-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги суб`єктів охоронної діяльності з охорони об`єктів Національного банку України в м. Дніпро, вул. Малиновського, 66; м. Львів, вул. Каліча Гора, 12 - 79710000-4
Завершена
1 092 372.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 923.72 UAH
мін. крок: 1% або 10 923.72 UAH
Період оскарження:
25.01.2023 12:01 - 31.01.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
1b975828629a459c8a2e8e380f55fc19
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-005851-a.b3
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- 10.02.2023р_ СКАРГА ТОВ КІБОРГИ.pdf 10.02.2023 09:17
- рішення від 10.02.2023 № 1552.pdf 10.02.2023 15:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2023 № 1849.pdf 16.02.2023 16:06
- рішення від 16.02.2023 № 1849.pdf 20.02.2023 17:48
- Пояснення по суті скарги.pdf 13.02.2023 16:20
- Протокол_УО_НБУ_№_19_від_07.02.2023_року.pdf 13.02.2023 16:20
- Пояснення по суті скарги.DOCX 13.02.2023 16:20
- Протокол_УО_НБУ_№_10_від_24.01.2023_року.pdf 13.02.2023 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.02.2023 09:34
Дата розгляду скарги:
16.02.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.02.2023 15:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
20.02.2023 17:49
Скарга
Скасована
Неправомірне визначення переможця
Номер:
d01745c0d42d4b6f8aee7a827864e2d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-005851-a.b2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- 10.02.2023р_ СКАРГА ТОВ КІБОРГИ.pdf 10.02.2023 09:08
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
10.02.2023 09:12
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
7e7f70bb6143480f9e744c26329fcaf3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-25-005851-a.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
07 лютого 2023 року Вами було опубліковано повідомлення про намір укласти договір та визначено переможцем ТОВ “СБ ВІП-ГАРД”,".
Вважаємо, що "ТОВ “СБ ВІП-ГАРД”, у своїй Тендерній пропозиції (Додаток 2) за результатами торгів подало недостовірну інформацію, а тому рішення повинно бути скасовано Замовником.
У відповідності до Додатку 1 «Дислокація Національного банку України» встановлено 2 пости охорони з режимом роботи усі дні тижня, з 00 год 00 хв до 24 год 00 хв. Кількість охоронників складає 2 людини. Це означає, що цілодобово охоронники виконують свої функціональні обов’язки зі збереження майна.
ТОВ «“СБ ВІП-ГАРД”,» визнано переможцем закупівлі із вартістю 573604,80 грн без ПДВ, а у погодинному відношенні 32,74 грн. При цьому учасник для виконання завдань повинен залучати щодобово 2 охоронники. Згідно Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік», розмір погодинної мінімальної заробітної плати складає 40,46 грн, тоді як ТОВ «“СБ ВІП-ГАРД”,» використовує у своїй Тендерній пропозиції 32,74 грн за 1 годину, що менше від мінімально можливої.
Відповідно до Тендерної документації розділу V. Оцінка тендерної пропозиції пункту під терміном “Ціна” мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т. ч. ПДВ). До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни ПДВ, якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Порівнявши вартість 1 години охорони Учасника (32,74 грн. за год.) та вартість 1 години мінімальної заробітної плати (з 1 січня - 40,46 гривні) спостерігаємо невідповідність. На наш погляд Учасником ТОВ «СП ВІП-ГАРД», подана недостовірна інформація, яка посприяла у визнанні його переможцем.
Відповідно до ст.31 Закону України «Про Публічні Закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
учасник процедури закупівлі:
• не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст. 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою ст. 17 цього Закону;
• не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої ст. 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
• зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою ст. 29 цього Закону;
• не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
• не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
• не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині 14 статті 29 цього Закону;
• визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини 2 статті 28 цього Закону;
Відповідно до Тендерної документації розділу V. Оцінка тендерної пропозиції пункту 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 41 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
1) зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей.
На підставі вищевикладеного та оскільки факт недостовірної інформації випливає із документів тендерної пропозиції учасника, просимо скасувати Ваше рішення про визначення переможця ТОВ «СБ ВІП-ГАРД» та продовжити процедуру закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2023 17:22
Вирішення:
Доброго дня!
Відповідно до п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: документ “Тендерна пропозиція”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 2 до тендерної документації.
Документ “Тендерна пропозиція” повинен містити точну і повну інформацію про послуги, що пропонуються.
Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті договору про закупівлю.
Не врахована учасником вартість окремих послуг не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній вартості.
Разом з тим, відповідно до статті 1 Закону України “Про оплату праці” заробітна плата – це винагорода, обчислена, як правило, у грошовому виразі, яку за трудовим договором роботодавець виплачує працівникові за виконану ним роботу. Розмір заробітної плати залежить від складності та умов виконуваної роботи, професійно-ділових якостей працівника, результатів його праці та господарської діяльності підприємства.
Статтею 4 вищезазначеного закону визначено, що джерелом коштів на оплату праці працівників госпрозрахункових підприємств є частина доходу та інші кошти, одержані внаслідок їх господарської діяльності. Статтею 15 цього ж закону встановлено, що форми і системи оплати праці, норми праці, розцінки, тарифні сітки, схеми посадових окладів, умови запровадження та розміри надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних і гарантійних виплат встановлюються підприємствами …
Таким чином, можна дійти висновку, що джерело заробітної плати – фонд оплати праці – внутрішній фонд, який охоплює грошові суми, що нараховуються і оплачуються працівникам у певному періоді згідно з встановленими формами системи оплати праці. Іншими словами, фонд оплати праці – загальна сума витрат на оплату праці працівників підприємства і виплат соціального характеру, що формуються із надходжень всіма проектами/договорами.
Наголошуємо, що Національний банк України здійснює закупівлю послуг з охорони об’єктів Національного банку України з розрахунку вартості охорони за 1 год. із укладенням із переможцем торгів договору про закупівлю відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, із змінами, а не сплачує заробітну плату працівникам учасника за трудовим договором, тому порівнювати вартість 1 год надання послуг із оплатою праці за 1 год. є не зовсім коректним.
Зазначаємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” носить імперативний характер та не дозволяє замовнику втручатися у діяльність учасника, тим паче диктувати умови щодо формування його (учасника) цінової пропозиції.
Окрім того, тендерна документація не місить окремих вимог щодо порядку формування ціни учасниками тендеру, зокрема, необхідності зазначення показників оплати праці у складі тендерної пропозиції учасника.
Ураховуючи викладене, вважаємо, що Національним банком України правомірно визнано переможцем тендеру "ТОВ “СБ ВІП-ГАРД” та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено