• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015- 45310000-3 - Електромонтажні роботи(Капітальний ремонт ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства “Стебницька міська лікарня” Дрогобицької міської ради із заміною двох лікарняних ліфтів в/п 1275 кг на 4 та 5 зупинки за адресою вулиця Січових Стрільців,2 в місті Стебник Львівської області)

Завершена

3 551 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 755.90 UAH
Період оскарження: 26.01.2023 12:38 - 20.02.2023 00:00
Скарга
Скасована

Скарга

Номер: 137c2824bfd74f2fad0a70e9c185aa80
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-26-006380-a.c5
Назва: Скарга
Скарга:
Антимонопольний комітет України Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради _____________________________________ 82172, Львівська обл., м. Стебник, вул. Січових Стрільців, 2 код ЄДРПОУ 13821460 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АРМ-ЕКО» _______________________________________ 33024, м. Рівне, вул. Млинівська, 24 код ЄДРПОУ 33001226 СКАРГА на проведення закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-006380-a) “ Код ДК 021:2015- 45310000-3 - Електромонтажні роботи(Капітальний ремонт ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства “Стебницька міська лікарня” Дрогобицької міської ради із заміною двох лікарняних ліфтів в/п 1275 кг на 4 та 5 зупинки за адресою вулиця Січових Стрільців,2 в місті Стебник Львівської області)” КНП «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради» було проведено закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-006380-a) згідно з предметом закупівлі “Код ДК 021:2015- 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства “Стебницька міська лікарня” Дрогобицької міської ради із заміною двох лікарняних ліфтів в/п 1275 кг на 4 та 5 зупинки за адресою вулиця Січових Стрільців,2 в місті Стебник Львівської області)”. ТОВ “АРМ-ЕКО” прийняло участь у вище згаданій процедурі закупівлі шляхом подачі своєї тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Рішенням уповноваженої особи КНП «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради» (Протокол №158 від 03.03.2023р.), переможцем відкритих торгів з особливостями було визнано ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" та повідомлено про намір укласти з ним договір. ТОВ "АРМ-ЕКО" не погоджується з результатами закупівлі та вважає, що рішення щодо визначення переможцем ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" повинно бути скасовано у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" вимогам, установленим у тендерній документації, та у зв’язку із невідповідністю такого рішення нормам чинного законодавства України в сфері публічних закупіведь із вказаних нижче підстав. На вимогу пункту 1 Розділу №2 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження інформації про наявність робітників та ІТП учасник повинен надати скан-копію об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ за останній звітній період та на вимогу Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження наявності фінансової спроможності виконати роботи по договору, учасникам необхідно надати фінансову звітність (за останній звітній період, за формою звітності передбаченої для учасника). У складі тендерної пропозиції учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" надано файл «Кваліфікаційні критерії» у форматі pdf, що містить сукупність документів, серед яких наявні документи, які є сканованою копією електронного документу, зокрема: -об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ за останній звітний період, -фінансова звітність за останній звітний період. Однак, форма вказаних файлів та порядок їх засвідчення не відповідає вимогам тендерної документації, а саме вказані файли подані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), і не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитка печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. Закон України «Про публічні закупівлі» чітко визначає значення терміну «тендерна пропозиція». Згідно підпункту 32 пункту 1 статті 1 цього Закону це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Пунктом 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» чітко вказано, що тендерна пропозиція Учасника має відповідати ряду вимог: «УВАГА!!! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.» Таким чином тендерна пропозиція Учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" не відповідає прямим вимогам, установленим у тендерній документації згідно пункту 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції та повинна бути відхилена відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Замовником 02.03.2023 року в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", а саме щодо недотримання форми «Відомості про учасника». Відповідно пункту 40 Особливостей Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Тому тендерна пропозиція учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" повинна бути саме відхилена. Варто зазначити, що всі учасники даної закупівлі мали однакові можливості в період уточнень поставити Замовнику запитання/уточнення щодо предмету закупівлі та умов Тендерної документації. Зокрема щодо вимог, що встановлені Замовником в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції уточнень зі сторони потенційних учасників не було. Отже учасники мали повне розуміння та свідомо погодилися з вимогами, що прямо встановлені в Тендерній документації. На підставі вище викладеного та керуючись статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 41 Особливостей, - ПРОШУ: Зобов’язати КНП «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради» скасувати рішення уповноваженої особи КНП «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради» Світлани Федчук, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 03.03.2023 р. про визнання учасника ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" переможцем торгів за предметом “Код ДК 021:2015- 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства “Стебницька міська лікарня” Дрогобицької міської ради із заміною двох лікарняних ліфтів в/п 1275 кг на 4 та 5 зупинки за адресою вулиця Січових Стрільців,2 в місті Стебник Львівської області)”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-26-006380-a. 08 березня 2023 року Директор ТОВ «АРМ-ЕКО» Андрій ЄДІН
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 09.03.2023 00:02
Автор: ТОВ АРМ-ЕКО, Єдін Андрій Анатолійович +380362671121 arm-eko@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо дискваліфікації Учасника

Номер: 5b884d763e1841f3be41c6900a673d2e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-26-006380-a.a4
Назва: Вимога щодо дискваліфікації Учасника
Вимога:
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради _____________________________________ 82172, Львівська обл., м. Стебник, вул. Січових Стрільців, 2 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АРМ-ЕКО» _______________________________________ 33023, м. Рівне, вул. Млинівська, 23 код ЄДРПОУ 33001226 СКАРГА на проведення закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-006380-a) “ Код ДК 021:2015- 45310000-3 - Електромонтажні роботи(Капітальний ремонт ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства “Стебницька міська лікарня” Дрогобицької міської ради із заміною двох лікарняних ліфтів в/п 1275 кг на 4 та 5 зупинки за адресою вулиця Січових Стрільців,2 в місті Стебник Львівської області)” КНП «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради» було проведено закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-006380-a) згідно з предметом закупівлі “Код ДК 021:2015- 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства “Стебницька міська лікарня” Дрогобицької міської ради із заміною двох лікарняних ліфтів в/п 1275 кг на 4 та 5 зупинки за адресою вулиця Січових Стрільців,2 в місті Стебник Львівської області)”. ТОВ “АРМ-ЕКО” прийняло участь у вище згаданій процедурі закупівлі шляхом подачі своєї тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Рішенням уповноваженої особи КНП «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради» (Протокол №158 від 03.03.2023р.), переможцем відкритих торгів з особливостями було визнано ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" та повідомлено про намір укласти з ним договір. ТОВ "АРМ-ЕКО" не погоджується з результатами закупівлі та вважає, що рішення щодо визначення переможцем ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" повинно бути скасовано у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" вимогам, установленим у тендерній документації, та у зв’язку із невідповідністю такого рішення нормам чинного законодавства України в сфері публічних закупіведь із вказаних нижче підстав. 1. Пунктом 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції чітко вказано, що тендерна пропозиція Учасника має відповідати ряду вимог: «УВАГА!!! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.» У складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" надано 2 файли, які є сканованою копією електронного документу, а саме: -об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ за останній звітний період, -фінансова звітність за останній звітний період. Однак, вказані файли подані і без накладення КЕП на ці документи, і/або ж не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитка печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. Таким чином тендерна пропозиція Учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації та повинна бути відхилена на пряму вимогу тендерної документації згідно пункту 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. На підставі наведених фактів та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а відповідно і чинного законодавства України у сфері публічних закупівель просимо скасувати рішення уповноваженої особи КНП «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради» про визнання Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" переможцем за процедурою відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-006380-a) згідно з предметом закупівлі “Код ДК 021:2015- 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства “Стебницька міська лікарня” Дрогобицької міської ради із заміною двох лікарняних ліфтів в/п 1275 кг на 4 та 5 зупинки за адресою вулиця Січових Стрільців,2 в місті Стебник Львівської області)” та дискваліфікувати вказаного Учасника. В іншому разі ми будемо змушені звертатись зі скаргою до органу оскарження - Антимонопольного комітету України. 06 березня 2023 року Директор ТОВ «АРМ-ЕКО» Андрій ЄДІН
