• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення катриджів – 1 послуга)

Завершена

80 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 800.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2023 17:44 - 02.02.2023 22:00
Вимога
Відхилено

Скарга щодо місцерозташування

Номер: fcce12d33a764619947dbf9672fa0c2d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-26-014508-a.c1
Назва: Скарга щодо місцерозташування
Вимога:
У пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до Учасників спрощеної процедури закупівлі» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка та відновлення катриджів – 1 послуга) зазначено, що "Учасник повинен надати гарантійний лист, що окрім інформації про гарантійний термін має містити інформацію щодо наявного сервісного центру у місті Житомир, який забезпечить гарантійну підтримку та технічне обслуговування обладнання протягом визначеного гарантійного терміну." Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають сервісного центру у м. Житомир, проте мають сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншому місті чи області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Прошу також звернути увагу на пункти 1, 2, 4 статті 5 Закону. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, наявність сервісного центру не являється дискримінаційною умовою, оскільки не обмежує конкуренцію. Питання може бути вирішено шляхом подачі копії документів, які належним чином оформлені про співпрацю з будь-яким сервісним центром , які надають аналогічні послуги з місцем знаходження у м. Житомирі.
Статус вимоги: Відхилено