• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі спостереження за станом та технічне обслуговування охоронної сигналізації, встановленої на об’єктах замовника, реагування на сигнал спрацювання охоронної сигналізації

Завершена

44 455.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 222.28 UAH
Період оскарження: 15.01.2018 16:25 - 16.01.2018 16:30
Вимога
Відхилено

Вимога надання ІSO

Номер: bdf1a724cf4f4cedb621509818e98fc2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-15-000139-b.c3
Назва: Вимога надання ІSO
Вимога:
Замовником вимагається надання копії Сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO9001:2009).. Згідно з вимогами ст. 7 Закону охоронна діяльність підлягає ліцензуванню у порядку, визначеному Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності" (далі – Закон про ліцензування), з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Зазначені вище Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. Положеннями ані Закону України «Про охоронну діяльність», ані Закону про ліцензування, ані Ліцензійних умов, не передбачений обов’язок для суб'єктів охоронної діяльності отримувати Сертифікат ISO. Тому вимагаємо виключити незаконну вимогу про надання копії сертифікату ISO для забезпечення конкуренції під час проведення закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «15» січня 2018 року по закупівлі «Послуги з спостереження за охоронною сигналізацією» UA-2018-01-15-000132-b замовником якої є КП «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі Комунальне підприємство) надійшла вимога про те, що кваліфікаційна вимога до Учасника про необхідність мати автоматичну табельну вогнепальну зброю, мати довідку роботи на ринку охоронних послуг не менше 15 років, умову про охорону об’єкту державними підприємствами, та довідка надання ISO є дискримінаційною. За результатом розгляду зазначеної вимоги повідомляємо наступне: Замовником - комунальним підприємством у Додатку №2 тендерної документації заявлена кваліфікаційна вимога до учасника про надання таких документів, як довідка про досвіт роботи на ринку охоронних послуг не менше 15 років, копію сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO9001:2009 та також наявність табельної автоматної вогнепальної зброї у мобільної групи реагування. Звертаємо увагу, що закупівлі з використанням електронної системи торгів проводяться Комунальним підприємством з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для власних потреб та укладання з ними відповідних договорів, що передбачено чинним законодавством, а саме Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 Т 35 (далі Порядок). Відповідно до вимог п. 6.3. вказаного Порядку під час оголошення Закупівлі в електронній системі розміщується інформація про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі. Специфікою роботи підприємства - демонтаж, перевезення та зберігання безхазяйного майна (кіосків, павільйонів, гаражів, рекламоносіїв, залишків будівельних матеріалів, автомобілів та ін.) та самовільно розміщених об'єктів, що порушують правила благоустрою міста; визначення якості вихідних матеріалів, виготовлених сумішей та виробів для дорожніх робіт та покриттів, щільності зворотних засипок розриттів, а також якості виконання дорожніх та інших робіт (Лабораторія контролю якості матеріалів, сумішей та дорожніх робіт) У зв’язку з цим, об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність і для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвіт роботи на ринку охоронних послуг, виконання аналогічних договорів з надання охоронних послуг комунальним підприємствам, або державним установам та також мати мобільні групи реагування у разі тривожного сповіщення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Досвід надання охоронних послуг не менше 15 років та щодо охорони виключно державними підприємствами

Номер: 213f792110de4bd3bad088364656471f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-15-000139-b.c2
Назва: Досвід надання охоронних послуг не менше 15 років та щодо охорони виключно державними підприємствами
Вимога:
Охорона приміщення має здійснюватись відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», пункту 3 Порядку визначення переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2013 року № 421. Дана вносить зміни до Переліку об’єктів, що підлягають обов’язковій охороні підрозділами ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ при Міністерстві внутрішніх справ за договорами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 серпня 1993 р. № 615 “Про заходи щодо вдосконалення охорони об’єктів державної та інших форм власності”. Тобто, об’єкти, які визначені в даному переліку відповідно до законодавства має охороняти виключно підрозділи ДСО. Звернувшись відкритого до ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань територіальний підрозділ ДСО в м. Києві - УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ОХОРОНИ ПРИ ГУМВС УКРАЇНИ В МІСТІ КИЄВІ (код ЄДРПОУ 08596920 ) перебуває в стані припинення з 16.11.2015 року. Тобто дана юридична особа наразі не надає послуги охорони і вже другий рік перебуває в стані припинення. Оскільки Ви хочете, щоб Вас охороняло виключно УПО в м. Києві повідомляємо наступне: ПО-ПЕРШЕ: Відповідно до Постанови КМУ від 10 серпня 1993 р. N 615, об’єкти, що включені в даний перелік має ДСО, яке вже в стані припиненні, а жодні перехідні положення чи інші нормативно-правові акти не уповноважують УПО в м. Києві охороняти об’єкти з даного переліку. Тому УПО та його територіальні підрозділи не мають наданих законодавчих повноважень на охорону об’єктів, що визначені в Переліку відповідно до Постанови КМУ від 10 серпня 1993 р. N 615. ПО-ДРУГЕ: В переліку об’єктів, що підлягають охороні виключно ДСО не визначено такий об’єкт як КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КМДА). Відповідно до вищезазначеного переліку до об’єктів, що підлягають охороні виключно ДСО, внесено Київську міську раду (код ЄДРПОУ 22883141) та виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію код ЄДРПОУ 00022527), зазначаємо, що про створені ними комунальні підприємства на кшталт КП «Київблагоустрій» мови не йде. Отже, комунальні підприємства, що створені Київською міською радою чи виконавчим органом Київської міської ради (КМДА), не включені до Переліку відповідно до Постанови КМУ від 10 серпня 1993 р. N 615, а отже, можуть охоронятися і приватними охоронними підприємствами. Таким чином, вимагаємо виключити вимогу про охорона приміщення відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність», пункту 3 Порядку визначення переліку окремих особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2013 року № 421, оскільки до зазначеного переліку не відноситься комунальні підприємства, що створені КМР або КМДА, в тому числі не відноситься КП "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" Виходячи з вимоги про наявність в учасника автоматичної вогнепальної зброї, яку на законних підставах мають виключно державні підприємства, та вашим бажанням, щоб вас охороняло лише УПО зазначаємо, що Вами встановлена вимога про досвід надання охоронних послуг має бути не меншим 15 років, якій УПО в м. Києві (код ЄДРПОУ 40109147) не відповідає оскільки дана юридична особа створена лише 07.11.2015 року!! Вдповідно до Постанови КМУ №834 від 13.10.2015 року Управління поліції охорони в м. Києві є створеною юридичною особою та жодним чином НЕ Є ПРАВОНАСТУПНИКОМ ДСО в м. Києві, яка підлягає ліквідації (тобто повному припиненню діяльності). Тому УПО в м. Києві може мати досвід надання послуг з охорони лише з 07.11.2015 року. Таким чином, вимагаємо виключити вимоги, які є незаконними: Вимогу про охорону об’єкту виключно державними підприємствами, оскільки КП «Київблагоустрій» не підлягає до переліку об’єктів, що мають охоронятися державними підприємствами, а отже дана вимога є незаконною. вимогу про наявність досвіду надання послуг з охоронив не менше 15 років, оскільки ця вимога обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «15» січня 2018 року по закупівлі «Послуги з спостереження за охоронною сигналізацією» UA-2018-01-15-000132-b замовником якої є КП «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі Комунальне підприємство) надійшла вимога про те, що кваліфікаційна вимога до Учасника про необхідність мати автоматичну табельну вогнепальну зброю, мати довідку роботи на ринку охоронних послуг не менше 15 років, умову про охорону об’єкту державними підприємствами, та довідка надання ISO є дискримінаційною. За результатом розгляду зазначеної вимоги повідомляємо наступне: Замовником - комунальним підприємством у Додатку №2 тендерної документації заявлена кваліфікаційна вимога до учасника про надання таких документів, як довідка про досвіт роботи на ринку охоронних послуг не менше 15 років, копію сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO9001:2009 та також наявність табельної автоматної вогнепальної зброї у мобільної групи реагування. Звертаємо увагу, що закупівлі з використанням електронної системи торгів проводяться Комунальним підприємством з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для власних потреб та укладання з ними відповідних договорів, що передбачено чинним законодавством, а саме Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 Т 35 (далі Порядок). Відповідно до вимог п. 6.3. вказаного Порядку під час оголошення Закупівлі в електронній системі розміщується інформація про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі. Специфікою роботи підприємства - демонтаж, перевезення та зберігання безхазяйного майна (кіосків, павільйонів, гаражів, рекламоносіїв, залишків будівельних матеріалів, автомобілів та ін.) та самовільно розміщених об'єктів, що порушують правила благоустрою міста; визначення якості вихідних матеріалів, виготовлених сумішей та виробів для дорожніх робіт та покриттів, щільності зворотних засипок розриттів, а також якості виконання дорожніх та інших робіт (Лабораторія контролю якості матеріалів, сумішей та дорожніх робіт) У зв’язку з цим, об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність і для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвіт роботи на ринку охоронних послуг, виконання аналогічних договорів з надання охоронних послуг комунальним підприємствам, або державним установам та також мати мобільні групи реагування у разі тривожного сповіщення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Автоматична табельна вогнепальна (бойова) зброя

Номер: 2495ab083ce34d67a5701a873d84640e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-15-000139-b.c1
Назва: Автоматична табельна вогнепальна (бойова) зброя
Вимога:
В тендерній документації Вами встановлено вимоги для обмеження кола учасників та забезпечення перемоги одному учаснику – Управлінню поліції охорони. Також визначено, що охорона об’єкту має здійснюватись виключно державним підприємством (хоча це теж спірне питання). Замовником визначено, що учасник повинен мати автоматичну табельну вогнепальну (бойову) зброю. Єдиним охоронним підприємством, який має даний вид зброї відповідно до законодавства знову ж таки є УПО! Тож виникає питання для чого Замовник проводить закупівлю через електронну систему, якщо завідомо є лише один учасник і переможець - УПО? У разі, якщо на ринку послуг, які закуповуються немає конкуренції, то Замовник може укладати прямий договір або застосовувати перерговорну процедуру, у випадках визначених Законом України "Про публічні закупівлі." Певно, оголошуючи закупівлю, Ви керувались тим, що ринок охоронних послуг є досить конкурентним , адже в Україні наявно близько 6000 охоронних компаній. Тож чому умови тендерної документацїі не є конкурентними, а навпаки її обмежують? Вимагаємо виключити вимогу про наявність учасника автоматичної табельної вогнепальної (бойової) зброї для забезпечення конкуренції під час проведення закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «15» січня 2018 року по закупівлі «Послуги з спостереження за охоронною сигналізацією» UA-2018-01-15-000132-b замовником якої є КП «Київблагоустрій» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі Комунальне підприємство) надійшла вимога про те, що кваліфікаційна вимога до Учасника про необхідність мати автоматичну табельну вогнепальну зброю, мати довідку роботи на ринку охоронних послуг не менше 15 років, умову про охорону об’єкту державними підприємствами, та довідка надання ISO є дискримінаційною. За результатом розгляду зазначеної вимоги повідомляємо наступне: Замовником - комунальним підприємством у Додатку №2 тендерної документації заявлена кваліфікаційна вимога до учасника про надання таких документів, як довідка про досвіт роботи на ринку охоронних послуг не менше 15 років, копію сертифікату, який підтверджує, що система менеджменту якістю учасника (стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі) відповідає ДСТУ ISO9001:2009 та також наявність табельної автоматної вогнепальної зброї у мобільної групи реагування. Звертаємо увагу, що закупівлі з використанням електронної системи торгів проводяться Комунальним підприємством з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для власних потреб та укладання з ними відповідних договорів, що передбачено чинним законодавством, а саме Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 Т 35 (далі Порядок). Відповідно до вимог п. 6.3. вказаного Порядку під час оголошення Закупівлі в електронній системі розміщується інформація про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Таким чином, вищенаведеними нормативними актами замовнику надано право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов закупівлі. Специфікою роботи підприємства - демонтаж, перевезення та зберігання безхазяйного майна (кіосків, павільйонів, гаражів, рекламоносіїв, залишків будівельних матеріалів, автомобілів та ін.) та самовільно розміщених об'єктів, що порушують правила благоустрою міста; визначення якості вихідних матеріалів, виготовлених сумішей та виробів для дорожніх робіт та покриттів, щільності зворотних засипок розриттів, а також якості виконання дорожніх та інших робіт (Лабораторія контролю якості матеріалів, сумішей та дорожніх робіт) У зв’язку з цим, об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність і для охорони вказаних об’єктів потрібен певний досвіт роботи на ринку охоронних послуг, виконання аналогічних договорів з надання охоронних послуг комунальним підприємствам, або державним установам та також мати мобільні групи реагування у разі тривожного сповіщення.
Статус вимоги: Відхилено