-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Epinephrine, Azithromycin, Albendazole, Ammonia*, Chlorpromazine, Amikacin, Amikacin, Amlodipine, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Ampicillin, Metamizole sodium, Amiodarone, Amiodarone, Clopidogrel, Atropine, Acetylsalicylic acid, Acetylsalicylic acid, Bisacodyl, Bisacodyl, Bisoprolol, Meropenem, Bupivacaine, Warfarin, Verapamil, Aqua pro injectioni*, Hydroxyethylstarch, Hydroxyethylstarch, Tranexamic acid, Insulin (human), Heparin, Hydrocortisone, Glucose, Glucose, Dexamethasone, Diclofenac, Ceftriaxone, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Theophylline, Ceftazidime, Paracetamol, Calcium gluconate, Captopril, Carbamazepine, Carvedilol, Clopidogrel, Clonidine, Levofloxacin, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Magnesium sulfate, Magnesium sulfate, Ceftriaxone, Metoclopramide, Metoprolol, Moxifloxacin, Naloxone, Thiosulfate, Sodium chloride, Glyceryl trinitrate, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Ondansetron, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Neostigmine, Propofol, Ranitidine, Salbutamol, Thiopental, Tropicamide, Nifedipine, Xylometazoline, Enoxaparin, Furosemide, Chlorhexidine, Insulin (human), Cefotaxime, Ceftazidime, Ceftriaxone, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cyclopentolate, Cyanocobalamin
Торги відмінено
4 870 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 279.22 UAH
мін. крок: 0% або 279.22 UAH
Період оскарження:
24.01.2023 18:16 - 18.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо встановлення Комунальним некомерційним підприємством ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю товарів ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Номер:
042e04187ad4465f9b376085bb2778a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-24-017935-a.c2
Назва:
СКАРГА щодо встановлення Комунальним некомерційним підприємством ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ"
дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю товарів ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Скарга:
СКАРГА щодо встановлення Комунальним некомерційним підприємством ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ"
дискримінаційних вимог у тендерній документації на закупівлю товарів ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 13.09.2019 № 12959 (2).pdf 27.01.2023 15:22
- Доказ позиції 7 АМІЦИЛ.pdf 27.01.2023 17:44
- СКАРГА.pdf 27.01.2023 17:44
- Доказ позиції 37 ДОФАМІН.pdf 27.01.2023 17:44
- Ліцензія СТМ Фарм.pdf 27.01.2023 17:44
- Витяг з ТД_ Додаток 2 технiчнi вимоги.docx 27.01.2023 17:50
- ІНСТРУКЦІЯ АМІЦИЛ за поз 7.docx 27.01.2023 17:50
- ІНСТРУКЦІЯ ДОФАМІН за поз.37.docx 27.01.2023 17:50
- рішення від 31.01.2023 № 1026.pdf 31.01.2023 14:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2023 № 1434.pdf 09.02.2023 11:25
- рішення від 08.02.2023 № 1434.pdf 13.02.2023 13:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2023 17:01
Дата розгляду скарги:
08.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.01.2023 14:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.02.2023 13:38
Дата виконання рішення Замовником:
16.02.2023 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ КНП ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "pinephrine, Azithromycin,
Albendazole, Ammonia*, Chlorpromazine, Amikacin, Amikacin, Amlodipine, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Ampicillin, Metamizole sodium, Amiodarone, Amiodarone,Clopidogrel, Atropine, Acetylsalicylic acid, Acetylsalicylic acid, Bisacodyl, Bisacodyl,Bisoprolol, Meropenem, Bupivacaine, Warfarin, Verapamil, Aqua pro injectioni*, Hydroxyethylstarch, Hydroxyethylstarch, Tranexamic acid, Insulin (human), Heparin,Hydrocortisone, Glucose, Glucose, Dexamethasone, Diclofenac, Ceftriaxone, Dopamine,Drotaverine, Enalapril, Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Theophylline, Ceftazidime,
Paracetamol, Calcium gluconate, Captopril, Carbamazepine, Carvedilol, Clopidogrel, Clonidine,
Levofloxacin, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Magnesium sulfate, Magnesium sulfate,
Ceftriaxone, Metoclopramide, Metoprolol, Moxifloxacin, Naloxone, Thiosulfate, Sodium chloride, Glyceryl trinitrate, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Ondansetron, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Neostigmine,
Propofol, Ranitidine, Salbutamol, Thiopental, Tropicamide, Nifedipine, Xylometazoline, Enoxaparin, Furosemide, Chlorhexidine, Insulin (human), Cefotaxime, Ceftazidime, Ceftriaxone, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cyclopentolate, Cyanocobalamin", оголошення про проведення
якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-24-017935-a
Вимога
Є відповідь
Щодо гарантійних листів виробників
Номер:
5779faa1058548feac6c008f450fb3de
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-24-017935-a.c1
Назва:
Щодо гарантійних листів виробників
Вимога:
Добрий день!
Звертаю Вашу увагу, що вимога: "З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару, якщо кількість предмета закупівлі становить або перевищує 1500 одиниць виміру, учасник має надати оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (з наданням підтверджуючих документів щодо таких повноважень для представника, представництва, філії виробника, офіційного дистриб’ютора у вигляді довіреностей, авторизаційних листів щодо представництва/дистриб’юції). Гарантійний лист/авторизаційний лист щодо дистриб'юції повинен місити назву замовника, номер оголошення та кількість товару." (п. 6 Додатку №2 ТД); НЕ дозволяє мені, як Учаснику, взяти участь у закупівлі, хоча у мене є можливість забезпечити поставку вказаних у технічному завданні позицій по конкурентних цінах із дотриманням решти вимог тендерної документації.
Відповідно, ця вимога є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ і порушує Закон "Про публічні закпівлі", а саме:
"Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням."
Для інформації - питаннями порушення Законодавства щодо фальсифікації лікарських засобів займаються НЕ лікарні, а відповідні органи - ДПСУ, ДМС, ДПС, ДСЛЗ; а підтвердженням своєчасного постачання товару є заключений договір поставки між Замовником і Учасником, де прописані штрафні санкції.
Прошу видалити дану вимогу та викласти тендерну документацію у новій редакції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2023 19:29
Вирішення:
КНП ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015: 33600000-6 — «Фармацевтична продукція» (Epinephrine, Azithromycin, Albendazole, Ammonia*, Chlorpromazine, Amikacin, Amikacin, Amlodipine, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Ampicillin, Metamizole sodium, Amiodarone, Amiodarone, Clopidogrel, Atropine, Acetylsalicylic acid, Acetylsalicylic acid, Bisacodyl, Bisacodyl, Bisoprolol, Meropenem, Bupivacaine, Warfarin, Verapamil, Aqua pro injectioni*, Hydroxyethylstarch, Hydroxyethylstarch, Tranexamic acid, Insulin (human), Heparin, Hydrocortisone, Glucose, Glucose, Dexamethasone, Diclofenac, Ceftriaxone, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Enoxaparin, Enoxaparin, Enoxaparin, Theophylline, Ceftazidime, Paracetamol, Calcium gluconate, Captopril, Carbamazepine, Carvedilol, Clopidogrel, Clonidine, Levofloxacin, Lidocaine, Loperamide, Loratadine, Magnesium sulfate, Magnesium sulfate, Ceftriaxone, Metoclopramide, Metoprolol, Moxifloxacin, Naloxone, Thiosulfate, Sodium chloride, Glyceryl trinitrate, Norepinephrine, Oxytocin, Omeprazole, Omeprazole, Ondansetron, Multienzymes (lipase, protease etc.), Paracetamol, Paracetamol, Paracetamol, Neostigmine, Propofol, Ranitidine, Salbutamol, Thiopental, Tropicamide, Nifedipine, Xylometazoline, Enoxaparin, Furosemide, Chlorhexidine, Insulin (human), Cefotaxime, Ceftazidime, Ceftriaxone, Ciprofloxacin, Ciprofloxacin, Cyclopentolate, Cyanocobalamin) та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 2 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище.
Згідно пункту 6 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару, якщо кількість предмета закупівлі становить або перевищує 1500 одиниць виміру, учасник має надати оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (з наданням підтверджуючих документів щодо таких повноважень для представника, представництва, філії виробника, офіційного дистриб’ютора у вигляді довіреностей, авторизаційних листів щодо представництва/дистриб’юції). Гарантійний лист/авторизаційний лист щодо дистриб'юції повинен місити назву замовника, номер оголошення та кількість товару».
Законодавство не дає чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару.
Дана вимога також формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних медичних виробів Учасником торгів. Надання листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних матеріалів Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних медичних ліків з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності лікарських засобів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідного виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
4. Надання листа виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності на предмет закупівлі кількість якого становить або перевищує 1500 одиниць виміру мінімізує ризик того, що лікарські засоби, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже такий лист підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Підсумовуючи вищевикладене, це дасть змогу запобігти можливій закупівлі фальсифікованої продукції, а отже раціональному використанню бюджетних коштів при закупівлі значного об’єму лікарських засобів.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого від виробника(ів) (представника, представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником), заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішенні в рішенні № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-11-001890-b), в рішенні № 17650-р/пк-пз від 18.09.2020 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-13-005415-a) та в рішенні №11845-р/пк-пз від 28.05.2021 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-07-001444-c). У вказаних рішеннях Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та відповідність вказаних вимог принципам публічних закупівель.
Крім того, звертаємо увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представником, представництвом, філією виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, уповноваженого на це виробником, заявника державної реєстрації лікарського засобу, офіційного дистриб’ютора, яким підтверджується можливість поставки з відповідними термінами придатності.
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб ,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
КНП ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ДУНАЄВЕЦЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» із врахуванням особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів
з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги:
Не задоволено