• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ноутбуки

Джерело фінансування-кошти НСЗУ. Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою.

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 24.01.2023 13:24 - 29.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Не відповідність технічним вимогам

Номер: d4596d27c3214836851f2db6890c256b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-24-009674-a.b3
Назва: Не відповідність технічним вимогам
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу, що, пропозицію яку запропонував Учасник ФОП Лисак Богдан Олексійович не відповідає технічним вимогам, а саме: Вимога: Згідно вимог замовника. В ДОДАТОК 2 до тендерної документації, зазначено: Процесор: 4-х ядерний Intel або AMD з частотою не менше 2,1 ГГц на кожне ядро; Учасником запропоновано: товар Ноутбук HP 250 G8 (45S01ES) з процесором Intel Pentium N5030 в якого частота процесора 1.1 ГГц на кожне ядро. Так як замовником не було зазначено в тендерній документації будь-яких особливостей до типу частоти процесора, яку повинен врахувати учасник (базову, максимальну чи іншу). При розгляді пропозицій учасників, замовником, згідного його ж вимог, частота процесора повинна бути не менше 2,1 ГГц на кожне ядро. Згідно посилання за яким замовник визначив переможцем учасника ФОП Лисак Богдан Олексійович, зазначена частота 1.1 Ггц. Одже даний процесор не відповідає вашим технічним вимогам, бо його частота менше 2,1 ГГц на кожне ядро.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Балаклійської міської ради Харківської області «Балаклійська клінічна багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі по тексту – Замовник), ознайомившись з Вашою вимогою від 10.02.2023 р. вих. № 09/02, вважає її необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню з тих самих підстав, які були викладені замовником у відповіді від 09.02.2023 р. на Вашу вимогу від 06.02.2023 р. вих. № 07/02.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Не відповіднысть технічним вимогам і не виконання умов підтвердження походження програмного забезпечення Microsoft ®Windows® 10 PRO UKR яке пропонується учасником.

Номер: 20f66ce8c59c47a980ff2c6544cf0d6b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-24-009674-a.a2
Назва: Не відповіднысть технічним вимогам і не виконання умов підтвердження походження програмного забезпечення Microsoft ®Windows® 10 PRO UKR яке пропонується учасником.
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу, що, пропозицію яку запропонував Учасник ФОП Лисак Богдан Олексійович не відповідає технічним вимогам, а саме: Вимога 1: Згідно вимог замовника. В ДОДАТОК 2 до тендерної документації, зазначено: Процесор: 4-х ядерний Intel або AMD з частотою не менше 2,1 ГГц на кожне ядро; Учасником запропоновано: товар Ноутбук HP 250 G8 (45S01ES) з процесором Intel Pentium N5030 в якого частота процесора 1.1 ГГц на кожне ядро, а не постійна частота сигналів - 3.1 ГГц. Даний процесор не відповідає вашим технічним вимогам, бо його частота менше 2,1 ГГц на кожне ядро. Посилання на офіційний сайт виробника процесора: https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/197308/intel-pentium-silver-n5030-processor-4m-cache-up-to-3-10-ghz.html Вимога 2: Згідно вимог замовника. В ДОДАТОК 2 до тендерної документації, зазначено: Windows 10 Pro OEM, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації. Учасником надано: 1. Посилання на веб-сайт виробника по моделі пристрою: https://h20195.www2.hp.com/v2/GetP DF.aspx/c06949261.pdf Дане посилання не дає змогу перевірити, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання, так як може поставлятися без встановленого програмного забезпечення Microsoft ®Windows® 10 PRO UKR виробником. Також не зазначено модель пристрою, а саме Ноутбук HP 250 G8 (45S01ES). 2. Посилання на веб-сайт офіційного дистриб’ютора виробника в Україні по артикулу пристрою: https://brain.com.ua/ukr/Noutbuk_HP _250_G8_45S01ES-p929639.html Компанія, якої належіть даний сайт не є офіційним дистриб’ютором виробника НР в Україні, а також дане посилання не відноситься до сайту виробника або листу вiд виробника. Товар не відповідає вимогам, так як його показники є гірші і не виконані умови додатоку 2 до тендерної документації про підтвердження походження програмного забезпечення Microsoft ®Windows® 10 PRO UKR.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства «Балаклійської міської ради Харківської області «Балаклійська клінічна багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (далі по тексту – Замовник), ознайомившись з Вашою вимогою від 06.02.2023 р. вих. № 07/02 (далі по тексту – Вимога), вважає її необґрунтованою та такою, що не підлягає задоволенню з наступних підстав: 1. Ваша Вимога на ім’я голови тендерного комітету на відповідає приписам п. 4 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 р. зі змінами та доповненнями), згідно якою тендерні комітети діяли до 01.01.2022 р. З цього дня у всіх замовників мали з’явитися уповноважені особи. Всі документи по цій закупівлі підписуються уповноваженою особою Замовника, а не тендерним комітетом. Тому Ваша вимога направлена не за адресою. 2. В додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлена вимога до процесору наступного змісту: «Процесор: 4-х ядерний Intel або AMD з частотою не менше 2,1 ГГц на кожне ядро». Переможець цієї закупівлі запропонував ноутбук із процесором «4-х ядерний Intel Pentium з частотою 3,1 ГГц на кожне ядро», що відповідає технічним вимогам Замовника. Варто звернути увагу на те, що кожен процесор має дві частоти - базову та максимальну. Під час простою (не використання) ноутбуку користувачем задля економії батареї процесор працює на мінімальній частоті (1,1ГГц), але під час навантажень (використання) процесор використовує максимальну частоту (3,1ГГц). Відповідно головною характеристикою швидкодії будь-якого процесора є саме максимальна частота, яка і зазначена учасником у технічному описі. Крім того, Замовник не зазначив в тендерній документації будь-яких особливостей до типу частоти процесора, яку повинен врахувати учасник (базову, максимальну чи іншу). Таким чином, переможець цієї закупівлі виконав вимоги додатку 2 до тендерної документації в повному обсязі. 3. Замовник у додатку 2 до тендерної документації зазначив наступне: «У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання». Переможець цієї процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції (документ “додаток 2. технічні.pdf”) чітко вказав модель пристрою («Ноутбук HP 250 G8») та надав посилання на сторінку виробника. За вказаним посиланням наведено технічний опис на ноутбуки НР 250 G8, перелік операційних систем (в тому числі ОС Windows 10 Pro) та технічні параметри. Зауважимо, що Переможець також додатково надав посилання на сайт із детальними характеристиками офіційного партнера (дистриб’ютора) виробника НР по вказаному артикулу. Варто зауважити, що згідно вимог тендерної документації достатньо було вказати модель та посилання на сайт виробника по моделі пристрою. Іншого не вимагалось. Таким чином, Ваші претензії, викладені у Вимозі, не відповідають вимогам тендерної документації Замовника та навмисно перекручують надані переможцем у складі його тендерної пропозиції документи та належні докази виконання вимог Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

55555555

Номер: add59ec0f4f44bb1902d12df76bc8e4e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-24-009674-a.b1
Назва: 55555555
Вимога:
Метою Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Предметом закупівлі цих торгів є персональні комп’ютери, системні блоки яких постачаються разом із попередньо встановленим ліцензійним примірником операційної системи Microsoft Windows 10 Professional. Згідно з умовами проекту договору про закупівлю під час прийому Товару замовник здійснює його перевірку за кількістю та якістю та складає і підписує відповідні документи. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість. Просимо дотримуватися принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель. Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин із виробником продукції не мають. Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо ознайомитися з практикою Замовників. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-08-30-005613-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-02-007310-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-03-004121-a UA-2023-01-04-005484-a UA-2022-11-10-005801-a Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Просимо додержуватися рекомендацій МЕУ https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?lang=uk-UA&id=3b3a31b4-d803-4eaf-b8cf-da85048c8d69 .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога не може бути задоволена, так як в Тендерній документації є вимога щодо обов’язковості надання лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні (програмне забезпечення), а не обов’язковості надання листа-підтвердження від виробника ноутбуків, які є предметом закупівлі у цій процедурі. Тому жодних змов або інших порушень законодавства в цій тендерній процедурі не має. Замовник прагне користуватися легальним програмних забезпеченням ноутбуків, які плануються придбати. Щодо наявності «спеціальних наклейок, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows», то це, на жаль, не убезпечує замовника в майбутньому від будь-яких обґрунтованих претензій від компанії Microsoft, яка є власником операційної системи WINDOWS. Саме тому в закупівлі UA-2023-01-24-009674-a і міститься така вимога. До речі, такі вимоги були у всіх закупівлях ноутбуків, які здійснювала лікарня. І жодного зауваження щодо вимоги до легальності програмного забезпечення ні у кого не було.
Статус вимоги: Відхилено