• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Калоприймач стомічний однокомпонентний відкритий непрозорий 17450; Калоприймач стомічний двокомпонентний. Пластина Конвекс для втягнутих стом з «вушками» 46759; Калоприймач стомічний двокомпонентний – мішок 1692; Калоприймач стомічний двокомпонентний – пластина 1776; Мішок уростомний (УРО) 1758; Калоприймач стомічний двокомпонентний. Пластина /13181; Абсорбуючий порошок (пудра)/1907; Герметизуюча паста /2650; Сечоприймач з кріпленням до стегна 750 мл; Катетер Фолея (2-х ходовий)

Завершена

368 587.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 842.94 UAH
Період оскарження: 25.01.2023 14:31 - 30.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: d6d77eca42204bb68d7fdf985386a97b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-25-011069-a.a2
Назва: Вимога в порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №090223 від 09.02.2023 року КНП «ЦПМСД №3» Криворізької міської ради» за результатами розгляду пропозиції учасника ФОП Каневська Зінаїда Михайлівна на відповідність вимогам тендерної документації в рамках процедури закупівель за ідентифікатором №UA-2023-01-25-011069-a, ФОП Каневська Зінаїда Михайлівна визначена переможцем щодо закупівель та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із вказаним учасником. ФОП Пефтич О.В. є учасником процедури закупівель за ідентифікатором №UA-2023-01-25-011069-a, а тому вважає за необхідне звернути увагу замовника на допущені порушення в процедурі закупівель, а саме на визначення переможцем щодо закупівлі учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а отже тендерна пропозиція такого учасника (ФОП Каневська З.М.) мала бути відхилена відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 2 п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. Невідповідність тендерної документації ФОП Каневська З.М. умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі полягає в наступному: 1. Відповідно до п. 2 Загальних вимог додатку №3 до тендерної документації «Медико-технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі»: Для підтвердження відповідності медико - технічним вимогам, кожен учасник повинен обов’язково надати у складі пропозиції на кожну позицію: - копії реєстраційних посвідчень (свідоцтв) на товар, - сертифікатів відповідності або якості виробника та інструкцій з використання, перекладених на українську мову (якщо товар іноземного виробництва), - сертифікату (паспорту) якості, виданого виробником, - декларацію відповідності, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. В складі пропозиції ФОП Каневська З.М. відсутні копії реєстраційних посвідчень (свідоцтв) на товар. 2. Відповідно до п. 5 Загальних вимог додатку №3 до тендерної документації «Медико-технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі»: Термін придатності на момент доставки повинен бути не менше 80% від строку виготовлення. Для підтвердження надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України). В складі пропозиції ФОП Каневська З.М. відсутні гарантійні листи виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), які б підтверджували, що термін придатності товару на момент доставки становить не менше 80% від строку виготовлення. Наявний в складі тендерної пропозиції гарантійний лист б/н та б/д, виданий самою ФОП Каневська З.М., не може розглядатись як належний документ в рамках п. 5 Загальних вимог додатку №3 до тендерної документації «Медико-технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі», оскільки ФОП Каневська З.М. не є виробником (представництвом, філією виробника) товару, що становить предмет закупівлі. Отже тендерна пропозиція учасника ФОП Каневська З.М. мала бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп. 2 п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р., а тому дії замовника по визначенню учасника ФОП Каневська З.М. переможцем щодо закупівлі та прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Каневська З.М. є такими, що грубо порушують процедуру закупівлі. В порядку ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаю надати інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі – ФОП Каневська З.М., а саме про її відповідність пунктам 2 та 5 Загальних вимог додатку №3 до тендерної документації «Медико-технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» з урахуванням вищевикладених зауважень щодо наявних грубих невідповідностей.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовники, проводять закупівлі відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) з урахуванням цих особливостей. Згідно п 28. Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Згідно ст. 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Згідно Додатку 3 Тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи від 25 січня 2023 року встановлено: для підтвердження відповідності медико - технічним вимогам, кожен учасник повинен обов’язково надати у складі пропозиції на кожну позицію - копії реєстраційних посвідчень (свідоцтв) на товар, сертифікатів відповідності або якості виробника та інструкцій з використання, перекладених на українську мову (якщо товар іноземного виробництва), сертифікату (паспорту) якості, виданого виробником, декларацію відповідності , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Також, в Додатку 3 Тендерної документації вимагалось надати гарантійний лист щодо надання копій реєстраційних посвідчень (свідоцтв) на товар, сертифікатів відповідності або якості виробника та інструкцій з використання, перекладених на українську мову (якщо товар іноземного виробництва), сертифікату (паспорту) якості, виданого виробником, декларацію відповідності , що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України при поставці товару. В складі тендерної пропозиції ФОП Каневської З.М. міститься гарантійний лист щодо надання копій реєстраційних посвідчень (свідоцтв) на товар, сертифікатів відповідності або якості виробника та інструкцій з використання, перекладених на українську мову (якщо товар іноземного виробництва), сертифікату (паспорту) якості, виданого виробником, декларацію відповідності, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, будуть оформлені відповідно до вимог законодавства України при поставці товару. Також, в складі тендерної пропозиції ФОП Каневської З.М. на підтвердження технічних та якісних характеристик надано декларації про відповідність на продукцію, сертифікат якості та інструкцію з використання. Всі вищезазначені документи підтверджують відповідність тендерної пропозиції переможця технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі. Отже, тендерна пропозиція переможця відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 2. Згідно Додатку 3 Тендерної документації термін придатності на момент доставки повинен бути не менше 80% від строку виготовлення. Для підтвердження надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України). В складі тендерної пропозиції ФОП Каневської З.М. надано: - гарантійного листа 026/23/0556/002- Вих-Р від 26.01.2023 року від офіційного представника виробника продукції ТОВ «БаДМ», згідно якого підтверджено повноваження ФОП Каневської З.М. представляти продукцію та можливість постачання товару, який є предметом закупівлі в необхідній кількості зі строками придатності та необхідні терміни на дану закупівлю (UA-2023-01-25-011069-a); - гарантійного листа ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ДОПОМОГА-I від 26.01.2023 № 105/01 яким виробник виробів медичного призначення, ексклюзивний дистриб’ютор ТОВ «УМЕДО ГРУП», офіційний представник компанії «FIAB SPA», та офіційний представник компанії «BIOPTIC Technology Inс» на Україні та підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, належної якості, з належним терміном придатності, та в потрібні терміни, зазначені документацією конкурсних торгів та пропозицією ФОП Каневська З.М., а тим самим, підтверджує, що Фізична особа підприємець КАНЕВСЬКА ЗІНАЇДА МИХАЙЛІВНА відповідає всім кваліфікаційним вимогам та уповноважений представляти продукцію ТОВ «Допомога – 1», як представник у закупівлі, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» Криворізької міської ради згідно з оголошенням Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-25-011069-а. Відповідно до наданих гарантійних листів, ФОП Каневська З.М. має повноваження представляти вищезазначені ТОВ, як представник, а отже і видавати будь-які листи в т.ч. гарантійні. В складі тендерної пропозиції ФОП Каневської З.М. надано гарантійний лист, що термін придатності на момент доставки буде не менше 80% від строку виготовлення. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає порушень при проведенні процедури закупівлі та вирішив, що підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Встановлення в документації дискримінаційних вимог

Номер: f3d451fdcc044a609961d8db288b61f3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-25-011069-a.b1
Назва: Встановлення в документації дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний замовник! У Додатку № 3 до тендерної документації, в частині Загальні вимоги: у пункті 4, ви зазначаєте що: З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі. у пункті 5, ви зазначаєте що: Термін придатності на момент доставки повинен бути не менше 80% від строку виготовлення. Для підтвердження надати гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України). Таким чином, вимагаючи надання цих гарантійних листів від виробника товару або його представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України, Замовник ставить в нерівне становище можливих Учасників торгів, порушуючи принцип добросовісної конкуренції, а також положення статті 20 Закону, де вказано, що пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Цією вимогою дискримінуються потенційні Учасники торгів, які не є виробником товару або його представництвом, філією виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України, які не мають договірних відносин безпосередньо з виробником товару або його представництвом, філією виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України, а можуть купувати товар у інших організацій-посередників, які нерідко пропонують кращі умови, ніж виробники. При чому таких організацій-посередників в ланцюгу постачання товару може бути декілька. Крім того є таки Учасники, у яких вже є в наявності весь обсяг даного товару, тому вони також не зможуть надати гарантійний лист від виробника.Враховуючи це, просимо вас видалити цей пункт з тендерної документації. Якщо Ви відмовитесь вносити відповідні зміни, то ми будемо вимушені подати скаргу до АМКУ!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний скаржник! Предмет закупівлі: (Калоприймач стомічний однокомпонентний відкритий непрозорий 17450; Калоприймач стомічний двокомпонентний. Пластина Конвекс для втягнутих стом з «вушками» 46759; Калоприймач стомічний двокомпонентний – мішок 1692; Калоприймач стомічний двокомпонентний – пластина 1776; Мішок уростомний (УРО) 1758; Калоприймач стомічний двокомпонентний. Пластина /13181; Абсорбуючий порошок (пудра)/1907; Герметизуюча паста /2650; Сечоприймач з кріпленням до стегна 750 мл; Катетер Фолея (2-х ходовий)) згідно національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33140000-3 буде забезпечувати потребу інвалідів в наданні технічних засобів згідно міської програми. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Згідно ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Згідно ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні характеристики до предмета закупівлі формуються згідно заяви пацієнта. Ні форму випуску, ні дозування, ні кількість предмета закупівлі не може бути змінено під час пропонування еквіваленту. Забезпечення людей з інвалідністю, що мають стому відбувається на підставі Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», а саме в статті №38 передбачене забезпечення сечо- та калоприймачами на підставі індивідуальної програми реабілітації. Згідно Закону України «Про реабілітацію людей з інвалідністю в Україні» (стаття №23 та пункту 18 індивідуальної програми реабілітації людина з інвалідністю бере участь у виборі конкретних технічних та інших засобів реабілітації, виробів медичного призначення в межах індивідуальної програми реабілітації. Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі формуються виключно у відповідності до інформації, що вказана в Заяві стомованого (Форма Заяви Затверджена Наказом МОЗ України від 12 лютого 2013 року №109). Саме відповідно до вимоги у зазначеній вище Заяві людина вказує конкретні технічні засоби, що потребує. Для забезпечення безперервного та ефективного процесу реабілітації людей з інвалідністю вкрай важливий саме індивідуальний підхід, що і передбачено Законом України «Про реабілітацію інвалідів в Україні» та Постановою КМУ №1686 від 08.12.2006. Враховуючи зазначене, відповідними спеціалістами, визначено технічні характеристики калоприймачів та сечоприймачів для забезпечення догляду за людьми з інвалідністю, важкохворими, малорухомими та лежачими пацієнтами. Крім того, досвід роботи із пацієнтами довів, що саме такі технічні характеристики калоприймачів та сечоприймачів мають найменші нарікання від пацієнтів. Наголошуємо, що ми зобов’язані забезпечити потреби своїх пацієнтів продукцією яка найбільш підходить для таких хворих. Калоприймачі та сечоприймачі покликані полегшити життя пацієнту. 2. Тендерну документацію відкритих торгів на закупівлю за кодом 33140000 – 3 «Медичні матеріали» (Калоприймач стомічний однокомпонентний відкритий непрозорий 17450; Калоприймач стомічний двокомпонентний. Пластина Конвекс для втягнутих стом з «вушками» 46759; Калоприймач стомічний двокомпонентний – мішок 1692; Калоприймач стомічний двокомпонентний – пластина 1776; Мішок уростомний (УРО) 1758; Калоприймач стомічний двокомпонентний. Пластина /13181; Абсорбуючий порошок (пудра)/1907; Герметизуюча паста /2650; Сечоприймач з кріпленням до стегна 750 мл; Катетер Фолея (2-х ходовий)) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-01-25-011069-a проводяться через електронну систему закупівель, що робить процедуру цілковито прозорою. Для підтвердження можливості поставки товару, визначеного технічними характеристиками в Тендерній документації Замовником було встановлено вимогу надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджується можливість поставки товару в 2023 році, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, що дає Учаснику широкий спектр вибору для способу підтвердження своєї спроможності та сприяє створенню конкурентного середовища. Дана вимога є єдиною для всіх учасників, тому не є дискримінаційною для окремо взятого Учасника. Звертаємо увагу, що вимогу встановлено надати оригінал гарантійного листа не лише від виробника, але також надано можливість учаснику надати гарантійний лист від представництва, філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України). Завдання лікувального закладу – це надання своєчасної та якісної медичної допомоги пацієнтам. Враховуючи специфіку діяльності Замовника та досвід роботи, якщо виробники, або ж їх представники, дилери чи дистриб'ютори, не підтвердять надання своїх повноважень конкретному учаснику щодо можливості поставки заявленого на торги товару, для Замовника це може мати негативні наслідки щодо надання невідкладної своєчасної допомоги пацієнтам. Замовник хоче бути впевнений в тому, що учасником буде гарантовано здійснення своєчасної та якісної поставки товару. Адже, неналежне виконання або розірвання договору поставки калоприймачів і сечоприймачів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю окремих груп пацієнтів та численних скарг з боку пацієнтів. Від якості та своєчасної поставки яких залежить надання невідкладної, ефективної та термінової медичної допомоги пацієнтам, а також, враховуючи той факт, що закупівля товару буде здійснюватися нами до кінця 2023 року, Замовник має бути впевнений у своєчасності та якості забезпечення пацієнтів товарами, що закуповуються. Крім того зазначена вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих товарів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) товарів, чи постачання не в повному обсязі товару, що є предметом закупівлі та є одним з видів гарантії вчасної поставки товару в необхідних Замовнику кількості, якості та строками придатності. Жоден нормативний документ не містить обмежень до виду надання листів-підтверджень від представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або представника, дилера, дистриб'ютора уповноваженого на це виробником. Крім того, при встановленні оскаржуваної вимоги Замовник врахував практику АМКУ. Орган оскарження неодноразово приймав рішення щодо необґрунтованості оскарження вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України). Ознайомитися з відповідними рішеннями АМКУ щодо необґрунтованості оскарження вимоги стосовно надання гарантійних листів від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) ви можете на сайті АМКУ. Отже, орган оскарження не вважає зазначену вимогу дискримінаційною. Враховуючи викладене, Замовник не вбачає порушень при проведенні процедури закупівлі та вирішив, що підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.02.2023 09:00