за кодом CPV за ДК 021:2015: 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги(лот1-проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Купичволя Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області, лот2- проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Заріка Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області)
1)Закупівля на 2023 р. Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - 7.1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. 7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 7.3. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, у тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Завершена
170 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження:24.01.2023 11:03 - 30.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо оскарження рішення про визначення переможця ТзОВ "Західземлепроект плюс" за закупівлею UA-2023-01-24-004456-a (лот 1 – проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Купичволя Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області)
Номер:bd5ef43512104070866557d29b20df88
Пов'язана кваліфікація:ТзОВ "Західземлепроект плюс", UA-EDR 41027977
Ідентифікатор запиту:UA-2023-01-24-004456-a.b1
Назва:ВИМОГА щодо оскарження рішення про визначення переможця ТзОВ "Західземлепроект плюс" за закупівлею UA-2023-01-24-004456-a (лот 1 – проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Купичволя Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області)
Вимога:
Повний текст із повівняльеими таблицями наведено у прикріпленому файлі зі скаргою!!!
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником ВЕЛИКОМОСТІВСЬКОЮ МІСЬКОЮ РАДОЮ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було проведено закупівлю ID UA-2023-01-24-004456-a на закупівлю послуг - Предмет закупівлі: за кодом CPV за ДК 021:2015: 71340000-3 - Комплексні інженерні послуги (лот 1 – проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Купичволя Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області, лот 2 – проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Заріка Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі (лот 1 – проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Купичволя Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області) взяли участь 6 учасників:
1. ТзОВ "Західземлепроект плюс"
2. ТОВ "ЛЕКСТАТУС ГРУП"
3. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УГП-ГРУП"
4. ТОВ "ЛЕНД.КОМ"
5. ТОВ "КОМПАНІЯ ГЕОНІКС"
6. ФОП Біловус Андрій Михайлович
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Великомостівської міської ради Львівської області ЄДРПОУ 04056316 від «06» лютого 2023р. №9 (далі-Протокол) та Додаток №1 до цього Протоколу - повідомлення про намір укласти договір лот1-проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Купичволя Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області з Учасником ТзОВ "Західземлепроект плюс".
03.02.2023 року о 15 год. 27 хв. Замовником – Великомостівською міською радою Львівської області Учаснику ТОВ «Західземлепроект плюс» у електронній системі закупівель було надано повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей з наступними зауваженнями, що потребують виправлення протягом 24 годин, так Замовник серед іншого зазначив:
«1. згідно пп.2.1 та пп 2.2 п.2 додатку 1 тендерної документації вимагалось надати Довідку в довільній формі, в якій зазначена інформація про досвід виконання щонайменше двох договорів за аналогічним предметом закупівлі.
У довідці зазначається:
- Найменування, код ЄДРПОУ контрагента,
- предмету договору,
- номеру та дати укладення договору;
- ціна договору та копії аналогічних договорів, зазначених в довідці, з додатками/додатковими угодами/змінами тощо.
В якості аналогічного Учасник ТОВ «ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ ПЛЮС» надав:
- договір № 28 від 18.02.2019 р. на виконання робіт по розробленню проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с.Заплатин Заплатинської сільської ради Стрийського району, Львівської області;
- договір № 27 від 18.02.2019 р. на виконання робіт по розробленню проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с.Діброва Заплатинської сільської ради Стрийського району, Львівської області;
- договір № 1 від 18.03.2019 р. на виконання робіт по розробленню проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с.Балучин Балучинської сільської ради Буського району, Львівської області.
Згідно вищевказаних договорів замовником послуг є Заплатинська сільська рада та Балучинська сільська рада.
Просимо правильно зазначити назву предмету закупівлі та найменування контрагента у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів».
На виконання Вимоги Замовника про усунення невідповідностей ТзОВ «Західземлепроект плюс» завантажив у складі своєї пропозиції довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих № 1 від 4 лютого 2023 р. із змісту якої вбачається, що УЧАСНИК НЕ НАЛЕЖНО ВИКОНАВ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА ТА НЕ УСУНУВ НЕВІДПОВІДНОСТІ в повному обсязі, а саме:
Повний текст із повівняльеими таблицями наведено у прикріпленому файлі зі скаргою!!!
У відповідності до пп.1 п.4 Розділу 3 Тендерної документації та згідно абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ВРАХОВУЮЧИ ВИКЛАДЕНЕ, ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення про визначення Учасника ТзОВ «Західземлепроект плюс» Переможцем щодо закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015: 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги (лот1 – проект землеустрою щодо встановленя (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Купичволя Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області, оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ Великомостівської міської ради Львівської області ЄДРПОУ 04056316 №9 від «06» лютого 2023р.
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Західземлепроект плюс» по закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015: 71340000-3 – Комплексні інженерні послуги (лот 1 – проект землеустрою щодо встановленя (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Купичволя Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області) на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 41Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
Вирішення:Доброго дня! Оскільки, можливість скасувати рішення про визначення переможця та провести повторну оцінку його пропозиції Законом України "Про публічні закупівлі" не передбачено, замовником прийнято рішення про відміну торгів за лотом.
Статус вимоги:Задоволено
73a447ccbea546a6a533f0b993850310
resolved
answered
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:657a36a8474f45bab8181a9e8fc256f4
Пов'язане скасування:Скасування лоту проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Купичволя Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області
Ідентифікатор запиту:UA-2023-01-24-004456-a.a2
Назва:СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
02 лютого 2023 року відбувся електронний аукціон, щодо закупівлі лот 1 «Проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Купичволя Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області робіт». Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-01-24-004456-a.
Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, свої пропозиції подали шість учасників.
За результатами оцінки учасником з найбільш економічно вигідною пропозицію був учасник ТзОВ "Західземлепроект Плюс" код ЄДРПОУ – 41027977 з ціновою пропозицією в сумі 45 000,00 грн.
03 лютого 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено повідомлення Великомостівської міської ради Львівської області (надалі по тексту - Замовник) з вимогою усунення невідповідностей в термін, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі".
04 лютого 2023 року, Скаржником усунуто невідповідності зазначені в повідомлені Замовника.
06 лютого 2023 року було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника за № 9 від 06 лютого 2023 року, яким було проведено розгляд тендерної пропозиції учасника № 1 – товариства з обмеженою відповідальністю «Західземлепроект Плюс», згідно якого Скаржника визнано переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір.
Повідомлення про намір укласти договір оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 06 лютого 2023 року.
13 лютого 2023 року протоколом засідання тендерного комітету Замовника за № 65 від цієї ж дати, згідно яким вирішили згідно п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» прийняти рішення про відміну торгів по предмету закупівлі лот 1 «Проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Купичволя Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області робіт», у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: порушення строку оприлюднення протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10 лютого 2023 року №12 , у зв’язку з неможливістю усунути чи виправити порушення на даному етапі..
Водночас, товариство з обмеженою відповідальністю «Західземлепроект Плюс» не погоджується з прийнятим протоколом щодо прийняття рішення уповноваженої особою, щодо відміни тендеру на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» та вважає його незаконним та таким, що винесено з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі.
Замовником було висунута вимога про усунення невідповідностей :
« згідно пп.2.1 та пп 2.2 п.2 додатку 1 тендерної документації вимагалось надати Довідку в довільній формі, в якій зазначена інформація про досвід виконання щонайменше двох договорів за аналогічним предметом закупівлі.
У довідці зазначається:
- Найменування, код ЄДРПОУ контрагента,
- предмету договору,
- номеру та дати укладення договору;
- ціна договору та копії аналогічних договорів, зазначених в довідці, з додатками/додатковими угодами/змінами тощо.
В якості аналогічного Учасник ТОВ «ЗАХІДЗЕМЛЕПРОЕКТ ПЛЮС» надав:
- договір № 28 від 18.02.2019 р. на виконання робіт по розробленню проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с.Заплатин Заплатинської сільської ради Стрийського району, Львівської області;
- договір № 27 від 18.02.2019 р. на виконання робіт по розробленню проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с.Діброва Заплатинської сільської ради Стрийського району, Львівської області;
- договір № 1 від 18.03.2019 р. на виконання робіт по розробленню проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с.Балучин Балучинської сільської ради Буського району, Львівської області.
Згідно вищевказаних договорів замовником послуг є Заплатинська сільська рада та Балучинська сільська рада.
Просимо правильно зазначити назву предмету закупівлі та найменування контрагента у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів».
Просимо правильно зазначити назву предмету закупівлі та найменування контрагента у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до цього Скаржником було надано наступну інформацію та скан копії аналогічних договорів щодо наявності досвіду, які додаються в окремому файлі:
№ п/п Дата укладення договору та його номер Предмет договору Назва, адреса, код ЄДРПОУ контрагента, номер телефону контактної особи
Ціна договору
Інформація про виконання учасником зобов'язань за договором
1 Договір № 28 від 18.02.2019 р .
Послуги виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с. Заплатин Стрийського району Львівської області Заплатинська сільська рада Стрийського району Львівської області
82400 Львівська обл. Стрийський район, село Заплатин, вул. Польова, 7
ЄДРПОУ 22424485
+ 38(03245)-42-184
Ращупкін В.О.
66 042,10 Виконаний 100 %
Акт № 28 від 18.02.2019 р.
2 Договір № 27 від 18.02.2019 р .
Послуги виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с. Діброва Стрийського району Львівської області Заплатинська сільська рада Стрийського району Львівської області
82400 Львівська обл. Стрийський район, село Заплатин, вул. Польова, 7
ЄДРПОУ 22424485
+ 38(03245)-42-184
Ращупкін В.О.
