-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з цілодобового спостереження за автоматичною установкою пожежної сигналізації в приміщеннях будівель та споруд УДУ імені Михайла Драгоманова
Завершена
199 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.60 UAH
мін. крок: 1% або 1 999.60 UAH
Період оскарження:
25.01.2023 14:15 - 30.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Пропозиція не відповідає вимогам Закону та ТД
Номер:
31921b6353f04711bccf6a0a4cc2557c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-010496-a.b1
Назва:
Пропозиція не відповідає вимогам Закону та ТД
Вимога:
Протоколом №7 від 08.02.2023 було прийнято рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ". Зазначене рішення є незаконним, прийнятим усупереч вимогам Тендерної документації та вимогам Закону «Про публічні закупівлі».
По-перше, Згідно ТД Замовника, а саме Додатку № 2 Технічні вимоги: «пультова організація повинна надати скановану копію з оригіналу Сертифікату ISO 9001:2015 який підтвердить впровадження та використання менеджменту якості у наданні послуг по спостеріганню та обслуговуванню засобів протипожежного призначення». Пультовою організацією є сам Учасник ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ». Учасник не надав в складі пропозиції відповідний сертифікат ISO 9001:2015, який підтвердить, що у ТОВ «ВІТЯЗЬ-КБ» впроваджено менеджмент якості у наданні послуг по спостеріганню та обслуговуванню засобів протипожежного призначення. Вимога не виконана.
По-друге, учасник залучає субпідрядника для у частині надання сертифікату ISO 9001:2015.
Відповідно до пункту 18 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Відповідно до частини третьої статті 16 Закону: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Впровадження менеджменту якості в організації ніяк не відноситься до ст. 16, а саме до кваліфікаційного критерію такого, як наявність матеріально-технічної бази та технологій, як зазначає в листі Учасник.
Відповідно до частини сьомої статті 17 Закону : У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
У всіх без винятку державних стандартах ДСТУ чітко зазначено, що дія даних сертифікатів відноситься до організації, яка має даний сертифікат і пройшла відповідну сертифікацію щодо відповідності організації всім вимогам зазначеного стандарту.
Чинним Законодавством та умовами тендерної документації Замовника визначено, що сертифікати ISO належать до документів, які повинен надати сам Учасник, та відповідно заборонено залучати співвиконавців/субпідрядників в частині надання таких сертифікатів.
По-третє, не зважаючи на те, що законом не передбачено залучення субпідрядників в частині надання сертифікатів ДСТУ ISO, учасник надає сертифікат ТОВ «ПОЖБУДМОНТАЖ», ДЕ В ПЕРЕЛІКУ ПОСЛУГ ВІДСУТНІ ТАКІ ПОСЛУГИ ЯК СПОСТЕРІГАННЯ, ЩО Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ.
Приклад: рішення АМКУ No 852-р/пк-пз від 25.01.2023.
Стосовно сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» звертаэмо вашу увагу, що наявність сертифікату у субпідрядника, який буде виконувати роботи, що становлять 8 % від загальної вартості Договору не підтверджує відповідність якості решти робіт, що складають 92% вартості договору. Виходячи з того, що Замовнику достатньо підтвердження відповідності якості робіт у Субпідрядника, а не в Учасника, незрозуміло для чого взагалі Замовник встановив таку вимогу.
Пропозиція не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та вимогам встановлених Замовником в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 08.02.2023 15:52
- Протокол № 8.pdf 10.02.2023 09:39
Дата подачі:
08.02.2023 15:52
Вирішення:
Відхилити Вимогу № UA-2023-01-25-010496-a.b1 відповідно до Протоколу № 8 від 10.02.2023 року.
Статус вимоги:
Не задоволено