-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«код ДК 021:2015 - 98310000-9 «Послуги з прання і сухого чищення»(Послуги з прання білизни )»
Завершена
1 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2023 14:45 - 09.02.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
7372923563764fa580a0a6cfa06eb03a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-24-010344-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 10 до Скарги.pdf 27.01.2023 12:49
- Додаток 5 до Скарги.pdf 27.01.2023 12:49
- Додаток 8 до Скарги.pdf 27.01.2023 12:49
- Додаток 2 до Скарги.pdf 27.01.2023 12:49
- Скарга.docx 27.01.2023 12:49
- Скарга.pdf 27.01.2023 12:49
- Додаток 4 до Скарги.pdf 27.01.2023 12:49
- Додаток 3 до Скарги.pdf 27.01.2023 12:49
- Додаток 1 до Скарги.pdf 27.01.2023 12:49
- Додаток 9 до Скарги.pdf 27.01.2023 12:49
- Додаток 7 до Скарги.pdf 27.01.2023 12:49
- Додаток 6 до Скарги.pdf 27.01.2023 12:49
- Додаток 11 до Скарги.pdf 27.01.2023 12:49
- Додаток 12 до Скарги.pdf 27.01.2023 12:49
- Квитанція.pdf 27.01.2023 13:26
- рішення УО 30.01.2023 10:59
- підтвердження виконання рішення комісії 09.02.2023 08:48
- Рішення від 31.01.2023 № 1013.pdf 31.01.2023 15:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.02.2023 № 1290.pdf 06.02.2023 17:31
- Рішення від 06.02.2023 № 1290.pdf 08.02.2023 17:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2023 13:36
Дата розгляду скарги:
06.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.01.2023 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.02.2023 17:45
Дата виконання рішення Замовником:
09.02.2023 08:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
В зв’язку із скаргою учасника щодо змісту тендерної документації замовником 30.01 23р внесені зміни на підставі п.51 абз.2 Особливостей: з тендерної документації вилучено вимоги,викладені в скарзі,а саме:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:з п.1.2 вимогу »та акт державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію пральні» видалено.
2.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід : вимогу »2.2. Середньоспискова (облікова) чисельність працівників в учасника повинна бути не менше 5 осіб» видалено.
3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів(договору).
Вимогу «та контрагентом якого являється заклад охорони здоров’я, сума виконаного/виконаних договорів повинна становити не менше очікуваної вартості предмету закупівлі видалено.
4.Пункт 3.7.1 абз.2 тендерної документації викладено, як «У зв’язку із цим, Учасники мають надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю.Вимоги»або ДСТУ ISO9001:2015, IDT) Системи управління якістю.Вимоги»., стосовно надання послуг з прання та доставки білизни, який виданий Учаснику та який чинний протягом усього строку надання послуг.
Скаргу задоволено.Протокол оприлюднено в системі.