• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Студентські квитки державного зразка, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій

Торги відмінено

241 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 205.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2023 14:41 - 30.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення

Номер: 3f5807e78fca49b08099f98918004a76
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-25-011397-a.b3
Назва: Скасування рішення
Вимога:
Шановний Замовник. Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2023 р. № 2/5-о по предмету закупівлі Студентські квитки державного зразка, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій Назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Студентські квитки державного зразка, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій (ДК 021:2015: 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію переможця торгів процедури відкритих торгів № UA-2023-01-25-011397-a - CП "Макрохем-Україна" на підставі п.3 ч.1 ст.31 Закону та підпункту 3 п.41 Постанови, у зв’язку з не наданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням п.44 Постанови. Станом на 14.02.2023 року CП "Макрохем-Україна" не надав замовнику документ на підтвердження відсутності підстави, визначеної пунктом 3 частини першої статті 17 Закону шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель у строк, визначений Законом та Постановою. Пункт 2 Додатку 2 Тендерної документації передбачає надання переможцем закупівлі Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. В разі якщо доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів учасник надає Довідку у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника, фізичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. На теперішній час доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення не обмежений та вільний, тобто CП "Макрохем-Україна" повинен був надати саме довідку з Єдиного державного реєстру. Прийняте рішення аргументовано наступним: - «Згідно ч.6 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Постанова), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, з урахуванням п.44 Постанови, тобто до 12.02.2023 року. Українсько-польське спільне підприємство категорично не згодне з прийнятим рішенням з огляду на наступне. Абзацем 2 ст. 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.». Тобто, посилаючись в протоколі відхилення тендерної пропозиції на вказану Постанову ви не берете до уваги продовження вказаного абзацу п.44 даної Постанови, виділеного жирним курсивом з підкресленням. Окрім того, звертаємо вашу увагу на п. 5.3. Розділу ІІІ Тендерної документації, затвердженої рішенням повноважної особи (протокол № 2/3 від 24.01. 2023 року), а саме: 5.3. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. На момент виходу оголошення та на теперішній час доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення не обмежений та вільний, про що також зазначено вами в протоколі і відповідно до чинного законодавства CП "Макрохем-Україна", як переможець торгів, не повинне було надавати довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції переможця торгів процедури відкритих торгів № UA-2023-01-25-011397-a - CП "Макрохем-Україна" та прийняти рішення відповідно до Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, На момент виходу оголошення та на теперішній час доступ до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual) є вільним, але отримати інформацію про службову особу переможця можливо лише з використанням електронного цифрового підпису. Тобто індивідуальна довідка формується на основі пошуку записів в реєстрі за кодом ДРФО, що зчитується з КЕП. В результаті пошуку можливо завантажити архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК. Тому Замовник не мав можливості самостійно перевірити інформацію щодо відсутності підстав визначених пунктом 3 ч. 1 ст. 17 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: acd2052e486a4d50a9ad4248748ba3c8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-25-011397-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України З розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Ретельно ознайомившись з Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою по предмету закупівлі студентських квитків державного зразка, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій (ДК 021:2015:22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту), а також уважно проаналізувавши документи надані Україно-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» хочемо зазначити, що не згодні з рішенням Замовника. Не всі документи учасника Україно-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» надані для участі у закупівлі UA-2023-01-25-011397-a відповідають тендерній документації та Законодавству України, що є підставою для відхилення пропозиції Україно-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» 1. Для підтвердження дотримання вимог системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) та використання системи управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO /IEC 27001:2015 учасник повинен був надати копії чинних сертифікатів відповідності, виданих учаснику СТОСОВНО ДРУКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ виданим вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності. В свою чергу Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» були надані сертифікати відповідності, які свідчать про те, що підприємство відповідає вимогам і стандартам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) у наступних сферах: - послуги з охорони державної та іншої власності, та охорони громадян; - виготовлення ідентифікаційних пластикових карт та персоналізованих документів; - розробка та впровадження систем технічного захисту інформації; - обслуговування засобів і систем контролю доступом, охоронної та пожежної сигналізації; - юридичний аудит (Due diligence) – незалежна правова оцінка діяльності компанії або експертне вивчення окремих напрямів діяльності компанії, а також експертиза угод на відповідність чинному законодавству. Сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO 27001) наданий Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» свідчить про те, що підприємство відповідає вимогам у наступних сферах: - друкування ідентифікаційних пластикових карт та персоналізованих документів (код ДКПП 18.12.11; 18.12.16); - послуги з охорони державної та іншої власності та охорони громадян (код ДКПП 80.10); - обслуговування систем безпеки (код ДКПП 80.20). Тобто, копії сертифікатів надані Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а саме Додатку 3 до Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. 2. Згідно вимогам тендерної документації, а саме п.п.5.2, п.5, Розділ ІІІ передбачено що учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та всіх документів, що стосуються процедури закупівлі (оригінал або копія). Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» у своїй пропозиції надає копію Протоколу засідання зборів засновників №1/2001 від 09.02.2001 року згідно якого на посаду директора за сумісництвом Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» з правом першого підпису призначено Шпака Валентина Миколайовича. Просимо зауважити той факт, що вищезгаданим Протоколом директора Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» Шпака Валентина Миколайовича НЕ було уповноважено щодо підпису документів тендерних пропозиції та всіх документів, що стосуються процедур закупівель. Також хочемо зазначити, що згідно Наказу №19 від 01.10.2004 року Шпака Валентина Миколайовича було взагалі звільнено з посади директора за сумісництвом та призначено на посаду генерального директора. Просимо звернути увагу, що ніяких додаткових документів про повноваження посадової особи Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» надано не було. Звідси можна зробити висновок, що Шпак Валентин Миколайович не уповноважений на підпис документів тендерної пропозиції та всіх документів, що стосуються процедури закупівлі. Також розглянувши документи Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» надані у закупівлі UA-2023-01-25-011397-a не відомо з яких причин і на якій підставі Шпак Валентин Миколайович призначив себе на посаду генерального директора підприємства. Протокол загальних зборів учасників підприємства про призначення Шпака Валентина Миколайовича генеральним директором і надання/делегування йому права підпису і інших повноважень відсутній, а це ставить під сумнів право на підпис не тільки документів тендерної пропозиції, але й взагалі усіх документів виданих Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» підписаних Шпаком Валентином Миколайовичем як генеральним директором. 3. Також хочемо зазначити, що такий вид підприємства, як «спільне підприємство», визначався Законом України "Про підприємства в Україні" від 27 березня 1991 року . Згідно із законом України "Про внесення змін до Закону України "Про підприємства в Україні" від 4 лютого 1998 року N 72 із переліку видів підприємств виключено такий вид підприємств як «спільне підприємство». Цим же Законом доповнено перелік видів підприємств таким видом, як «господарське товариство». У зв'язку з введенням в дію з 1 січня 2004 року Господарського кодексу України (ГКУ) Закон України "Про підприємства в Україні" втратив чинність. Відповідно до частини другої статті 63 ГКУ у разі, якщо у статутному фонді підприємства іноземна інвестиція становить не менш як десять відсотків, воно визнається підприємством з іноземними інвестиціями. Підприємство, у статутному фонді якого іноземна інвестиція становить сто відсотків, вважається іноземним підприємством. Відповідно до статей 16, 17 Закону України "Про режим іноземного інвестування" На території України підприємства з іноземними інвестиціями створюються і діють у формах, передбачених законодавством України. Установчі документи підприємств з іноземними інвестиціями повинні містити відомості, передбачені законодавством України для відповідних організаційно-правових форм підприємств, а також відомості про державну належність їх засновників (учасників). Згідно зі статтею 3 Закону України "Про господарські товариства" іноземні громадяни, особи без громадянства, іноземні юридичні особи, а також міжнародні організації можуть бути засновниками та учасниками господарських товариств нарівні з громадянами та юридичними особами України. Отже, спільні підприємства за участю іноземних інвестицій повинні діяти як господарські товариства. 6 лютого 2018 року набрав чинності Закон України за №2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Останній візит підприємства до державного реєстратора Бородянської районної державної адміністрації Київської області був 08.05.2015 року Тобто, виходячи із вищенаведеного ми можемо зробити висновок, що переможець у закупівлі UA-2023-01-25-011397-a Студентські квитки державного зразка, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій (ДК 021:2015: 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту) Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна», як на теперішній час так і на час участі та перемоги в тендерних закупівлях існує поза межами чинного законодавства України. А саме: - Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» не являється «спільним підприємством», оскільки, як випливає з наданого зазначеним підприємством Статуту, громадяни Польщі серед учасників підприємства відсутні, хоча назва підприємства на їх наявність чітко вказує, чим надає завідомо неправдиву інформацію; - установчі документи не відповідають діючому законодавству, а саме: Господарського Кодексу України, Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», Закону України «Про режим іноземного інвестування», Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», Закон України «Про публічні закупівлі» Враховуючи усе вище перелічене, звертаємось до Вас з вимогою про скасування рішення Замовника про визнання переможцем у закупівлі UA-2023-01-25-011397-a Студентські квитки державного зразка, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій (ДК 021:2015: 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту) Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» і розглянути пропозицію ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій». Директор Сергій Переяслов ТОВ «НВП «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій»
Дата розгляду скарги: 23.02.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.02.2023 14:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.02.2023 12:07
Дата виконання рішення Замовником: 22.03.2023 12:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Повідомлення, щодо виконання Рішення АМКУ № 2167- р/пк-пз від 23.02.2023 Рішення про визначення Українсько-польського спільного підприємства "Макрохем - Україна" Переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі "Студентські квитки державного зразка, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій" (оголошення № UA-2023-01-25-011397-a), скасоване Рішенням уповноваженої особи Школовою О.П. від 14.02.2023р. №2/5-о, тобто рішення АМКУ № 2167- р/пк-пз від 23.02.2023 вже виконано. Повторно скасувати Рішення уповноваженої особи про визначення Переможця зазначеної процедури не є можливим, про що на запити ЗДМУ (№ 25/845 від 17.03.2023, № 07/885 від 21.03.2023) отримано відповіді від в.о. генерального директора ДП «ПРОЗОРРО» Шимко Н. (№206/01/426/11 від 21.03.2023) та директора ТОВ «СМАРТТЕНДЕР». Відповіді додаються. Уповноважена особа Олена ШКОЛОВА
Автор: ТОВ "«Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій»", Sergey Pereyaslov +380956175600 ocpit@i.ua
Вимога
Є відповідь

Скасування результатів

Номер: 6369ea46ee5446229ada46c75872273b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-25-011397-a.b1
Назва: Скасування результатів
Вимога:
Доброго дня! Ми ретельно ознайомились з Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою по предмету закупівлі студентських квитків державного зразка, що виготовляються на основі фотокомп’ютерних технологій (ДК 021:2015:22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту). Уважно проаналізувавши документи надані Україно-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» хочемо зазначити, що не всі документи учасника Україно-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» надані для участі у закупівлі UA-2023-01-25-011397-a відповідають тендерній документації та Законодавству України. 1. Для підтвердження дотримання вимог системи управління якістю ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), системи управління навколишнім середовищем (екологічного управління) ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) та використання системи управління інформаційною безпекою ДСТУ ISO /IEC 27001:2015 учасник повинен був надати копії чинних сертифікатів відповідності, виданих учаснику СТОСОВНО ДРУКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ виданим вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності. В свою чергу Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» були надані сертифікати відповідності, які свідчать про те, що підприємство відповідає вимогам і стандартам ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001), ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001) у наступних сферах: - послуги з охорони державної та іншої власності, та охорони громадян; - виготовлення ідентифікаційних пластикових карт та персоналізованих документів; - розробка та впровадження систем технічного захисту інформації; - обслуговування засобів і систем контролю доступом, охоронної та пожежної сигналізації; - юридичний аудит (Due diligence) – незалежна правова оцінка діяльності компанії або експертне вивчення окремих напрямів діяльності компанії, а також експертиза угод на відповідність чинному законодавству. Сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO 27001) наданий Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» свідчить про те, що підприємство відповідає вимогам у наступних сферах: - друкування ідентифікаційних пластикових карт та персоналізованих документів (код ДКПП 18.12.11; 18.12.16); - послуги з охорони державної та іншої власності та охорони громадян (код ДКПП 80.10); - обслуговування систем безпеки (код ДКПП 80.20). Тобто, копії сертифікатів надані Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна» не відповідають вимогам тендерної документації, а саме Додатку 3 до Тендерної документації Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. 2. Згідно вимогам тендерної документації, а саме п.п.5.2, п.5, Розділ ІІІ передбачено що учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та всіх документів, що стосуються процедури закупівлі (оригінал або копія). Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» у своїй пропозиції надає копію Протоколу засідання зборів засновників №1/2001 від 09.02.2001 року згідно якого на посаду директора за сумісництвом Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» з правом першого підпису призначено Шпака Валентина Миколайовича. Просимо зауважити той факт, що вищезгаданим Протоколом директора Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» Шпака Валентина Миколайовича НЕ було уповноважено щодо підпису документів тендерних пропозиції та всіх документів, що стосуються процедур закупівель. Також хочемо зазначити, що згідно Наказу №19 від 01.10.2004 року Шпака Валентина Миколайовича було взагалі звільнено з посади директора за сумісництвом та призначено на посаду генерального директора. Просимо звернути увагу, що ніяких додаткових документів про повноваження посадової особи Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» надано не було. Звідси можна зробити висновок, що Шпак Валентин Миколайович не уповноважений на підпис документів тендерної пропозиції та всіх документів, що стосуються процедури закупівлі. Також розглянувши документи Українсько-польського спільного підприємства «Макрохем-Україна» надані у закупівлі UA-2023-01-25-011397-a не відомо з яких причин і на якій підставі Шпак Валентин Миколайович призначив себе на посаду генерального директора підприємства. Протокол загальних зборів учасників підприємства про призначення посадової особи і надання/делегування їй права підпису і інших повноважень відсутній, а це ставить під сумнів право на підпис не тільки документів тендерної пропозиції, але й взагалі усіх документів виданих Українсько-польським спільним підприємством «Макрохем-Україна». 3. Також хочемо зазначити, що такий вид підприємства, як «спільне підприємство», визначався Законом України "Про підприємства в Україні" від 27 березня 1991 року . Згідно із законом України "Про внесення змін до Закону України "Про підприємства в Україні" від 4 лютого 1998 року N 72 із переліку видів підприємств виключено такий вид підприємств як «спільне підприємство». Цим же Законом доповнено перелік видів підприємств таким видом, як «господарське товариство». У зв'язку з введенням в дію з 1 січня 2004 року Господарського кодексу України (ГКУ) Закон України "Про підприємства в Україні" втратив чинність. Відповідно до частини другої статті 63 ГКУ у разі, якщо у статутному фонді підприємства іноземна інвестиція становить не менш як десять відсотків, воно визнається підприємством з іноземними інвестиціями. Підприємство, у статутному фонді якого іноземна інвестиція становить сто відсотків, вважається іноземним підприємством. Відповідно до статей 16, 17 Закону України "Про режим іноземного інвестування" На території України підприємства з іноземними інвестиціями створюються і діють у формах, передбачених законодавством України. Установчі документи підприємств з іноземними інвестиціями повинні містити відомості, передбачені законодавством України для відповідних організаційно-правових форм підприємств, а також відомості про державну належність їх засновників (учасників). Згідно зі статтею 3 Закону України "Про господарські товариства" іноземні громадяни, особи без громадянства, іноземні юридичні особи, а також міжнародні організації можуть бути засновниками та учасниками господарських товариств нарівні з громадянами та юридичними особами України. Отже, спільні підприємства за участю іноземних інвестицій повинні діяти як господарські товариства. 6 лютого 2018 року набрав чинності Закон України за №2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Останній візит підприємства до державного реєстратора Бородянської районної державної адміністрації Київської області був 08.05.2015 року Тобто, виходячи із вищенаведеного ми можемо зробити висновок, що переможець у закупівлі UA-2023-01-25-011397-a Студентські квитки державного зразка, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій (ДК 021:2015: 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту) Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна», як на теперішній час так і на час участі та перемоги в тендерних закупівлях існує поза межами чинного законодавства України. А саме: - організаційно-правової форми юридичної особи такої як «спільне підприємство» в законодавстві не існує; - громадяни Польщі серед засновників(учасників) відсутні, хоча назва підприємства на їх наявність чітко вказує, чим надає завідомо неправдиву інформацію; - установчі документи не відповідають діючому законодавству, а саме : Господарського Кодексу України, Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», Закону України «Про режим іноземного інвестування», Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки», Закон України «Про публічні закупівлі» Враховуючи усе вище перелічене, звертаємось до Вас з вимогою про скасування рішення про визнання переможцем у закупівлі UA-2023-01-25-011397-a Студентські квитки державного зразка, що виготовляються на основі фотокомп'ютерних технологій (ДК 021:2015: 22450000-9 Друкована продукція з елементами захисту) Українсько-польське спільне підприємство «Макрохем-Україна» і визнати переможцем ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Обласний Дніпропетровський центр прикладних інформаційних технологій». В іншому випадку ми будемо змушені звертатись до відповідних компетентних органів.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник, тендерну пропозицію Українсько-польського спільного підприємства "Макрохем - Україна" відхилено на підставі п.3 ч.1 ст.31 Закону та підпункту 3 п.41 Постанови, у зв’язку з не наданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, з урахуванням п.44 Постанови.
Статус вимоги: Не задоволено