• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Меблі металеві: Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 1; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 2; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 3; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 4; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 5; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 6

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178

Завершена

1 850 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 250.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2023 16:11 - 31.01.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог Замовника

Номер: 92384058bd45449f952cc74a823ff5c3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-26-012516-a.b2
Назва: Щодо дискримінаційних вимог Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Вважаємо вимоги, визначені у п.3.6.8. частини 6, розділу ІІІ, дискримінаційними та такими, що порушують частину 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та частину 4 статті 22 Закону, а саме: «3.6.8. Закупівля здійснюється з метою належного та ефективного виконання Плану заходів з реалізації субпроекту «Складова розвитку охорони здоров’я Вінницької області, направлена на покращення медичної допомоги хворим із серцево-судинною патологією» та забезпечення успішного завершення будівельних робіт кардіоцентру в рамках договору на будівництво № ІСВ -5.1.2. «Будівельно - монтажні роботи, включаючи технологічне обладнання» від 15.05.2018 року головному підряднику ТОВ «КСМ-ГРУП» згідно проектно-кошторисної документації. Для ефективного виконання Плану заходів з реалізації субпроекту «Складова розвитку охорони здоров’я Вінницької області, направлена на покращення медичної допомоги хворим із серцево-судинною патологією» з метою огляду та уточнення місця встановлення та монтажу запропонованого товару Учасник здійснює обстеження (огляд) об’єкта будівництва згідно договору № ІСВ -5.1.2. «Будівельно - монтажні роботи, включаючи технологічне обладнання» від 15.05.2018 року, за результатами якого складається акт в довільній формі, що завантажується у складі пропозиції учасника, за підписом представника Замовника, генерального підрядника і учасника закупівлі із зазначенням дати обстеження. Обстеження (огляд) здійснюється до кінцевого строку звернення за роз’ясненнями, що передбачений оголошенням про проведення відкритих торгів з Особливостями. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. N 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) в Україні діють карантині обмеження до 30.04.2023 року, тому з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку». З огляду на те, що для проведення пуско-налагоджувальних робіт згідно п. 2.3.1 проекту договору (Додаток № 3 до тендерної документації) не потрібно застосовувати будь-яке спеціальне устаткування, а також враховуючи, що учасник не є стороною договору № ІСВ -5.1.2. «Будівельно - монтажні роботи, включаючи технологічне обладнання» від 15.05.2018 року, вважаємо, що для прийняття рішення щодо можливості використання та відповідності умов використання пропонованого товару замовник може самостійно або при узгоджені з генеральним підрядником, запросивши для цього від учасників у складі пропозиції документ, в якому будуть прописані умови та правила експлуатації товару (інструкція/керівництво з експлуатації, тощо) у доданок до тих документів, які вимагаються замовником у Додатку № 2 тендерної документації. Таким чином, вважаємо, що вимога щодо складання акту обстеження за участю замовника, генерального підрядника та потенційного Учасника до оприлюднення інформації про учасників закупівлі в електронній системі закупівель є необгрунтованою, порушує конфіденційність інформації та несе у собі корупційні ризики. Зауважимо, що з незалежних від учасників підстав уповноважені особи замовника та/або генерального підрядника можуть не допустити потенційного учасника на об’єкт та/або не підписати відповідний акт обстеження, що у подальшому призведе до відхилення пропозиції учасника. Враховуюче вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, які обмежують конкуренцію, порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачених частиною 1 статті 5 Закону, шляхом внесення відповідних змін у тендерну документацію, що дозволить приймати участь у закупівлі всім зацікавленим постачальникам (учасникам).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ознайомилось з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 44420000-0 – «Будівельні товари» (Меблі металеві: Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 1; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 2; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 3; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 4; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 5; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 6)» та повідомляє наступне, що за результатом аналізу питання не може погодитись, що зазначена вимога, щодо огляду місця поставки є дискримінаційною та ставить потенційних Учасників в нерівне становище. Згідно пункту 3.6.8. частини 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації закупівля здійснюється з метою належного та ефективного виконання Плану заходів з реалізації субпроекту «Складова розвитку охорони здоров’я Вінницької області, направлена на покращення медичної допомоги хворим із серцево-судинною патологією» та забезпечення успішного завершення будівельних робіт кардіоцентру в рамках договору на будівництво № ІСВ -5.1.2. «Будівельно - монтажні роботи, включаючи технологічне обладнання» від 15.05.2018 року головному підряднику ТОВ «КСМ-ГРУП» згідно проектно-кошторисної документації. Для ефективного виконання Плану заходів з реалізації субпроекту «Складова розвитку охорони здоров’я Вінницької області, направлена на покращення медичної допомоги хворим із серцево-судинною патологією» з метою огляду та уточнення місця встановлення та монтажу запропонованого товару Учасник здійснює обстеження (огляд) об’єкта будівництва згідно договору № ІСВ -5.1.2. «Будівельно - монтажні роботи, включаючи технологічне обладнання» від 15.05.2018 року, за результатами якого складається акт в довільній формі, що завантажується у складі пропозиції учасника, за підписом представника Замовника, генерального підрядника і учасника закупівлі із зазначенням дати обстеження. Обстеження (огляд) здійснюється до кінцевого строку звернення за роз’ясненнями, що передбачений оголошенням про проведення відкритих торгів з Особливостями. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. N 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) в Україні діють карантині обмеження до 30.04.2023 року, тому з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд здійснюється за попередньою домовленістю з Замовником, за допомогою засобів факсимільного зв’язку.. Звичайно, ця вимога, як і будь-яка інша вимога тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції. Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи складну специфіку предмету закупівлі, який закуповується відповідно до субпроекту «Складова розвитку охорони здоров’я Вінницької області, що направлена на покращення медичної допомоги хворим із серцево-судинною патологією» та забезпечення успішного завершення будівельних робіт кардіоцентру в рамках договору на будівництво № ІСВ -5.1.2. «Будівельно - монтажні роботи, включаючи технологічне обладнання» від 15.05.2018 року головному підряднику ТОВ «КСМ-ГРУП» згідно проектно-кошторисної документації та, вказаний предмет закупівлі має специфічні за своїми технічними характеристиками показники. Для оцінки Учасником власних можливостей та наявності власних кваліфікованих фахівців, вимога про огляд місця поставки дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості з монтажу та визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. При огляді місця поставки Учасник також може отримати всю необхідну для нього технічну документацію, Кожному Учаснику будуть створені всі умови для обстеження об'єкту та кожен має змогу в цей період відвідати об'єкт для обстеження. Тому виходячи з цього - обстеження місця поставки є обов'язковою умовою, та не суперечить порушенню законодавства України, так як Замовник зацікавлений в тому що всі умови закупівлі будуть виконані належним чином та у встановленні строки, тому нами висунута така вимога. Щодо зазначення у вимозі, що вказана умова є законною та такою, що порушує права учасників та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель повідомляємо, що це є тільки припущенням Учасника, яке не доведено жодними доказами. Відповідно до ухвали Конституційного Суду України від 17 лютого 2009 № 5-у/2009, від 27 січня 2010 № 2-у/2010, ухвали Великої палати Конституційного Суду України від 13 листопада 2018 № 69-у/2018, від 19 березня 2019 № 11-у/2019 припущення не може вважатися аргументом чи належним обґрунтуванням тверджень. Таким чином, Учасником вимоги не доведено, яким чином вимога Замовника щодо здійснення порушує законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Отже дана вимога жодним чином не дискримінує учасників, а навпаки спрямована на те, щоб допомогти учаснику прийняти зважене рішення щодо участі у тендері. Враховуючи вищевказані обставини та норми законодавства, Замовник не вбачає в своїх вимогах дискримінаційних умов. Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними. Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

щодо внесення змін у вимоги

Номер: bcd9780f49234d4ebd13715f8c054628
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-26-012516-a.a1
Назва: щодо внесення змін у вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо привести у відповідність інформацію щодо строку заміни неякісного товару, тому що вимоги у п.10 Додатку 2 до тендерної документації не відповідають умовам пунктів 3.4. та 3.6. проекту договору. Або надайте, будь ласка, роз’яснення що включає в себе назва «бракований виріб»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» ознайомилось з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 44420000-0 – «Будівельні товари» (Меблі металеві: Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 1; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 2; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 3; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 4; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 5; Шафа металева для одягу на два відділення з замком ТИП 6)» та повідомляє наступне. Згідно пункту 10 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати гарантійний лист від постачальника, яким гарантується ремонт або заміна бракованого виробу на протязі 5 робочих днів після письмової заявки замовника. Замовник не погоджується з Вашою вимогою, що вказаний пункт 10 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 2 до тендерної документації суперечить умовам пунктів 3.4. та 3.6. проекту Договору. Відповідно до пункту 3.4. Розділу ІІІ «СТРОК, ТЕРМІНИ, УМОВИ ОПЛАТИ І ПОСТАВКИ ТОВАРУ» Додатку № 3 до тендерної документації передбачено, що Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці підприємства-виробника. Упаковка товару повинна забезпечувати його від пошкодження під час транспортування. Товар, отриманий розпакованим або у неналежній упаковці, має бути замінений Постачальником за власний рахунок впродовж 2 днів з дати поставки. Згідно пункту 3.6. Розділу ІІІ «СТРОК, ТЕРМІНИ, УМОВИ ОПЛАТИ І ПОСТАВКИ ТОВАРУ» Додатку № 3 до тендерної документації при виникненні претензій по комплектності чи якості товару, що трапилися з вини Постачальника, останній повинен здійснити додаткову поставку, доукомплектування або заміну неякісного товару протягом 60 днів з дати отримання претензії від Замовника. Всі витрати, пов’язані із додатковою поставкою, доукомплектуванням або заміною товару, несе Постачальник. Тобто пунктом 10 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 2 до тендерної документації та пунктами 3.4. та 3.6. Розділу ІІІ «СТРОК, ТЕРМІНИ, УМОВИ ОПЛАТИ І ПОСТАВКИ ТОВАРУ» Додатку № 3 до тендерної документації доповнюють один одного та не суперечать один одному. Так пункт 10 Загальних вимог «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку № 2 до тендерної документації передбачено термін заміни бракованого товару. Пункт 3.4. Розділу ІІІ «СТРОК, ТЕРМІНИ, УМОВИ ОПЛАТИ І ПОСТАВКИ ТОВАРУ» Додатку № 3 до тендерної документації регулює термін заміни товару, що отриманий розпакованим або у неналежній упаковці. Пункт 3.6. Розділу ІІІ «СТРОК, ТЕРМІНИ, УМОВИ ОПЛАТИ І ПОСТАВКИ ТОВАРУ» Додатку № 3 до тендерної документації регулює термін додаткової поставки, доукомплектування або заміни неякісного товару. Щодо надання роз’яснення, що включає в себе поняття бракований виріб повідомляємо, що відповідно до Державний класифікатор України «Класифікатор відходів ДК 005-96» Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, який затверджений і введений в дію наказом Держстандарту України від 29 лютого 1996 р. N 89 надано визначення бракованій продукції. Згідно вказаного класифікатора бракована продукція - це продукція, передавання якої споживачеві не допускається через наявність дефектів. Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними. Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі», положення Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги: Відхилено