-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК021:2015:15830000-5 «Цукор і супутня продукція» (цукор)
Обсяг: Цукор – 3800 кг..
Завершена
146 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 463.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 463.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2023 16:17 - 30.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Подання недостовірної інформації
Номер:
2a4a36c6300b453e874563537cae65f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-014606-a.b1
Назва:
Подання недостовірної інформації
Вимога:
Шановний Замовник!
Відповідно Додатку 5 до Тендерної документації учасник та учасник - переможець, виконуючи вимогу статті 17 Закону повинен надати серед іншого інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції у відповідності до п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону. Тендерна документація Замовника передбачає, що Замовник може самостійно перевірити інформацію, що міститься у відкритому реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/.
У складі документів учасника – переможця ФОП Олимпієва Н.М. наданий файл «Зведена інформаційна довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону» опублікований на порталі «Prozorro» 03.02.2023 р. о 13 год 57 хв. та файл «ст. 17 ч. 1» опублікований на порталі «Prozorro» 07.02.2023 р. о 12 год 49 хв., що містять інформацію про наявну інформацію, передбачену пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів). Звертаємо увагу Замовника, що фіксація інформації про кінцевого бенефіціарного власника передбачена виключно для юридичних осіб. При перевірці даних, що міститься у відкритому реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/ щодо кінцевого бенефіціарного власника ФОП Олимпієва Н.М., відповідно, відсутня інформація щодо такої фізичної особи. Таким чином, ФОП Олимпієва Н.М. надала Замовнику недостовірну інформацію щодо участі у процедурі закупівлі та має бути відхилена Замовником.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №53.pdf 09.02.2023 17:56
Дата подачі:
08.02.2023 07:56
Вирішення:
Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - ОСОБЛИВОСТІ), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Положенням про уповноважену особу, що затверджене Наказом директора Горбанівського геріатричного пансіонату ветеранів війни та праці від 02.01.2023 року № 1-О.
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції № 114-IX від 19.09.2019 р.., з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ, якими керувався і керується Замовник при здійсненні процедур закупівлі.
Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з особливостями є ціна (питома вага критерію – 100%). Нецінові критерії не передбачені.
Всі посилання на торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент».
Дана закупівля, як і всі інші наші закупівлі, побудована на принципах недискримінації. Принцип недискримінації означає заборону необґрунтованого відмінного ставлення, що виражено у встановленні розрізнень, винятків, обмежень чи переваг до учасників закупівель, які знаходяться в однаковій ситуації. Оскільки дискримінація призводить до обмеження або унеможливлення в користуванні чи здійсненні прав та інтересів учасниками на рівних підставах, то її заборону розглядають як один із способів забезпечення рівності. Право на захист від дискримінації є одним із фундаментальних прав, яке визнане міжнародним правом і відображене в положеннях Закону.
Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно Закону з урахуванням ОСОБЛИВОСТЕЙ та Тендерної документації Замовника на закупівлю товару за кодом ДК021:2015:15830000-5 «Цукор і супутня продукція» (цукор) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-25-014606-a визначені підстави для відхилення, а саме:
1) учасник процедури закупівлі:
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням пункту 44 цих особливостей;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону.
Розглянувши вимогу (ідентифікатор вимоги UA-2023-01-25-014606-a.b1), яка надійшла від ФОП "ЗУЄВОЇ ОКСАНИ МИХАЙЛІВНИ" на ім’я Замовника через електронний майданчик «PROZORRO», щодо необхідності відхилення (дискваліфікації) ФОП ОЛОМПІЄВОЇ НАТАЛІЇ МИКОЛАЇВНИ на закупівлю товару за кодом ДК021:2015:15830000-5 «Цукор і супутня продукція» (цукор) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-25-014606-a, оперуючи чинним законодавством та ОСОБЛИВОСТЯМИ, відповідно до Тендерної Документації до даної закупівлі, по-перше, фіксація інформації про кінцевого бенефіціарного власника застосовується виключно для юридичних осіб, а не для фізичних осіб – підприємців, що передбачено пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» та було зазначено в Додатку 5 до Тендерної документації. По-друге, надання вказаної вище інформації не вимагалося Замовником у ТД взагалі, так як така інформація може бути самостійно перевірена у відкритому реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/. По-третє, згідно пункту 5 частини 2 Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема:
«У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Наприклад: учасник посилається на довідку, яка відсутня в складі пропозиції, але не вимагалася замовником».
Враховуючи статус учасника, як ФОП, відсутність даної вимоги Замовника в ТД саме до фізичних осіб – підприємців, детального опису в Розділі V. «Оцінка тендерної пропозиції» ТД формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення, інформація надана в файлі «Зведена інформаційна довідка про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону» опублікований на порталі «Prozorro» 03.02.2023 р. о 13 год 57 хв. та файл «ст. 17 ч. 1» опублікований на порталі «Prozorro» 07.02.2023 р. о 12 год 49 хв., що містять інформацію про наявну інформацію, передбачену пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів з особливостями та об’єктивність та неупередженість при оцінці пропозиції учасника,
ВИРІШИВ:
1. Вимогу (ідентифікатор вимоги UA-2023-01-25-014606-a.b1 від 08.02.23 року) від ФОП "ЗУЄВОЇ ОКСАНИ МИХАЙЛІВНИ" щодо «Подання недостовірної інформації» ФОП ОЛОМПІЄВОЮ НАТАЛІЄЮ МИКОЛАЇВНОЮ переможцем на закупівлю товару за кодом ДК021:2015:15830000-5 «Цукор і супутня продукція» (цукор) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-25-014606-a відхилити.
2. Рішення про визначення переможцем на закупівлю товару за кодом ДК021:2015:15830000-5 «Цукор і супутня продукція» (цукор) ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-25-014606-a ФОП ОЛОМПІЄВУ НАТАЛІЮ МИКОЛАЇВНУ залишити в силі.
Статус вимоги:
Відхилено