• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ТЕРМІНОВО: ДК 021:2015 (CPV) : 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи: Частковий поточний ремонт внутрішніх приміщень корпусу №26 Музею театрального, музичного та кіномистецтва України

Проведення часткового поточного ремонту внутрішніх приміщень корпусу № 26 (будівля експлуатується та являється пам'ятником історичної спадщини) Музею театрального, музичного та кіномистецтва України (на території Києво-Печерської лаври). Необхідно провести частковий поточний ремонт внутрішніх приміщень корпусу №26 Музею, а саме: частковий поточний ремонт паркетної підлоги експозиційного приміщення (опорядження та покриття лаковими виробами), штукатурення стін та стелі, облаштування стін МДФ-панелями, заміна освітлювального обладнання тощо. Обов'язкове надання Замовнику документації для правового підтвердження відповідної діяльності Учасника (статут, довідка ЄДРПОУ і т.д.). Також обов'язкове надання наступних документів: 1. Комерційна пропозиції згідно видів та об’ємів робіт у вигляді Договірної ціни та додатків; 2. Інформація про субпідрядників (якщо використовується субпідряд); 3. Копія документу, що підтверджує повноваження представника підрядника, який підписує Договір (виписка з протоколу зборів засновників підприємства, наказ про призначення або інше); 4. Копія дійсної ліцензії учасника від державної архітектурно-будівельної інспекції України з додатком. БАЖАНО: надання прикладів виконання подібних робіт різним організаціям, замовникам. ОБОВ'ЯЗКОВЕ складання кошторисної документації на дані роботи та її проходження державної експертизи в ДП "Укрдержбудекспертиза". Остаточна Договірна ціна формуватиметься на підставі висновків експертизи. Термін проходження держекспертизи кошторисної документації до 25.12.2017 року. Дефектний акт з переліком робіт, які необхідно виконати у доданих файлах. Технічний нагляд здійснює представник НІКЗ "Києво-Печерська лавра", на території якої знаходиться корпус.

Завершена

127 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.6% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 01.12.2017 15:51 - 06.12.2017 17:00
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження визнання переможцем

Номер: eb1e626153424a82980489773b14c188
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-01-003194-c.c2
Назва: Оскарження визнання переможцем
Вимога:
За результатами аукціону ТОВ «ДОБРО-ЕЛІТ» запропонувало найменшу ціну. Надало для участі у тендері усі необхідні документи. Але замовник всупереч Порядку здійснення закупівель визнав переможцем Учасника, котрий не надав необхідні документи для участі у закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо відхилення Учасника ТОВ "Добро-Еліт"
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 12.12.2017 11:28
Дата виконання рішення Замовником: 11.12.2017 16:50
Підтвердження вирішення: Зазначаємо, що серед переліку документів, які необхіно подати учасникам є ліцензія від Державної архітектурно-будівельної інспекції України. Визначений Замовником перелік документів не суперечить нормативно-правовим актам, що регулюють процес проведення Публічних закупівель (в т.ч. Допорогових) та не створює будь-яких перешкод потенційним учасникам Закупівлі. В "Рішені Замовника про відхилення пропозиції Кандидата" п. 8 чітко визначено причину відхилення Учасника ТОВ "Добро-Еліт" як Переможця. Якщо п.8 не розглянуто, тоді повторюємо: "В умовах до закупівлі Замовником було зазначено, що корпус №26 є пам’яткою історичної спадщини, а саме пам’ятка архітектури місцевого значення. Згідно з ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 даний об’єкт відноситься до класу наслідків СС-2 (можливість втрати об’єкту культурної спадщини) та має ІV класс наслідків. Згідно п.2, 3 Постанови КМУ №256 від 30.03.2016р. «Про деякі питання ліцензування будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками» : «2. Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України (далі - перелік робіт). 3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати». Відсутність відповідної ліцензії унеможливлює підтвердження організаційних, кадрових, технологічних і спеціальних вимог до виконання силами Учасника об’єму робіт, зазначеного в тендерній документації Замовником".
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження визнання переможцем

Номер: c4a12846baf640a0af6051f1e4f0ffcd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-01-003194-c.c1
Назва: Оскарження визнання переможцем
Вимога:
За результатами аукціону ТОВ «ДОБРО-ЕЛІТ» запропонувало найменшу ціну. Надало для участі у тендері усі необхідні документи. Але замовник всупереч Порядку здійснення закупівель визнав переможцем Учасника, котрий не надав необхідні документи для участі у закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Щодо оскарження визнання переможця закупівлі
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 12.12.2017 11:28
Дата виконання рішення Замовником: 11.12.2017 16:42
Підтвердження вирішення: Зазначаємо, що серед переліку документів, які необхіно подати учасникам є ліцензія від Державної архітектурно-будівельної інспекції України. Визначений Замовником перелік документів не суперечить нормативно-правовим актам, що регулюють процес проведення Публічних закупівель (в т.ч. Допорогових) та не створює будь-яких перешкод потенційним учасникам Закупівлі. В "Рішені Замовника про відхилення пропозиції Кандидата" п. 8 чітко визначено причину відхилення Учасника ТОВ "Добро-Еліт" як Переможця. Якщо п.8 не розглянуто, тоді повторюємо: "В умовах до закупівлі Замовником було зазначено, що корпус №26 є пам’яткою історичної спадщини, а саме пам’ятка архітектури місцевого значення. Згідно з ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 даний об’єкт відноситься до класу наслідків СС-2 (можливість втрати об’єкту культурної спадщини) та має ІV класс наслідків. Згідно п.2, 3 Постанови КМУ №256 від 30.03.2016р. «Про деякі питання ліцензування будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками» : «2. Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України (далі - перелік робіт). 3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати». Відсутність відповідної ліцензії унеможливлює підтвердження організаційних, кадрових, технологічних і спеціальних вимог до виконання силами Учасника об’єму робіт, зазначеного в тендерній документації Замовником".