-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Котел твердопаливний КОТВ-100М або еквівалент
Завершена
348 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 740.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 740.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2023 16:04 - 29.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Уточнення до відповіді на попередню вимогу
Номер:
9c5dc63ab9b2487c8042b571b2de99a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-24-015309-a.b3
Назва:
Уточнення до відповіді на попередню вимогу
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовник.
Вивчивши Вашу відповідь, а саме :"Відхилення в габаритах, які не впливають на якісні характеристики предмету закупівлі , будуть розглядатись замовником". Все одно не зрозуміло на скільки вони можуть бути як у збільшення габаритних розмірів, так у зменшення. Тому, просимо обозначити ці відхилення у цифровому виразі ( з використанням словосполучень "не більше", "не менше") до характеристик предмету закупівлі. Так як попередня Ваша відповідь є розмитою та просто цитатою тендерною документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2023 14:34
Вирішення:
До додатку 2 тендерної документації внесено зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Уточнення по технічним та габаритним характеристикам котла
Номер:
6b6f84920c234dbc8f7f5167c6a74765
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-24-015309-a.a2
Назва:
Уточнення по технічним та габаритним характеристикам котла
Вимога:
Доброго дня.
Уважно вивчивши Вашу відповідь на нашу вимогу від 25.01.2023, просимо уточнити, що у Вашому розумінні є "пропозиція "еквіваленту" з не гіршими або кращими показниками" по кожній технічній характеристиці котла (п. 1.5 Додатку 2 до тендерної документації) з застосувнням до кожного параметру уточнення "не більше", "не менше", щоб правильно зрозуміти Ваші потреби до предмету закупівлі та запропонувати відповідний аналог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2023 09:29
Вирішення:
Доброго дня, розлянувши ваш звернення, повідомляємо наступне:
Відхилення в габаритах, які не впливають на якісні характеристики предмету закупівлі , будуть розглядатись замовником.
Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації. Замовника
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо технічної специфікації (Додаток 2)до тендерної документації
Номер:
e2e3e974a56d4c969e9f33f9911820d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-24-015309-a.c1
Назва:
Вимога щодо технічної специфікації (Додаток 2)до тендерної документації
Вимога:
Доброго дня.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель, Замовником Відділом освіти, молоді та спорту Новоушицької селищної ради було оголошено закупівлю UA-2023-01-24-015309-a на ДК 021:2015: 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі Котел твердопаливний КОТВ-100М або еквівалент.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Згідно ст. 23 п.4 Закону України "Про публічні закупівлі" : "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного субєкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим та містити вираз "або еквівалент"".
Котли які виготовляють велика кількість підприємств України такої ж потужності не є гіршими, а в більшості випадків є кращими за своїми технічними характеристиками щодо ККД (Коефіцієнт корисної дії). А вимоги, що котел повинен мати саме такі габаритні розміри та вагу не є чимось необхідним та обгрунтованим.
Тобто своїм технічним завданням Замовник порушує ст. 5, вказаного вище Закону України, Добросовісна конкуренція серед учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Разом з тим, виникає запитання до Замовника, чи Замовник надасть документи, які підтверджують наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам технічної документації (точним габаритам, без виразів "не менше", "не більше").
Також слід зазначити, що у Документації відсутне визначення поняття "не гірші або кращі від тих, які визначені в даній Технічній специфікації" показники, у разі подання у складі Пропозиції еквіваленту, який ніби то можно подати, але по факту данні габарити та вся технічна спеціфікація прописана під одного виробника.
Враховуючи наведене, зокрема, відсутність визначення поняття "не гірші або кращі від тих, які визначені в даній Технічній специфікації", з незалежних від учасників обставин, у разі надання у складі Пропозиції еквіваленту з кращими показниками навідь предмету закупівлі його Пропозиція бути відхилена, що є дискримінацією для таких субєктів господарювання.
Тому, виходячи з вище зазначеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документаціїї, а саме технічної її частини, щоб ліквідувати суперечності з основними вимогами Закону "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2023 12:51
Вирішення:
Доброго дня.
Розглянувши Вашу вимогу (скаргу) щодо технічної специфікації до тендерної документації та внесення до неї змін, через дискримінаційні на Вашу думку положення, повідомляємо, що відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент". Якщо ця технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами - після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва - після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.
Пропозиція «еквіваленту» з не гіршими або кращими показниками не може бути відхилена з наведених вами підстав. Тобто, своїм технічним завданням Замовник не порушує ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Надавайте свої пропозиції, а ми у свою чергу будемо їх розглядати.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.02.2023 15:01