідке 3,2% жир., молоко згущене

ДК 021:2015, код 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко рідке 3,2% жир., молоко згущене)

Торги не відбулися

1 181 627.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 908.14 UAH
Період оскарження: 05.12.2017 10:03 - 17.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

Не згода з рішенням про переможця

Номер: e5ce09bf02334acba06f91704c94bc14
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-05-000557-c.b2
Назва: Не згода з рішенням про переможця
Скарга:
СКАРГА на Рішення про переможця учасника закупівлі товарів по процедурі відкриті торги через систему електронних закупівель від 27.12.2017р. (оголошення UA-2017-12-05-000557-c) (в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 05 грудня 2017 року Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради в порядку ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднене оголошення UA-2017-12-05-000557-c щодо проведення процедури відкритих торгів із закупівлі послуг – код за ДК 021:2015, код 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко рідке 3,2% жир., молоко згущене) та затверджено тендерну документацію. Частиною першою статті 18 Закону роз’яснено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Користуючись правом, гарантованим статтею 18 Закону вважаємо за необхідне звернутись до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель із скаргою щодо Рішення про переможця учасника закупівлі товарів по процедурі відкриті торги через систему електронних закупівель від 27.12.2017р. (оголошення UA-2017-12-05-000557-c) з приводу наступного: По-перше, розділ IIІ Тендерної документації під назвою інструкція з підготовки тендерної пропозиції містить кваліфікаційний критерій, одним з яких є наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Пункт другий містить вимогу щодо наявності транспортних засобів, які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування (продовольчої сировини). Транспортні засоби для постачання продуктів харчування (продовольчої сировини) повинно бути вказано не менше 3 одиниць, що дозволить запобігти несвоєчасній поставці продуктів харчування, що складають предмет закупівлі у випадку несправності одного із ТЗ . Додатково необхідно додати: - копії правовстановлюючих документів користування на праві власності або в інший законний спосіб щодо кожного транспортного засобу, зазначеного за довідкою (договори оренди, суборенди, надання послуг із перевезення, експедирування зі строком дії не менше ніж до 31.12.2018р); - копія договору на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів згідно з вимогами чинного законодавства; - сканкопія з оригіналу санітарного паспорту на зазначені транспортні засоби та/або акт санітарно-епідеміологічного обстеження об’єкта (автотранспорту), що виданий не раніше 2017 року; - документ, що підтверджує проходження технічного контролю, зазначених за довідкою транспортних засобів або лист-пояснення з посиланням на положення Закону України «Про дорожній рух» №3353-XII від 30.06.1993 року зі змінами про відсутність законодавчих вимог в проходженні такого контролю. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВ-Профіт» надало договір перевезення вантажу та експедирування № 860 від 15.12.2017р. укладений із фізичною особою – підприємцем Ізюмським Павло Миколайовичем. Згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХТ 417061 власником транспортного засобу SPRINTER 311 CDI, 2005 року випуску, реєстраційний номер АЕ 0825 ЕА є Яворенко Павло Миколайович, а не фізична особа-підприємець Ізюмський Павло Миколайович. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВВ-Профіт» надало договір перевезення вантажу та експедирування № 861 від 15.12.2017р. укладений із фізичною особою – підприємцем Федоненко І.С., та договір перевезення вантажу та експедирування № 862 від 15.12.2017р. укладений із фізичною особою – підприємцем Сюсюк О.І.. Статтею 799 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) встановлено, що договір найму транспортного засобу за участі фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню і укладається у письмовій формі. Предметом договору найму транспортного засобу можуть бути повітряні, морські, річкові судна, а також наземні самохідні транспортні засоби тощо (частина 1 ст. 798 ЦКУ). Відповідно до п. 1.10 ст. 1 постанови Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306 «Про Правила дорожнього руху» (із змінами) транспортний засіб – це пристрій, призначений для перевезення людей і (або) вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів. Договір оренди всіх транспортних засобів за участі фізичної особи укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню. Так, угоди, що посвідчуються у нотаріальному порядку, визначено ст. 54 Закону України від 02 вересня 1993 року № 3425-XII «Про нотаріат» (із змінами). Нотаріуси та посадові особи органів місцевого самоврядування, які вчиняють нотаріальні дії, посвідчують угоди, щодо яких законодавством встановлено обов’язкову нотаріальну форму, а також за бажанням сторін й інші угоди. Відповідно до статті 220 Цивільного кодексу України, у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемний. Таким чином, жодного договору оренди транспортного засобу ТОВ «ВВ-Профіт» надано не було, а тому тендерна пропозиція останнього не відповідає зазначеним умовам тендерної документації. Так, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним. Зокрема відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та