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановий учаснику! Розглянувши ваше звернення, повідомляємо наступне. Згідно із Розділом №2 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен був надати Скан-копію об’єднаної звітності ПДФО та ЄСВ за останній звітній період. Згідно із Розділом 3 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник процедури закупівлі для підтвердження наявності фінансової можливості виконати робити по договору, у складі пропозиції учасник повинен був надати: інформаційну довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (за останній звітній період, за формою звітності передбаченої для учасника). Документи, які передбачені вищенаведеними вимогами тендерної документації подаються до такого органу як Державна податкова служба. Порядок подання вищенаведених документів до ДПС регулюється Податковим кодексом України, Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Постановою Кабінету Міністрів України №419 від 28 лютого 2000 р. «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності», Наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 року «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами», тощо. На виконання вимог тендерної документації, та з урахуванням положень чинного законодавства учасник ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» у складі тендерної пропозиції надав: - Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платника податків – фізичних осіб і сум отриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску та Квитанція №2; - Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам та Квитанція №2; - Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам та Квитанція №2; - Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам та Квитанція №2; - Повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту та Квитанція №2. Відповідно до абз.2 п. 9 Наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 року «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» встановлено, що друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції). Також, згідно із п.10 Наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 року «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» встановлено, що на другу квитанцію накладається печатка відповідного контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Отже, ТОВ «ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «ІНТЕРБУД» подавав документи до Державної податкової служби у встановленому порядку у формі електронних документів та як підтвердження їх прийняття контролюючим органом отримав відповідні квитанції №2, які й надав у складі тендерної пропозиції. Необхідно також зазначити про те, що відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року «Про затвердження Переліку формальних помилок» встановлено перелік формальних помилок допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а саме встановлено, що подання окремої сторінки копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання) та подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа вважаються формальними помилками. Оскільки Учасником було подано об’єднану звітність ПДФО та ЄСВ за останній звітний період та фінансову звітність за останній звітний період і на підтвердження подання даних документів було подано Квитанцію №2 вважаємо, що учасник відповідає вимогам кваліфікаційному критерію. Відсутність на копіях цих документів електронного чи власноручного підпису учасника є формальною помилкою, що не могло стати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо дискваліфікації учасника

Номер: 1569c84d029744379681c8fc0243310e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-26-006380-a.a3
Назва: Вимога щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради _____________________________________ 82172, Львівська обл., м. Стебник, вул. Січових Стрільців, 2 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «АРМ-ЕКО» _______________________________________ 33023, м. Рівне, вул. Млинівська, 23 код ЄДРПОУ 33001226 СКАРГА на проведення закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-006380-a) “ Код ДК 021:2015- 45310000-3 - Електромонтажні роботи(Капітальний ремонт ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства “Стебницька міська лікарня” Дрогобицької міської ради із заміною двох лікарняних ліфтів в/п 1275 кг на 4 та 5 зупинки за адресою вулиця Січових Стрільців,2 в місті Стебник Львівської області)” КНП «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради» було проведено закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-006380-a) згідно з предметом закупівлі “Код ДК 021:2015- 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства “Стебницька міська лікарня” Дрогобицької міської ради із заміною двох лікарняних ліфтів в/п 1275 кг на 4 та 5 зупинки за адресою вулиця Січових Стрільців,2 в місті Стебник Львівської області)”. ТОВ “АРМ-ЕКО” прийняло участь у вище згаданій процедурі закупівлі шляхом подачі своєї тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Рішенням уповноваженої особи КНП «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради» (Протокол №158 від 03.03.2023р.), переможцем відкритих торгів з особливостями було визнано ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" та повідомлено про намір укласти з ним договір. ТОВ "АРМ-ЕКО" не погоджується з результатами закупівлі та вважає, що рішення щодо визначення переможцем ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" повинно бути скасовано у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" вимогам, установленим у тендерній документації, та у зв’язку із невідповідністю такого рішення нормам чинного законодавства України в сфері публічних закупіведь із вказаних нижче підстав. 1. Пунктом 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції чітко вказано, що тендерна пропозиція Учасника має відповідати ряду вимог: «УВАГА!!! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей.» У складі тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" надано 2 файли, які є сканованою копією електронного документу, а саме: -об’єднана звітність ПДФО та ЄСВ за останній звітний період, -фінансова звітність за останній звітний період. Однак, вказані файли подані і без накладення КЕП на ці документи, і/або ж не містять підпису уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитка печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. Таким чином тендерна пропозиція Учасника - ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації та повинна бути відхилена на пряму вимогу тендерної документації згідно пункту 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції. На підставі наведених фактів та з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, а відповідно і чинного законодавства України у сфері публічних закупівель просимо скасувати рішення уповноваженої особи КНП «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради» про визнання Учасника ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" переможцем за процедурою відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-26-006380-a) згідно з предметом закупівлі “Код ДК 021:2015- 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства “Стебницька міська лікарня” Дрогобицької міської ради із заміною двох лікарняних ліфтів в/п 1275 кг на 4 та 5 зупинки за адресою вулиця Січових Стрільців,2 в місті Стебник Львівської області)” та дискваліфікувати вказаного Учасника. В іншому разі ми будемо змушені звертатись зі скаргою до органу оскарження - Антимонопольного комітету України. 06 березня 2023 року Директор ТОВ «АРМ-ЕКО» Андрій ЄДІН
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка при завантаженні файлів
Дата скасування: 06.03.2023 10:15
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінаційної вимоги

Номер: b36d180d161b4a8e911728faa6b2a3aa
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-26-006380-a.b1
Назва: Вимога про усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний замовник! Наша компанія має намір взяти участь у даній закупівлі і запропонувати вам свою пропозицію. Ми маємо досвід участі і аналогічних закупівлях і за їх результатами встановили по Україні багато одиниць ліфтового обладнання від виробника, офіційним дилером якого ми є. Проте ваша тендерна документація містить вимогу, яка обмежує наші права та права інших потенційних учасників на участь у даній процедурі закупівлі. Так, згідно Додатку 2 до тендерної документації, вами вказано вимоги до ліфтового обладнання, зокрема: Виробник - Західноєвропейський виробник ліфтового обладнання. Дана вимога є дискримінаційною щодо учасників, які пропонують ліфтове обладнання інших виробників та неправомірною з огляду на те, що поставки в Україну ліфтового обладнання виробників, наприклад, Турецької Республіки не обмежуються жодним чинним нормативним документам. Отже, учасники можуть запропонувати Вам обладнання, яке повністю відповідає всім технічним, якісним і кількісним характеристикам предмета закупівлі, виробництва будь-якої країни, якщо поставки товарів із тої країни не заборонені та/або не обмеженні чинним законодавством України. Ми, як потенційний учасник даної проедури закупівлі є офіційним дилером турецького виробника ліфтового обладнання, яке повністю відповідає технічним і якісним характеристикам до предмету закупівлі згідно додатку 2 до оприлюдненої вами тендерної документації. Просимо Вас внести зміни в тендерну документації видаливши дану дискримінаційну вимогу та тим самим привести її у відповідність до вимог Закону та Постанови КМУ №1178.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний учасник, до тендерної документації внесені змін.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника

Номер: 6a75799c7c70457ea1c3e46d293182e9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-26-006380-a.a2
Назва: СКАРГА що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника
Скарга:
Комунальним некомерційним підприємством «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради (далі по тексту – Замовник) в електронній системі закупівель 26.01.2023 року було оприлюднено оголошення про закупівлю робіт: Код ДК 021:2015- 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Капітальний ремонт ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства “Стебницька міська лікарня” Дрогобицької міської ради із заміною двох лікарняних ліфтів в/п 1275 кг на 4 та 5 зупинки за адресою вулиця Січових Стрільців,2 в місті Стебник Львівської області) (далі – Предмет закупівлі). Очікувана вартість Предмету закупівлі – 3 551 180,00 грн. з ПДВ. Закупівля здійснюється за процедурою відкритих торгів з особливостями, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі по тексту – Постанова № 1178, Особливості). Кінцевою датою прийому пропозиції визначено 03 лютого 2023 року, період уточнення до 00.00 початок дня 31.01.2023 року. Підстава подання скарги. Рішення про відміну відкритих торгів UA-2023-01-26-006380-a є безпідставним та суперечить нормам Постанови № 1178 і Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до Протоколу від 30 січня 2023 року № 70 (Протокол – додається), який опубліковано в електронній системі закупівель о 13.18 30 січня 2023 року (далі – Протокол, додається), Замовником відмінено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю: Код ДК 021:2015- 45310000-3 - Електромонтажні роботи(Капітальний ремонт ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства “Стебницька міська лікарня” Дрогобицької міської ради із заміною двох лікарняних ліфтів в/п 1275 кг на 4 та 5 зупинки за адресою вулиця Січових Стрільців,2 в місті Стебник Львівської області), відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей, у зв’язку з неможливістю усунення порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Підставою для відміни процедури стало те, що «…Додаток 2 Технічні вимоги та характеристики до ліфтового обладнання вказано вимогу щодо виробника, що в свою чергу дискримінує учасників, які пропонують ліфтове обладнання інших виробників. Зазначені порушення на цьому етапі закупівлі не можливо усунути чи виправити…Враховуючи вищевикладене, Закупівля підлягає відміні». Скаржник не може погодитися з рішенням уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі, викладеним у Протоколі, виходячи з того, що таке рішення суперечить нормам Постанови № 1178, Закону України “Про публічні закупівлі” та порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Відповідно до Протоколу, Замовник вважає що Технічні вимоги та характеристики до ліфтового обладнання Додаток 2 до тендерної документації (Додається) складені із порушенням, оскільки містить вимоги щодо виробника ліфтового обладнання, що дискримінує учасників. Замовник вважає що таке порушення не можливо усунути чи виправити на етапі Закупівлі. Скаржник вважає рішення уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі необґрунтованим, виходячи з наступного. Підпункт 2 п. 47 Особливостей передбачає відміну торгів у зв’язку з виявленням порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (з описом таких порушень) та неможливістю їх усунення. По-перше, Протокол не містить посилання на норми законодавства у сфері публічних закупівель, які було порушено під час закупівлі UA-2023-01-26-006380-a, та опис таких порушень. По-друге, законодавством у сфері публічних закупівель (і Постановою № 1178, і Законом України “Про публічні закупівлі”) передбачено механізм усунення недоліків тендерної документації. Зокрема, механізм надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї визначено пунктом 51 Особливостей. Абзацом 3 п. 51 Особливостей визначено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення (абз. 4 п. 51 Особливостей). В період уточнення, згідно інформації оприлюдненій в електронній системі закупівлі, на адресу замовника надходили звернення про надання роз’яснення щодо виробника ліфтового обладнання. Однак, з незрозумілих причин, замість внесення відповідних змін до Тендерної документації, Замовником відміняє торги. Слід зазначити, що Замовник відмінив торги в період уточнень, отже мав право та можливість внесення відповідних змін до Тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, у Замовника відсутні законні підстави для відміни торгів. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування. Виходячи з вищевикладеного, Замовник не довів та не підтвердив що визначені замовником порушення, зокрема вимога щодо Західноєвропейського виробника ліфтового обладнання, не може бути усунена шляхом внесення змін до тендерної документації та додатків до неї, відповідно до Закону з урахування особливостей. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з підстав, наведених у протоколі № 70 від 30 січня 2023 року. Відміняючи процедуру закупівлі із зазначенням підстав, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель Замовник порушує наші та інших учасників конкурсних торгів законні права та інтереси охоронювані законодавством України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, прийняте згідно протоколу № 70 від 30.01.2023 року. 3. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів: 1. Протокол № 70 від 19.09.2022 року на 1 арк. 2. Додаток № 2 до тендерної документації на 7 арк. Директор ТОВ "ВК "ІНТЕРБУД" Івашков М.Ю.
Дата розгляду скарги: 13.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.02.2023 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.02.2023 12:35
Дата виконання рішення Замовником: 16.02.2023 10:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне некомерційне підприємство «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради, виконало рішення про відміну скасування процедури закупівлі – «Код ДК 021:2015- 45310000-3 - Електромонтажні роботи(Капітальний ремонт ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства “Стебницька міська лікарня” Дрогобицької міської ради із заміною двох лікарняних ліфтів в/п 1275 кг на 4 та 5 зупинки за адресою вулиця Січових Стрільців,2 в місті Стебник Львівської області)» оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-26-006380-a.
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net