-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання приміщення
Послуги з прибирання приміщення (прибирання приміщень, миття вікон, благоустрій прибудинкової території)
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження:
03.01.2018 10:51 - 09.01.2018 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
скарга
Номер:
160b0a04edd34ec8b1f22ba8a484fd38
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-03-000330-a.c1
Назва:
скарга
Вимога:
03.01.2018 Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було оголошено про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-03-000330-a) за предметом закупівлі: Послуги з прибирання приміщення, код за ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання. Протоколом засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №4 від 15.01.2018р. пропозиція кандидата ТОВ «ФМ СЕРВІС ПРО» відхилено. Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата: "всупереч умов закупівлі Кандидатом не надано підтвердження наявності діючої санітарної книжки».
Відповідно до вимог кваліфікаційних критеріїв Замовника, не передбачено надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї Пропозиції санітарні книжки.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 15.01.2018 17:28
- відповідь на скаргу 1.pdf 17.01.2018 09:56
Дата подачі:
15.01.2018 17:28
Вирішення:
Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) опрацьовано вашу скаргу від 10.01.2018 № 220/01-18 та повідомляємо наступне.
Відповідно до оголошення про закупівлю послуг з прибирання приміщення від 03.01.2018 № UA-2018-01-03-000330-a, документами закупівлі є: проект договору, кваліфікаційні критерії, технічні вимоги.
Технічними вимогами до закупівлі передбачена наявність у Учасника діючої санітарної книжки.
За результатом розгляду поданих пропозицій, тендерним комітетом Замовника встановлено відсутність підтвердження наявності діючої санітарної книжки в учасника ТОВ «ФМ СЕРВІС ПРО».
В свою чергу учасником ФОП Стадник Ю.О. надано санітарну книжку № 3747, яка діє до 14.11.2018 року. Також, учасником ФОП Стадник Ю.О. додатково надано посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці від 12.10.2017 № 223.
Відповідно до п.п. 9.2. п. 9 наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» – однією із підстав для дискваліфікації учасника є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Таким чином, враховуючи відсутність дискримінаційних вимог до закупівлі, сукупність поданих учасниками документів, мінімальну різницю в поданих цінових пропозиціях (яка складає 8 грн.) тендерним комітетом замовника прийнято рішення про визнання переможцем учасника – ФОП Стадник Ю.О.
Статус вимоги:
Не задоволено