-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Медичні матеріали 2 лоти
Торги не відбулися
271 284.35
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 1 204.30 UAH
мін. крок: 0.4% або 1 204.30 UAH
Період оскарження:
23.01.2018 16:01 - 05.02.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
f1cef794be6c4b028986d02c0e7b9f4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-23-002764-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
«___»__________ Комунальна установа «Спеціалізоване територіальне медичне об`єднання »Фтизіатрія«
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля №2006193, номер тендеру у UA-2018-01-23-002764-c)
09.02.2018 року завершення прийому пропозицій у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. ЛОТ 1
Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є
№ з/п Торгівельна назва Одиниці виміру Кількість
1 Голка для підключення підключичного катетеру до центральної вени 2,0, 1,5 КВ-3 шт. 200
2 Голка для підключення підключичного катетеру до центральної вени 2,0, 1,5 КВ-2 шт. 50
3 Голка для підключення підключичного катетеру до центральної вени 2,0, 1,5 КВ-1 шт. 50
4 Шприц одноразовий для інсуліну 1 мл з голкою 29GX ½" (0,33*13мм) шт. 1550
5 Шприц ін’єкційний 2 мл з голкою 0,6 мм*25мм (23G*1") шт. 17100
6 Шприц ін’єкційний 5 мл з голкою 0,7 мм*33-38мм (22G) шт. 37883
7 Шприц ін’єкційний 10 мл з голкою 0,8 мм*38мм (21G*1/2") шт. 13200
8 Шприц ін’єкційний 20 мл з голкою 0,8 мм*38мм (21G) шт. 4900
9 Катетер периферичний венозний BD Venflon™,18G, 1.2 х 32 шт 15
10 Шприц 50 мл одноразовий без голки шт. 75
11 Шприц 100 мл без голки шт. 75
12 Пристрій для взяття крові ВК шт 50
13 Комплект для забору капілярної крові, об єм 1,0 мл (100 штук в упаковці) уп 12
14 Тримач одн. VD Vacutainer шт 200
15 Голка BD Vacutainer Eclipse для взяття крові з тримачем, 22G 1-1/4 (0,7*32 мм) шт 2111
16 Голка BD Vacutainer Eclipse для взяття крові з тримачем, 21G 1-1/4 (0,8*32 мм) шт 4200
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних
позицій предмету закупівлі:
Шприц одноразовий для інсуліну 1 мл з голкою 29GX ½" (0,33*13мм) шт. 1550
Шприц ін’єкційний 2 мл з голкою 0,6 мм*25мм (23G*1") шт. 17100
Шприц ін’єкційний 5 мл з голкою 0,7 мм*33-38мм (22G) шт. 37883
Шприц ін’єкційний 10 мл з голкою 0,8 мм*38мм (21G*1/2") шт. 13200
Шприц ін’єкційний 20 мл з голкою 0,8 мм*38мм (21G) шт. 4900
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № 2006193, номер тендеру у UA-2018-01-23-002764-c шляхом виділення в окремий лот найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- 2006193.pdf 25.01.2018 09:05
- відповідь на вимогу 26.01.2018 15:27
Дата подачі:
25.01.2018 09:05
Вирішення:
Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено