• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Продукція для чищення

Завершена

597 080.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 985.40 UAH
Період оскарження: 24.01.2023 14:08 - 29.01.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: f8083e0887284df98f44cebd31491daa
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-24-011029-a.b2
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 07.02.2023 р. №35/юр/23.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.02.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.02.2023 15:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.02.2023 16:40
Дата виконання рішення Замовником: 21.02.2023 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) №1837-р/пк-пз від 16.02.2023 про скасування рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі — "Продукція для чищення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-24-011029-a підставою для відхилення тендерної пропозиції є порушення в частині абзацу четвертого підпункту 1 пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У зв’язку з цим, а також з метою недопущення порушень норм чинного законодавства було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua
Вимога
Є відповідь

Неправомірний вибір переможця

Номер: 06aae97a2f26460ea3c32d959cf4c554
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-24-011029-a.c1
Назва: Неправомірний вибір переможця
Вимога:
Просимо розглянути нашу вимогу та надати відповідь у найближчий час. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми звернемося до Антимонопольного комітету України зі скаргою щодо неправомірного вибору переможця закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Комунальне підприємство "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради (далі – Замовник) розглянувши вимогу щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка надійшла на етапі розгляду пропозицій закупівлі товару «Продукція для чищення» за кодом ДК 021:2015: 39830000-9 Продукція для чищення. Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-24-011029-a. Проаналізувавши наведену інформацію, Замовник надає наступні пояснення, стосовно вимог, зазначених у поданій вимозі. Відповідь на підставу № 1 Замовник в додатку 1 до тендерної документації встановив перелік документів та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям зокрема: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.3. копі/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці. Даний пункт не зобов’язує подавати копії зазначених документів у повному обсязі. Відхилення з таких підстав є неправомірним оскільки тендерна документація замовника не міститься вимоги підтверджувати досвід виконання аналогічного договору в повній мірі і подавати документи в повному обсязі стосовно виконання договору. Окрім того договір №517 має статус закритий, з сумою фактичної оплати в розмірі 192 054,90 грн з ПДВ. Звіт про виконання договору про закупівлю розміщений в електронній системі. Дата формування звіту: 27 січня 2023. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі): UA-2022-08-08-006947-a. Відповідь на підставу №2 Пунктом 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради (протокол від 23.01.2022 року № 44) встановлено наступне: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису.» ТОВ НВФ «ЮМІКС ВДВ» була надана довідка, в якій міститься інформація стосовно необов’язкової сертифікації ISO на території України. У відкритих торгах Замовник не може прийняти рішення про відхилення пропозиції, а лише надати відповідь на вимогу у зв’язку з технічним функціоналом системи. Отже Замовник не може змінити своє рішення на підставі поданої вимоги. Враховуючи все вищевикладене, Замовник повідомляє про відхилення вимоги в повному обсязі.
Статус вимоги: Не задоволено