• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду за виконанням ремонтно-будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція нежитлового приміщення (вбудованого приміщення №81) під офісне приміщення за адресою вул. Абхазька, буд. 4А у м. Дніпро»

Завершена

111 216.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2018 17:42 - 30.01.2018 18:00
Вимога
Вирішена

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 01a9ab2c192b49648b803fddc8d7d6c0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-25-003401-b.a1
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Згідно Вимог до пропозицій учасників Документації для проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель по закупівлі UA-2018-01-25-003401-b, Учасники повинні надати забезпечення власної пропозиції у формі електронної банківської гарантії на суму 3336,48 грн, строк дії забезпечення пропозиції становить 90 днів з дати розкриття пропозицій. Згідно інформації з офіційного веб-порталу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-01-25-003401-b, розкриття пропозицій по закупівлі UA-2018-01-25-003401-b – 02 лютого 2018 року. Проте, у складі пропозиції учасника – ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» (ідентифікаційний код – 37899165), надана Банківська гарантія № G0118/3121 від ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", яка не відповідає вимогам замовника. В Банківській гарантії № G0118/3121 від ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", зазначено, що ця гарантія є чинною з дати її складання, складено та підписано в ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", м. Дніпро, 31 січня 2018 року, ця гарантія є дійсною до 03.05.2018року включно. Тобто, строк дії забезпечення пропозиції ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» (ідентифікаційний код – 37899165) становить – з 31.01.2018р. по 03.05.2018р. – 93 дні – а повинно бути 90 днів ( з 02.02.2018 року по 02.05.2018 року). Крім того, в Вимогах до пропозицій учасників Документації для проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель по закупівлі UA-2018-01-25-003401-b зазначено, що пропозиції учасників, які не містять у своєму складі належно оформленого забезпечення пропозиції, відхиляються замовником. Згідно Додатку № 2 «Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників» Документації для проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель по закупівлі UA-2018-01-25-003401-b, Учасники повинні надати: копія аналогічного договору, копії доказів виконання аналогічного договору (акту приймання-передачі виконаних робіт), оригінал позитивного листа-відгуку (рекомендаційного листа) від попереднього замовника. У наданому листі-відгуку повинна бути надана інформація про відсутність претензій до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника. Проте, у складі пропозиції учасника – ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» (ідентифікаційний код – 37899165), надано Рекомендаційний лист від 19.01.2018р. Комунального закладу «Дитячий санаторій № 1» Дніпропетровської обласної ради на Договір № 1 від 29.05.2017р., але в рекомендаційному листі не зазначено про відсутність претензій до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника. Також, у складі пропозиції учасника – ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» (ідентифікаційний код – 37899165), надано Лист-відгук № П-00-05/21 від 19.01.2017р. від ПАТ «Українська залізниця» РФ «Південна залізниця» СП «Служба колії», в якому вказано, що обсяг виконаних робіт склав – 244 444,43 грн. за Договором № П/П 161544/НЮ від 04.11.2016 року. Але у складі пропозиції учасника – ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» (ідентифікаційний код – 37899165) відсутні акти здачі – приймання виконаних робіт за договором № П/П 161544/НЮ від 04.11.2016 року. на загальну суму - 244 444,43 грн. Крім того, у Листі-відгуку № П-00-05/21 від 19.01.2017р. не зазначено про відсутність претензій до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника. Також, у складі пропозиції учасника – ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» (ідентифікаційний код – 37899165), надано Рекомендаційний лист № П-14-05/66 від 18.01.2017р. від ПАТ «Українська залізниця» РФ «Південна залізниця» СП «Служба колії», проте в цьому листі відсутні посилання на аналогічний договір та відсутність претензій до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника. Отже, Учасник - ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» (ідентифікаційний код – 37899165) не підтвердив наявності документального досвіду виконання аналогічного договору (Рекомендаційний лист № П-14-05/66 від 18.01.2017р., Лист-відгук № П-00-05/21 від 19.01.2017р., Рекомендаційний лист від 19.01.2018р. - не відповідають вимогам замовника, надано не всі акти здачі – приймання виконаних робіт за договором № П/П 161544/НЮ від 04.11.2016 року.) Отже, враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО скасувати Рішення від 06 лютого 2018р. про визначення ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» (ідентифікаційний код – 37899165) переможем по закупівлі UA-2018-01-25-003401-b.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА», повідомляємо наступне. 1. Щодо строку дії електронної банківської гарантії. Відповідно до вимог Документації для проведення допорогової закупівлі через електронну систему закупівель (далі – Документація закупівлі), строк дії забезпечення пропозиції становить 90 днів з дати розкриття пропозицій. Розкриття пропозицій по закупівлі №UA-2018-01-25-003401-b відбулося 02.02.2018р. Враховуючи вимоги ст. 253 Цивільного кодексу України, яка передбачає, що перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок, першим днем строку дії забезпечення пропозиції є 03.02.2018р., і як наслідок 90-м днем є 03.05.2018р. ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» (ідентифікаційний код – 37899165) у складі своєї пропозиції надало Банківську гарантію №G0118/3121 від ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК», в якій вказано, що строк дії гарантії – до 03.05.2018р. включно. Таким чином, строк дії наданої ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» банківської гарантії становить 90 днів з дати розкриття пропозицій, як того і вимагала Документація закупівлі. 2. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Наданий ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» у складі своєї пропозиції Рекомендаційний лист від 19.01.2018р. Комунального закладу «Дитячий санаторій № 1» Дніпропетровської обласної ради на Договір № 1 від 29.05.2017р., містить інформацію, що всі передбачені договором роботи виконано на високому професійному рівні та в обумовлені договором строки, а також зазначено, що ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» є надійним партнером. Дана інформація свідчить, притому не двозначно, про те, що замовник не має претензій до виконавця відносно виконання умов договору. Те ж саме стосується і листа-відгуку №П-00-05/21 від 19.01.2017р. від ПАТ «Українська залізниця» РФ «Південна залізниця» СП «Служба колії», в якому зазначено, що всі роботи виконано на високому професійному рівні та в обумовлені договором строки. Щодо надання актів виконання аналогічного договору не на всю суму договору, то замовником в Документації закупівлі не вимагалося надання доказів виконання аналогічного договору в повному обсязі. Таким чином, ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» надало у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору. Враховуючи все вищевикладене, повідомляємо, що викладені у Вашій скарзі доводи є безпідставними та необґрунтованими, у зв’язку з чим відсутні підстави для скасування Рішення від 06 лютого 2018р. про визначення ТОВ «БУДАЛЬЯНС ІНЖИНІРИНГ» (ідентифікаційний код – 37899165) переможем по закупівлі UA-2018-01-25-003401-b.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні