-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Послуги з вивезення та утилізації біологічних відходів категорії В (код за ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) – 2 200 кг. Послуги з вивезення та утилізації медичних відходів категорії В (код за ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) – 8 800 кг. Послуги з вивезення, знешкодження, утилізації відходів категорії С (використані лікарські засоби, непридатні за використанням лікарські засоби) (код за ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) – 400 кг. Послуги з вивезення, знешкодження, утилізації відходів категорії С (відпрацьовані лампи люмінесцентні) (код за ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) – 2 000 шт.
Завершена
365 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 825.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2023 18:10 - 31.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
незаконна дискваліфікація пропозиції
Номер:
2a58959df5d24b8abf7994ca7adbfb0d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-016775-a.c4
Назва:
незаконна дискваліфікація пропозиції
Вимога:
" 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;"
п. 28 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" "предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;"
Це не сертифікати, не довідки, не будь-які інші документи, які ви додали в цей розділ. Ви не купуєте зазначені документи, ми не продаємо їх., вони підтверджують певні ваші вимоги, але не характеристиками предмета закупівлі і ми жодним чином невідповідностями в них не змінюємо нашу пропозицію або висловлюємо незгоду з вимогами тендерної документації.
Ми цілком згодні з вашими технічними вимогами, що і підтвердили наданням своєї пропозиції. Невідповідості в докуметнах такі, які ми можемо виправити, на що, відповідно до вимог законодавства, тендерний комітет мав надати нам 24 години.
Наполягаємо на тому, що тендерний комітет має змінити своє рішення та виправити грубе порушення законодавства, яке допустив, дискваліфікувавши нашу пропозицію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2023 10:14
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:
«Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей»
Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Тендерна документація закупівлі містить вищевказані відомості та складена у відповідності до вимог ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
В Додатку 3 до тендерної документації визначені Технічні, кількісні та якісні вимоги
до предмету код ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами разом із переліком документів для їх підтвердження учасником. Відсутність документів вказаних в додатку 3 Документів є підставою для відхилення пропозиції учасника торгів.
«40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Вважаючи наведене вище, вимога не може буде задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо незаконного відхилення пропозиції
Номер:
c59f4e2cd57044f0acbe62413208df44
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-016775-a.c3
Назва:
Щодо незаконного відхилення пропозиції
Вимога:
В своїй відповіді ви, як замовник, посилаєтесь на підставу відхилення нашої пропозиції "не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;".
Яким чином вона може не відповідати технічній специфікації та вимогам до предмета закупівлі, якщо вони вірно вказані в пропозиції??
Відсутність будь-яких документів та будь-які порушення можна виправити протягом 24 годин, окрім чітко перерахованих в законі та постанові - це дух та буква закону.
Судячи з попередньої відповіді, ви усвідомленно пішли на порушення законодавства підчас створення тендерної документації та відхилення нашої пропозиції.
Викривлення вимог законодавства та намагання обійти їх, розміщуючи документи по всій тендерній документації, є неприйнятним. В який би розділ ви не розмістили вимоги до надання документів, вони не можуть стосуватися предмета закупівлі, оскільки він, згідно законодавства та вашої власної тендерної документації, яку ви особисто створювали та затверджували, такий: "код ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами Назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Послуги з вивезення та утилізації біологічних відходів категорії В (код за ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) – 2 200 кг. Послуги з вивезення та утилізації медичних відходів категорії В (код за ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) – 8 800 кг. Послуги з вивезення, знешкодження, утилізації відходів категорії С (використані лікарські засоби, непридатні за використанням лікарські засоби) (код за ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) – 400 кг. Послуги з вивезення, знешкодження, утилізації відходів категорії С (відпрацьовані лампи люмінесцентні) (код за ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами) – 2 000 шт."
Де в нашій пропозиції є не відповідність йому та вимогам до нього??? Ми десь вказали інший? Ми викривили вимоги до нього? Ні, такого не було.
Прохання ще раз розглянути цю вимоги і все ж виконати вимоги законодавства.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 3 від 07.02.23.doc 07.02.2023 18:10
Дата подачі:
07.02.2023 12:06
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» :
«Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей»
Відповідно до ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«У тендерній документації зазначаються такі відомості:
1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Тендерна документація закупівлі містить вищевказані відомості та складена у відповідності до вимог ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Крім цього, хочемо зауважити, що в період 25.01.2023 по 31.01.2023 учасники закупівлі мали змогу поставити запитання, вимогу або скаргу на умови закупівлі. Відповідно до інформації з електронної системи закупівель запитання, вимоги або скарги щодо вимог до закупівлі, зазначених в тендерній документації від ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» та інших учасників торгів не надходило.
