-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Виготовлення проектно-кошторисної документації на “Реконструкція очисних споруд та каналізаційних мереж в м. Старий Самбір Самбірського району Львівської області (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)
Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 ст.2 Закону. Пропозиції готуються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Торги не відбулися
2 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2023 16:10 - 11.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
ba7e78a39c41414aa59748c8156ed8d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-26-012511-a.a4
Назва:
усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
замовником встановлено дискримінаційний та такий, що не може бути виконаний строк для виконання робіт - до 28.04.2023 року
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога строки.docx 06.03.2023 17:33
Дата подачі:
06.03.2023 17:33
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовнику необхідно щоб роботи по проектуванню були виконані до 28 квітня 2023 року. Зазначений строк є достатнім для учасника для виконання умов договору. Зазначена вимога не є дискримінаційною бо стосується всіх учасників закупівлі. Скаржник не довів чому не може виконати зазначені умови документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Неправомірні вимоги
Номер:
d25f53aaf2a44bfbb9805d35d15f87d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-26-012511-a.a3
Назва:
Неправомірні вимоги
Скарга:
Суть скарги викладено у доданих файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Акт Камінь-Каширський.pdf.asice 11.02.2023 15:53
- Акт Камінь-Каширський.pdf 11.02.2023 15:53
- Договір Камінь-Каширський.pdf 11.02.2023 15:53
- Договір Камінь-Каширський.pdf.asice 11.02.2023 15:53
- ЕЗ 01-3011-22ЕПКО від 271222 (1).pdf 11.02.2023 15:53
- ЕЗ 01-3011-22ЕПКО від 271222 (1).pdf.asice 11.02.2023 15:53
- Скарга ред 3.docx 11.02.2023 15:53
- Скарга ред 3.docx.asice 11.02.2023 15:53
- Скарга ред 3.pdf 11.02.2023 15:53
- Скарга ред 3.pdf.asice 11.02.2023 15:53
- рішення від 14.02.2023 № 1668.pdf 14.02.2023 16:54
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.02.2023 № 2086.pdf 23.02.2023 11:35
- рішення від 22.02.2023 № 2086.pdf 24.02.2023 17:21
- Технічне завдання.PDF 16.02.2023 16:09
- ПОЯСНЕННЯ.PDF 16.02.2023 16:09
- ПЕРЕЛІК ЗМІН №2.doc 27.02.2023 14:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.02.2023 15:55
Дата розгляду скарги:
22.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.02.2023 16:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.02.2023 17:22
Дата виконання рішення Замовником:
27.02.2023 14:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ.
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги
Номер:
0e6d1ec458114236b91373fb52954758
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-26-012511-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Суть скарги викладено у доданих файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 30-01-2023.pdf.asice 30.01.2023 18:30
- Експертний звіт 15-1512-21ЕПКО- Немишаево.pdf 30.01.2023 18:30
- Скарга 30-01-2023.pdf 30.01.2023 18:30
- ЕЗ 01-3011-22ЕПКО від 271222.pdf 30.01.2023 18:30
- ЕЗ 01-3011-22ЕПКО від 271222.pdf.asice 30.01.2023 18:30
- Експертний звіт 05-2109-21ЕПКО- м. Броди.pdf 30.01.2023 18:30
- Експертний звіт 05-2109-21ЕПКО- м. Броди.pdf.p7s 30.01.2023 18:30
- Доповнення до скарги.pdf 07.02.2023 14:53
- рішення від 23.06.2021 № 14151.pdf 07.02.2023 15:26
- рішення від 01.02.2023 № 1100.pdf 01.02.2023 13:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.01.2023 № 1415.pdf 08.02.2023 17:09
- рішення від 08.02.2023 № 1415.pdf 09.02.2023 14:42
- пояснення в АМКУ.doc 03.02.2023 15:12
- Пояснення.PDF 03.02.2023 15:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.01.2023 18:37
Дата розгляду скарги:
08.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.02.2023 13:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.02.2023 14:42
Дата виконання рішення Замовником:
10.02.2023 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано.
Вимога
Є відповідь
щодо дискримінаційної вимоги
Номер:
abb013964ffe43ee85654c388c066ce9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-26-012511-a.b1
Назва:
щодо дискримінаційної вимоги
Вимога:
Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону
ТАБЛИЦЯ 3 (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)) містить вимогу про підтвердження проходження проектною документацією державної експертизи.
*Аналогічним договором за предметом закупівлі є укладений з одним із замовників (комунальної або державної форми власності), визначених в п.п. 1-4 частини першої статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір з виготовлення та/або розроблення проєктної документації на будівництво та/або реконструкцію та/або капітальний ремонт об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства (очисні споруди, водозабори, водогони) класу наслідків не нижче СС2 за період 2021 - 2022 років, (не менше одного аналогічного договору). **Виконаними вважаються роботи з проєктування, які прийняті і відповідно підписані замовником та які пройшли державну експертизу.
Пунктом 7 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 визначено, що - Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном до Реєстру будівельної діяльності.
Таким чином, вимога про проходження державної експертизи штучно звужує коло потенційних учасників, чим грубо порушуються всі норми і принципи ЗУ «Про публічні закупівлі».
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
ВИМАГАЄМО скасувати вищевказану дискримінаційну вимогу шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2023 14:32
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що умови ТД про виконання аналогічного договору з позитивним висновком державної експертизи вимагаються Замовником оскільки зазначена реконструкція буде здійснюватися за кошти проекту «Програма Interreg NEXT Польща-Україна 2021-2027». Відповідно до п.4 наказу Мінрегіонбуду №45 від 16.05.2011 року «Для об’єктів нового будівництва, реконструкції, фінансування яких буде здійснюватися за рахунок державних капітальних вкладень та/або кредитів (позик), залучених державою або під державні гарантії, завдання на проектування (коригування проекту) складається на підставі схваленого або відібраного в установленому законодавством порядку інвестиційного проекту, яким обґрунтовано доцільність такого будівництва.»
Відповідно до п.8 ЗУ «Про інвестиційну діяльність» інвестор повинен одержати позитивний висновок державної експертизи інвестиційного проекту у випадках та порядку, встановлених Кабінетом Міністрів України. Відповідно до ст. 15 ЗУ «Про інвестиційну діяльність» «Обов’язковій державній експертизі підлягають інвестиційні програми (проекти), що реалізуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також за рахунок кредитів, наданих під державні гарантії.»
Також повідомляємо, що згідно даних системи Prozorro в Скаржника є як мінімум 14 аналогічних договорів за період 2021-2022 року, тому незрозуміло чому він не може надати хоча б 1 договір за 2021 або 2022 рік з позитивним висновком державної експертизи. Також зазначена вимога не є дискримінаційна бо стосується всіх учасників закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено