• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливні гранули (пелети) з деревини

Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Всі інші необхідні умови оголошення про проведення відкритих торгів та інформація зазначені в тендерній документації та додатках до них, що додаються та є їх невід'ємними частинами.

Торги не відбулися

205 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 055.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2023 09:30 - 30.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга не рішення замовника

Номер: 582a08a260514c159ea3c6b708012c51
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-24-018721-a.b3
Назва: скарга не рішення замовника
Скарга:
не законе відхилення
Дата розгляду скарги: 22.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.02.2023 16:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.02.2023 09:46
Дата виконання рішення Замовником: 24.02.2023 14:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Колегії № 2055-р/пк-пз від 22.02.2023, Відділом освіти Татарбунарської міської ради скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Райляна Владислава Васильовича та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Нікітенко Яни Віталіївни переможцем процедури закупівлі - "Паливні гранули (пелети) з деревини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-24-018721-a.
Автор: ФОП РАЙЛЯН ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ, Райлян Владислав Васильович 380934886470, 380668485890, 380681907343 fop.railian@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 91b1e83038af4a7abe0cfaf568110157
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-24-018721-a.a2
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог Закону, замовником проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ФОП НІКІТЕНКО ЯНА ВІТАЛІЇВНА на предмет її відповідності умовам тендерної документації та вимогам Закону, причому, слід зауважити, що під час розгляду наданих документів у складі тендерної пропозиції ФОП НІКІТЕНКО ЯНА ВІТАЛІЇВНА було враховано п. 1 розділу ІІІ тендерної документації та п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону, де зазначено, що допущення формальних (несуттєвих), технічних помилок та описок учасником не призводить до відхилення його пропозиції. Враховуючи вищевикладене, за результатами даного розгляду, встановлено, що: 1) учасник процедури закупівлі, ФОП НІКІТЕНКО ЯНА ВІТАЛІЇВНА, підтвердив, що не є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, та не є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). 2) тендерна пропозиція учасника ФОП НІКІТЕНКО ЯНА ВІТАЛІЇВНА: • відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; • відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; • викладена українською мовою, згідно тендерної документації; • є такою, строк дії якої ще не закінчився; • є такою, ціна якої не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів; 3) відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, зазначені у п. 41-42 Особливостей. А отже, будь які правові підстави для відхилення пропозиції переможця наразі відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

порушення процедури закупівлі

Номер: ade62f59c8f744139e16da24129f0d63
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-24-018721-a.a1
Назва: порушення процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерну документацію по процедурі закупівлі ID UA-2023-01-24-018721-a (далі – ТД) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі — Особливості). Відповідно до пункту 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону з урахуванням Особливостей» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, Вами було встановлено кваліфікаційні вимоги до Учасників та викладено в Додатку 2 до ТД. Відповідно до пункту 3.2. Переліку документів для учасників процедури закупівлі (Додаток 2 до ТД) Вами встановлено наступну вимогу щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які застосовує та впроваджує на підприємстві учасник з детальним їх описом. Окрім цього, довідка має містити інформацію про наявність в учасника складу із обов’язковим зазначенням інформації про його загальну площу – кв.м., та його місцезнаходження, а також вказати реальний час (у год.) в який учасник буде спроможній доставити товар до замовника чи його навчальних закладів. Мною, ФО-П РАЙЛЯН ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ, надано в складі тендерної пропозиції довідку «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» від 01.02.2023, в якій зазначено усю інформацію, що вимагалась Замовником. Повідомляємо, що наразі існують обмеження в переміщенні у часі: діє комендантська година з 23:00 до 05:00 на території міста Одеси та Одеської області, відповідно до Розпорядження Начальника Одеської обласної військової адміністрації №14/А-2022 (зі змінами та доповненнями). Інформуємо, що Військові адміністрації (ВА) – це тимчасовий державний орган, який формується указом Президента України та діє на визначеній главою держави території України, як тимчасовий вимушений захід з елементами військової організації управління для забезпечення безпеки та нормалізації життєдіяльності населення в районі відсічі збройної агресії Російської Федерації. Правове регулювання державного військового органу ВА керується Законом України «Про військово-цивільні адміністрації» від 03.02.2015 № 141-VIII. Водночас, надано довідку «Інформаційна довідка про погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмету закупівлі» від 01.02.2023, в якій я гарантую поставку товару протягом 3-х годин з моменту отримання заявки від замовника. А тому, вимога мною виконана в повному обсязі. Окрім цього, відповідно до пункту 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації: «… Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)…». Дана вимога кореспондується із пунктом 40 Особливостей, а саме: «…Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)...». А тому, Ви зобов’язані розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель щодо моїх кваліфікаційних вимог, які вимагались в Додатку 2 до ТД не пізніше чим два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Зазначаю, що інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується мною, як учасником процедури закупівлі, в моїй тендерній пропозиції відповідають усім вимогам Замовника, що встановлювались в ТД. Таким чином, Ви, як Замовник, нехтуєте основними принципами здійснення даної закупівлі, відповідно до частини 5 Закону, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. А тому, вимагаємо скасувати рішення уповноваженої особи, викладене в протоколі від 07.02.2023. У разі ігнорування факту порушення по процедурі закупівлі ID UA-2023-01-24-018721-a вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, буду змушений звернутись до Органу оскарження для захисту своїх прав у цій публічній закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно п. 37 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), учасник процедури закупівлі - це фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію, а відповідно до п. 18 ч.1 ст.1 Закону, переможець процедури закупівлі — це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, А отже, ФОП РАЙЛЯН ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ має наразі статус саме учасника процедури закупівлі, тобто всі документи, що подані ним у складі його тендерної пропозиції, розглядалися Замовником як документи, що подані Учасником, а не переможцем процедури закупівлі. Окрім цього, відповідно до п. 41 Особливостей, Замовник зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: • зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 цих особливостей; {Абзац другий підпункту 1 пункту 41 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1495 від 30.12.2022} • не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; • не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; • не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом п’ятим пункту 38 Особливостей {Абзац п'ятий підпункту 1 пункту 41 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1495 від 30.12.2022} • визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог абзацу другого пункту 36 Особливостей {Абзац шостий підпункту 1 пункту 41 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1495 від 30.12.2022}; • є юридичною особою - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь, або фізичною особою (фізичною особою - підприємцем) - резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”); 2) тендерна пропозиція: • не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; • викладена іншою мовою (мовами), ніж мова (мови), що передбачена тендерною документацією; • є такою, строк дії якої закінчився; • є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; • не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Разом з тим, керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель, на виконання вимог Закону, замовником проведено об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції ФОП РАЙЛЯН ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ на предмет її відповідності умовам тендерної документації, а також вимогам Особливостей та Закону, За результатами даного розгляду, встановлено, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ФОП РАЙЛЯН ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ не відповідає вимогам визначеним у тендерній документації для процедури закупівлі – відкриті торги: “Паливні гранули (пелети) з деревини (код ДК 021:2015 — 03410000-7 - Деревина)” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2023-01-24-018721-a ● d8e6c9da51da45248f849190cd439f56], затвердженої рішенням уповноваженої особи від «20» січня 2023 року (протокол №б/н від 20.01.2023), надалі - тендерна документація або ТД, а саме відповідно до вимог п. 5 технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації, встановлено, що товар повинен бути поставлений до навчальних закладів замовника протягом 3-х годин з моменту отримання учасником-переможцем заявки та разом з тим учасник надає на підтвердження чого, згідно п. 3.2 Додатку № 2 до тендерної документації, довідку в якій має зазначити реальний час (у год.) в який він буде спроможний доставити товар до даних навчальних закладів, натомість учасником надано довідку від 01.02.2023 року (детальніше слід див. стр. 1 файлу - “Довідка по аналогічні договори та МТБ.pdf”) в якій учасник зазначає, що ФОП РАЙЛЯН ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ буде спроможний лише доставити товар до навчальних закладів з 8-00 до 18-00 год (причому якщо не буде обмеження переміщення в часі, встановленого військовою адміністрацією, тощо), тобто у даному разі реальний час зазначений ним доставки складає 10 год., що не відповідає умовам поставки товару п. 5 технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації. Окрім цього, слід зазначити, що п. 5 технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації не передбачає та учасник не має враховувати обмеження переміщення в часі, встановленого військовою адміністрацією, бо наразі обмежеження в робочий час просто відсутні. А також, слід врахувати, що учасник не скористався своїм правом та не звертався під час подання тендерних пропозицій за роз’ясненнями даних пунктів тендерної документації та заперечень не надавав, а отже у повній мірі погодився з її умовами, технічними та кваліфікаційними вимогами та мав їх дотримуватися. У даному випадку, враховуючи вищевикладене, не вбачається помилково зазначеної інформації з боку учасника та його тендерна пропозиція є такою, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв'язку з чим, відповідно до пп. 2 п. 41 Особливостей, замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП РАЙЛЯН ВЛАДИСЛАВ ВАСИЛЬОВИЧ.
Статус вимоги: Відхилено