-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Завершена
24 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 245.00 UAH
мін. крок: 1% або 245.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2023 12:30 - 29.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
9b788158eec74b7d89e7a4e6d332c1a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-24-008200-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
ВИМОГА: Ознайомившись зі змістом Тендерної документації щодо закупівлі, що Замовник встановив умови, які суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, а також порушують права та законні інтереси потенційних Учасників. Так, тендерна документація містить наступні вимги:
- про наявність у Страховика регіонального представництва у м.Рівне;
- про наявність у Страховика підрозділу з врегулювання збитків у м. Рівне з можливістю виїзду спеціаліста з врегулювання збитків на місце ДТП;
- про наявність в штаті підрозділу (регіонального представництва) аварійного комісара (додатково підтверджується Наказом про призначення)
Звертаємо увагу, що страхові випадки при наданні послуг з обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на всій території України більшістю страховиків супроводжуються та врегульовуються цілодобовою асистанською службою (з наявним безкоштовним телефонним зв’язком), а страхові виплати здійснюються на підставі надісланих заяв та наданих документів, що підтверджують факт настання страхового випадку та інших документів, передбачених чинним законодаством, шляхом перерахування грошових коштів страхової виплати за вказаними у заяві банківськими реквізитами. Крім того, наголошуємо, що Постанова КМУ від 5 січня 1998 р. N 8 «Про затвердження Типового положення про організацію діяльності аварійних комісарів» втратила чинність на підставі Постанови КМ N 897 ( 897-2022-п ) від 12.08.2022 р.
На підставі вищезазначеного, вважаємо вищезазначені вимоги вимогу Замовника такими, що створюють дискримінацію для всіх потенційних учасників – Страхових компаній у закупівлі та передбачуване відхилення Замовником його пропозиції. Наголошуємо, що вимоги Замовника у Тендерній документації не передбачені (не встановлені) положеннями Законів та нормативно-правових актів, що регулюють страхову діяльність в Україні, та за дотримання (або не дотримання) яких страховикам надавалось би (або обмежувалось би) право укладати зі страхувальниками договори обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Вважаємо, що Замовник свідомо встановив вищезазначені вимоги до учасників Процедури закупівлі, які є надмірними порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору страхування. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі. Враховуючи викладене, вважаємо, що встановлюючи наведені вимоги у Тендерній документації, Замовник порушує норму частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Разом з тим, Замовник вчиняє дії щодо необґрунтованого обмеження кількості учасників торгів з метою надання переваги окремим потенційним учасникам закупівлі, чим порушує принципи добросовісної конкуренції та недискримінації учасників під час проведення Процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що дії Замовника щодо встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону, вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Відтак, просимо внести Замовника відповідні зміни до Тендерної документації з метою приведення її у відповідність із вимогами Закону, а саме: виключити з Тендерної документації вимоги про:
- про наявність у Страховика регіонального представництва у м.Рівне;
- про наявність у Страховика підрозділу з врегулювання збитків у м. Рівне з можливістю виїзду спеціаліста з врегулювання збитків на місце ДТП;
- про наявність в штаті підрозділу (регіонального представництва) аварійного комісара (додатково підтверджується Наказом про призначення)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2023 16:49
Вирішення:
Відповідні зміни до Тендерної документації будуть внесені Замовником та опубліковані в новій редакції
Статус вимоги:
Задоволено