-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021: 2015: ДК 021:2015:66510000-8 Страхові послуги (Обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів)
Завершена
125 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 625.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2023 15:25 - 29.01.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
06db927bdb6049fb912cc4310d46bd7b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-24-013797-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
ВИМОГА: Ознайомившись зі змістом Тендерної документації щодо закупівлі, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси потенційних Учасників. Так, тендерна документація містить наступні вимги:
Учасник повинен мати регіональне представництво (філію, дирекцію, управління, відділення тощо) в Житомирі та районах Житомирської області – надати письмову довідку в довільній формі.
Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні послуг з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами. На підставі вищезазначеного, вважаємо вимогу Замовника про обов’язкову наявність в учасника офісу страхової компанії у в Житомирі та районах Житомирської області незаконною та необґрунтованою, а також такою, що створює дискримінацію для всіх потенційних учасників – Страхових компаній у закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції. Наголошуємо, що вимоги Замовника у Тендерній документації щодо наявності офісу в в Житомирі та районах Житомирської області не передбачені (не встановлені) положеннями Законів та нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні, та за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Вважаємо, що Замовник свідомо встановив вищезазначені вимоги до учасників Процедури закупівлі, які є надмірними порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору страхування. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі. Враховуючи викладене, вважаємо, що встановлюючи наведені вимоги у Тендерній документації, Замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Відтак, просимо внести Замовника відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме: виключити з Тендерної документації вимоги щодо необхідності мати регіональне представництво (філію, дирекцію, управління, відділення тощо) в Житомирі та районах Житомирської області.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2023 16:38
Вирішення:
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь в закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначалися замовником на підставі ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог, визначених ч.4 ст.5 даного Закону.
Відповідно п.2 додатку 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації учасник повинен мати регіональне представництво (філію, дирекцію, управління, відділення тощо) в Житомирі та районах Житомирської області.
Дана вимога:
надає додаткові гарантії платоспроможності страховика що є важливим оскільки підприємство обслуговує безперебійно 24/7/365 всю Житомирську область, об’єднує 37 пунктів тимчасового та постійного базування бригад екстреної медичної допомоги, місце розташування яких територіально розгалужене та віддалене від центральної підстанції і працює в екстреному режимі.
пришвидшить оформлення необхідних документів, що є важливим для роботи підприємства, діяльність якого спрямована на надання невідкладної медичної допомоги в екстрених випадках, від чого залежить життя людей.
сприятиме якнайшвидшому відновленню автомобіля, що вкрай необхідне для нашого підприємства, а особливо у даний час, коли значна кількість автотранспорту була передана до ЗСУ.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.02.2023 00:01
Вимога
Відхилено
1. невідповідність умов діючому законодавству 2. невідповідність типів ТЗ, поданих у переліку в додатку 4.
Номер:
b63e0b0b36c44dcd9d8c911968ecaed2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-24-013797-a.b1
Назва:
1. невідповідність умов діючому законодавству
2. невідповідність типів ТЗ, поданих у переліку в додатку 4.
Вимога:
1. Прохання виключити в Додатку 4, п.3 умову щодо необхідності прибуття аварійного комісара на місце ДТП не більше ніж 1,5години, як таку, що не відповідає вимогам ст.34 Закону України "Про обов`язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів".
2. Прохання привести типи ТЗ, вказані у переліку, у відповідності до інформації ,вказаній у свідоцтві про державну реєстрацію транспортного засобу. Ряд автомобілів у переліку фігурують як вантажні (тип С), а згідно бази даних МРЕВ вони являються легковими, що призведе до невірного розрахунку страхового платежу під час формування пропозиції. Наприклад, позиції з 17 по 35.
Дякую.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2023 16:13
Вирішення:
На вимогу №1: До Додатку 4 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації замовником будуть внесені зміни.
На вимогу №2: ТОВ «Автоспецпром» виробляє автомобілі швидкої допомоги в типах А1,А2, В та С. Тип С – це реанімобіль, призначений для проведення лікувальних заходів екстреної медичної допомоги силами реанімаційної або спеціалізованої бригади, транспортування та моніторингу пацієнтів у тяжкому або критичному стані. Даний автомобіль є легковим а не вантажним
Статус вимоги:
Відхилено