-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги провайдерів – за кодом CPV за кодом – ДК 021:2015 – 72410000-7 (Послуги доступу до Інтернет) у березні - травні 2018 р.
закупівля проводиться відповідно до оприлюдненого додатку до річного плану закупівель на 2018 рік Держфінмоніторингу
Завершена
25 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 500.00 UAH
мін. крок: 2% або 500.00 UAH
Період оскарження:
15.01.2018 14:35 - 18.01.2018 14:00
Вимога
Відхилено
Невідповідність наданих документів вимогам замовника
Номер:
6af63040a7ff4d529707df6c1723e4f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-15-001531-a.b1
Назва:
Невідповідність наданих документів вимогам замовника
Вимога:
Відповідно до Вимог до послуг за предметом закупівлі, а саме Вимоги до кваліфікації учасника та способу їх підтвердження, учасник закупівлі повинен надати в складі своєї пропизиції в електронному (сканованому) вигляді у форматі PDF і документи: 1) цінову пропозицію та опис запропонованих послуг, 2) копію довідки з єдиного реєстру підприємств та організацій. Уважно розглянувши документи надані ПрАТ «ФАРЛЕП-ІНВЕСТ» помічено, що документи, подані з пропозицією не відповідають «Вимоги до кваліфікації учасника та способу їх підтвердження», а саме: 1) Відсутня копія довідки з єдиного реєстру підприємств та організацій. 2) Відсутній опис запропонованих послуг. Згідно Вимог до послуг за предметом закупівлі встановлених Замовником: Після закінчення терміну подання пропозицій електронних торгів доповнення Учасників Замовником прийматися не будуть. У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає! В зв'язку з цим вимагаємо: 1) скасувати рішення про визначення переможця, тому що документи надані переможцем Закупівлі ПрАТ "ФАРЛЕП-ІНВЕСТ" не відповідають Вимогам Замовника Закупівлі. 2) Визнати переможцем ТОВ «СТАРГРУП» який надав найбільш економічно вигідну пропозицію та пропозиція якого відповідає умовам закупівлі. Також нагадуємо, що згідно відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 6.2 наказу ДП Зовнішторгвидав України № 35 від 13.04.2016 року «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2018 17:34
Вирішення:
Добрий день. За результатами розгляду скарги ТОВ «СТАРГРУП», код ЄДРПОУ– 37961987, від 26.01.2017 тендерним комітетом Держфінмоніторингу, керуючись п. 14.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ), вимога про усунення порушення відхилена з наступних причин:
1. Попри формальну відсутність довідки з єдиного реєстру підприємств та організацій Замовник всю необхідну інформацію щодо учасника отримав з наданої ПрАТ «Фарлеп – Інвест» копії Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
2. ПрАТ «Фарлеп – Інвест» надано Гарантійний лист-згоду з проектом договору, в якому (додаток № 1) визначена специфікація послуг, що мають бути надані, та у ціновій пропозиції ще раз підтверджена можливість та згода щодо надання зазначених послуг.
Таким чином Замовником отримана вся необхідна інформація для прийняття виваженого рішення та обрана найбільш економічно вигідна пропозиція, що відповідає заявленим вимогам.
Статус вимоги:
Відхилено