Додатково хочемо зазначити наступне:
Відповідно до вимог Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:
«40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Додаток №3 до тендерної документації визначає Технічні, кількісні та якісні вимоги
до предмету код ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними,
токсичними, медичними та небезпечними відходами та шляхи їх підтвердження
Відсутність документів вказаних в додатку 3 Документів є підставою для відхилення пропозиції учасника торгів.
Хочемо нагадати, що у складі пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано згоду щодо дотримання технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до п.41 вимог Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:
«Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» була відхилена з підстав та обгрунтуванням чітко визначених Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Хочемо зазначити, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації»
Тендерна документація містить розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» де визначено перелік необхідних документів та шляхи їх подачі у складі тендерної пропозиції.
Крім цього, ЗУ «Про публічні закупівлі» та вказаним розділом тендерної документації визначено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.»
Тендерна пропозиція щодо предмета закупівлі складається не лише з переліку відходів, вказаного Вами в вимозі.
Вважаючи усе наведене вище, вимога не може буде задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Незаконна дисквалифікація пропозиції учасника
Номер:
0a974749bbd14263be489ddf90c3b086
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-016775-a.b2
Назва:
Незаконна дисквалифікація пропозиції учасника
Вимога:
ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), встановлює вичерпний перлік підстав для відхилення пропозицій учасників торгів.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі", "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження."
В ч. 9 ст. 26 ЗУ "Про публічні закупівлі", " Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей."
п. 40 Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" встановлює, що
"Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель."
Таким чином, рішенням про дискваліфікацію нашої пропозиції замовник порушив наші права як учасника торгів.
Просимо відмінити зазначене рішення абос касувати процедуру закупівлі, якщо це неможливо.
У разі невиконання цієї вимоги, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до антимонопольного комітету України.
Крім того, нагадуємо про чималі штрафи до осіб відповідальних за проведення закупівель, у випадку грубого порушення законодавства про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 2 від 06.02.23.doc 07.02.2023 10:47
Дата подачі:
06.02.2023 15:46
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
ТОВ «НВК» УКРЕКОПРОМ» були надані підтверджуючі документи щодо вищевказаного переліку, які відповідають вимогам тендерної документації.
Згідно п. 40 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено наступне:
«Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
п.41 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Відповідно до Протоколу №23 від 06.02.2023 р. пропозиція ТОВ «НВК» УКРЕКОПРОМ» була відхилена згідно з абзацом 2 підпункту 2 п.41 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Крім цього, тендерна пропозиція ТОВ «НВК» УКРЕКОПРОМ» була відхилена в повній відповідності з п.43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - з посиланням на відповідні положення особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція учасника не відповідає, із зазначенням документів, які відсутні у складі тендерної пропозиції учасника.
Враховуючи вищевикладене, вимога не може бути задоволена. Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «НВК» УКРЕКОПРОМ» повністю відповідає вимогам законодавства та не порушує права учасника. Крім цього, підстави відміни закупівлі, визначені Законом, відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
25f4ba58166e4266903e93c8021b19e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-016775-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник!
Можливо ви не уважно вивчали свою тендерну документацію.
Згідно п.2 Розділу V тендерної документації, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції
учасника виявлено невідповідності в інформації та/або
документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або
подання яких вимагалось тендерною документацією, він
розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні
до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій,
повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в
електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення
невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури
закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16
Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції
та/або договору про закупівлю.
За яких підстав учаснику ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не було надано можливості усунути не відповідності?
За яких підстав уповановажена особа Замовника порушує ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Вимагаємо негайно відмінити рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "НВК" УКРЕКОПРОМ", та надати можливість усунути невідповідності згідно умов ЗУ "Про публічні закупівлі" та тендерної документації.
У випадку ігнорування вимоги - будемо звертатися до правоохоронних та контролюючих органів та скаргою на дії уповановженої особи Замовника!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 1 від 06.02.23.doc 07.02.2023 10:46
Дата подачі:
06.02.2023 15:12
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до п.2 Розділу V тендерної документації, на яку Ви посилаєтесь в вимозі, зазначено:
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
1. Перелік критеріїв відповідно до ст.16 вказано в Додатку 4 до тендерної документації, а саме:
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
надати
Оригінал або копія аналогічного договору та оригінал або копія документу (ів), що підтверджує факт виконання даного договору.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано Договір №2963/1629 від 26.10.2020 р. та лист відгук № 01-09/562 від16.03.2021 р.
Надані документи повністю відповідають вимогам, вказаним в Додатку 4 до тендерної документації.
2. Відповідно до вимог тендерної документації : «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення, або довіреністю чи дорученням, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання цінової пропозиції та документів тендерної пропозиції»
На підтвердження права підпису тендерної пропозиції ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано документальне підтвердження в повному обсязі, яке відповідає вимогам тендерної документації.
Вважаючи вищевикладене, вимога щодо виявлення невідповідностей не може бути задоволена, в зв’язку з їх відсутністю.
Статус вимоги:
Не задоволено