33 492,26 Виконаний 100 %
Акт № 27 від 18.02.2019 р.
3 Договір № 1 від 18.03.2019 р .
Послуги виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пункту с. Балучин Буського району Львівської області Балучинська сільська рада Буського району Львівської області
80565,Львівська обл. Буський район, село Балучин
ЄДРПОУ 04372804
+38 (03252)-67-058
Цюман Г.В.
58 728,50 Виконаний 100 %
Акт № 1 від 18.03.2019 р
Натомість, Скаржник, як зазначає Замовник, 04.02.2023 року о 12:24 лише частково виправив вищезгадану невідповідніст, а саме:
1. Згідно наданого учасником аналогічного договору № 28 від 18.02.2019 р. предметом договору є роботи по розробленню проекту землеустрою щодо становлення (зміни) меж населеного пункту с. Заплатин Заплатинської сільської ради Стрийського району Львівської області. Натомість учасник зазначив - послуги виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пунтку с. Заплатин Стрийського району Львівської області. Контагентом даного договору є Заплатинська сільська рада. Натомість учасник зазначив – Заплатинська сільська рада Стрийського району Львівської області.
2. Згідно наданого учасником аналогічного договору № 27 від 18.02.2019 р. предметом договору є роботи по розробленню проекту землеустрою щодо становлення (зміни) меж населеного пункту с. Діброва Заплатинської сільської ради Стрийського району Львівської області. Натомість учасник зазначив - послуги виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пунтку с. Діброва Стрийського району Львівської області. Контагентом даного договору є Заплатинська сільська рада. Натомість учасник зазначив – Заплатинська сільська рада Стрийського району Львівської області.
3. Згідно наданого учасником аналогічного договору № 1 від 18.03.2019 р. предметом договору є роботи по розробленню проекту землеустрою щодо становлення (зміни) меж населеного пункту с. Балучин Балучинської сільської ради Буського району Львівської області. Натомість учасник зазначив - послуги виготовлення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж населеного пунтку с. Балучин Буського району Львівської області. Контагентом даного договору є Балучинська сільська рада. Натомість учасник зазначив – Балучинська сільська рада Буського району Львівської області.
Скаржник не погоджується з таким рішення замовника з огляду на наступне:
П. 2 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції :
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання), тощо.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій у наступній редакції: Перелік прикладів (опис) формальних помилок:
1.Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
-уживання великої літери (приклад- Інформація, замість- інформація);
-уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні (приклад- участником, замість учасником);
-використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови;
-зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах (помилки в ідентифікаторі закупівлі);
-застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок (приклад- поряд-ок замість поря-док);
-написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс (приклад- ненадається замість не надається);
-нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі) (приклад- на двох різних документах, які надані учасником у складі тендерної пропозиції вказано однаковий номер).
2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (приклад- домукенти замість документи).
3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації (приклад- Інформація в довільній формі, замість «Інформація»).
4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації.
6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо).
10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
11. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (приклад- учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «TIFF» замість документа «JPG»).
Не відповідність яку зазначає Замовник є несуттєвою та формальною помилкою, яка не може бути покладена в основу прийняття рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржник.
Відповідно до наданої довідки у довільній формі Скаржником, довідка надана на виконання даної вимоги містить повну інформацію щодо назви контрагента, ЄДРПОУ, предмету договору, номер та дату укладання договору, ціну договору та копії аналогічних договорів зазначених у довідці, зі змісту яких можна встановити інформацію, яку вимагав Замовник, зокрема щодо повної назви, коду ЄДРПОУ, предмету договору, номеру та дати укладення договору ціну договору, як це вимагалося у згідно пп.2.1 п.2 додатку 1 тендерної документації, а отже в повній мірі відповідає вимогам Замовника.
Скаржник вважає, що права та законні інтереси можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну тендеру.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Великомостівську міську раду Львівської області скасувати рішення про відміну тендеру за процедурою закупівлі лот 1 «проект землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальної одиниці – села Купичволя Великомостівської міської ради Червоноградського району Львівської області, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-01-24-004456-a.
17.02.2023 року
Директор
ТзОВ «Західземлепроект Плюс» м.п. ____________________ Ірза І.Я.
Дата прийняття скарги до розгляду:17.02.2023 16:02
Дата розгляду скарги:27.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:21.02.2023 15:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:02.03.2023 12:28
Дата виконання рішення Замовником:03.03.2023 09:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №16 від 03 березня 2023р. прийнято скасувати рішення від 10.02.2023 року №12
Автор:ТзОВ "Західземлепроект плюс", Ірза Іван 380980637369 galu4zem@ukr.net