• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«код ДК 021:2015 - 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення» (Послуги щодо прання, сушіння, прасування, комплектування медичної білизни)»

закупівля з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2023 14:39 - 03.02.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення невідповідностей в файлах тендерної документації.

Номер: a6565486735443d79d83ae47b92dfa49
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-25-011307-a.c1
Назва: Вимога щодо усунення невідповідностей в файлах тендерної документації.
Вимога:
30.01.2023р Замовником було внесено ряд змін до тендерної документації, та завантажено системи електронинх торгів оновлені файли, зокрема "4. ТД нова редакція.doc" та "Таблиця змін.doc". Учасником виявлено невідповідність в цих двох файлах. Зокрема, у файлі "4. ТД нова редакція.doc" пункт 3.4.2 ПП1.1 викладено наступним чином: 1.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. У довідці зазначається інформація про наявність в учасника: - спеціалізованого автотранспорту для безперебійної доставки білизни на протязі дії договору; - цеху для прання білизни, сортування білизни та прасування білизни. 1.2. На підтвердження права власності чи користування транспортними засобами та об’єктами зазначеними у довідці учасники подають копії наступних документів: - для транспортних засобів: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів не залежно він права користування вказаними транспортними засобами та копії договорів оренди та/або договорів про надання транспортних послуг чи послуг перевезення товару; Тоді як у файлі "Таблиця змін.doc" пп 1.1 викладено інакше: 1.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. У довідці зазначається інформація про наявність в учасника: - спеціалізованого власного автотранспорту для безперебійної доставки білизни на протязі дії договору; - цеху для прання білизни, сортування білизни та прасування білизни. 1.2. На підтвердження права власності транспортними засобами та об’єктами зазначеними у довідці учасники подають копії наступних документів: - для транспортних засобів: копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів; Тобто вимагається виключно власний автотранспорт, та не допускається використання автотранспорту на правах оренди чи користування. Звертаємо увагу Замовника на те, що дана невідповідність в документах створює нерозуміння реальних вимог до Учасників, та ускладнює процес підготовки тендерниї пропозицій. Також акцентуємо на тому, що вимога наведена у файлі "Таблиця змін" - є дискримінаційною за своєю суттю, та сподіваємось на випадковий/помилковий характер появи даної вимоги. Просимо відредагувати якийсь із файлів для приведення у взаємну відповідність. З повагою, Учасник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У закупівлю були внесенні зміни. Невідповідності усунені Замовником.
Статус вимоги: Задоволено