пункта один частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Таким чином, Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради повинно було відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВВ-Профіт», оскільки тендерна пропозиція останнього не відповідає визначеним умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. По-друге, тендерна документація містить вимогу до учасника надати оригінал довідки з обслуговуючого(их) банку(ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, стан обслуговування кредиту та наявність рахунку (ків) не більше десятиденної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. ТОВ «ВВ-Профіт» було надано довідку Філії публічного акціонерного товариства «Державний експортно-імпортний банк України від 15.12.2017 року № 050/29-569, якою повідомляє директора ТОВ «ВВ-Профіт» Рудню С.В., що станом на 15.12.2017 року заборгованість за кредитами та відсотками ТОВ «ВВ-Профіт у філії АТ «Укрексімбанк» в м. Дніпрі відсутня. В той же час інші документи, що подані ТОВ «ВВ-Профіт» задля підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям засвідчено директором ТОВ «ВВ-Профіт» Цимбал В.Ю. Знову таки наголошуємо, що виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним. Зокрема відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради повинно було відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВВ-Профіт», оскільки тендерна пропозиція останнього містить невідповідність та не відповідає загалом визначеним умовам тендерної документації. По-третє, ТОВ «ВВ-Профіт» з метою підтвердження своєї кваліфікації надало договір № 39 від 21 грудня 2017 року на надання послуг з санітарної обробки автомобілів та договір № 37 на надання послуг укладений 13 грудня 2017 року з ТДВ «Дніпропетровське АТП 0406», яким передбачено надання послуг для зазначених уже вище автомобілів. Відповідно до ч. 1 ст. 317 ЦК виключно власникові належать права володіння, користування та розпорядження своїм майном. Однак, жодного документу, який би підтверджував той факт, що власники транспортних засобів, визначених в договорі, уповноважили ТОВ «ВВ-Профіт» володіти, розпоряджатися та користуватися до тендерної пропозиції не долучено. А тому не маючи у власності зазначені автомобілі, і не маючи документів (договору доручення, наприклад, чи інш.) ТОВ «ВВ-Профіт» не мало право укладати будь які договори відносно таких автомобілів, у тому числі і договір № 39 від 21 грудня 2017 року на надання послуг з санітарної обробки автомобілів та договір № 37 на надання послуг укладений 13 грудня 2017 року з ТДВ «Дніпропетровське АТП 0406». По-четверте, оскаржуване рішення, прийняте Замовником визначає кандидатом-переможцем ТОВ «ВВ-Профіт» - ціна пропозиції за результатами аукціону - 807 589, 80 грн. (пункт 7.5 оскаржуваного рішення), що не відповідає результатам аукціону, так як остаточна пропозиція по закупівлі послуг – код за ДК 021:2015, код 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко рідке 3,2% жир., молоко згущене) - 729 999, 00 грн. Не відхиливши пропозицію ТОВ «ВВ-Профіт», Замовник порушив вимоги статті 30 Закону, відповідно до якої Замовник відхиляє Пропозицію у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи наведене, права та законні інтереси ТОВ «Крайт» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ВВ-Профіт» переможцем процедури закупівлі. Згідно з статтею 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», частиною дев’ятою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». – ПРОШУ: 1. Встановити порушення порядку проведення процедури закупівлі послуг – код за ДК 021:2015, код 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко рідке 3,2% жир., молоко згущене), оприлюднену Управлінням освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради 05.12.2017р., номер оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2017-12-05-000557-c. 2. Зобов’язати Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради скасувати Рішення про переможця учасника закупівлі товарів по процедурі відкриті торги через систему електронних закупівель – код за ДК 021:2015, код 15510000-6 – Молоко та вершки (молоко рідке 3,2% жир., молоко згущене), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-12-05-000557-c. 3. Зобов’язати Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради розглянути наступну тендерну пропозицію. Додатки: 1. Платіжне доручення № 1637 від 05.01.2018 року. Вих. № 3 від “05” січня 2018р. Генеральний директор О.І. Кізенко
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.01.2018 20:51
Дата виконання рішення Замовником: 29.01.2018 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерна пропозиція ТОВ ВВ-Профіт не відповідає вимогам тендерної документації, а отже, підлягає відхиленню згідно положень частини 1 статті 30 Закону: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відтак, рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ ВВ-Профіт скасовується.
Автор: Крайт, Сотнічук Сергій Васильович +380954162545 gaz2705@gmail.com
Вимога
Вирішена

Вимога замовнику щодо дискримінаційних та незаконних вимог у тендерній документації

Номер: c12720f9ae34424ebfb7d743632c79dd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-05-000557-c.c1
Назва: Вимога замовнику щодо дискримінаційних та незаконних вимог у тендерній документації
Вимога:
Вимоги міститься у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога прийнята на розгляд тендерним комітетом
Статус вимоги: Задоволено