• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Масло солодковершкове (жирність не менше 73 %) (код за ЄЗС ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло)

1. Найменування замовника: Орлівський психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації. 2. Місцезнаходження замовника: Україна, 15332; вул. Світла, 3 с. Дачне, Корюківського району, Чернігівської області 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189908. 4. Категорія замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. 5. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції:тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою

Завершена

374 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 744.00 UAH
Період оскарження: 23.01.2023 23:35 - 30.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: a8fd5f8d51d54d9999a2fe2abbd9b940
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-23-016422-a.a1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №77 від 8 лютого 2023 року Замовником, Орлівським психоневрологічним інтернатом Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації, було визнано переможцем відкритих торгів з особливостями: Масло солодковершкове (жирність не менше 73 %) (код за ЄЗС ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло), згідно оголошення UA-2023-01-23-016422-a, ФОП Євтушенко О.С. При розгляді пропозиції даного учасника нами було виявлено наступні невідповідності: Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» до тендерної документації встановлено наступну вимогу по документам, ЯКІ НЕОБХІДНО ПОДАТИ УЧАСНИКУ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, а саме: 14) копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Учасник на виконання даної вимоги надав довідку, де зазначає: «ФОП Євтушенко О.С. не потребує чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, для виконання умов даної закупівлі, згідно чинного законодавства». Опираючись на нашу практику та на досвід отриманий в ході роботи з Антимонопольним комітетом України повідомляємо, що відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. Відповідно частини першої статті 23 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі. Відповідно до частини першої статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність. 6 Відповідно до частини першої статті 1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" документ дозвільного характеру - дозвіл, висновок, рішення, погодження, свідоцтво, інший документ в електронному вигляді (запис про наявність дозволу, висновку, рішення, погодження, свідоцтва, іншого документа в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань), який дозвільний орган зобов'язаний видати суб'єкту господарювання у разі надання йому права на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності та/або без наявності якого суб'єкт господарювання не може проваджувати певні дії щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності. Відповідно до статті 1 Закону України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" Затвердити Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності (далі - Перелік) згідно з додатком. Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом. Відповідно до переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, передбаченого в додатку до Закону України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" передбачено експлуатаційний дозвіл. Державна реєстрація потужності не є дозвільним документом відповідно до наведеного вище переліку. Учасником не було надано відповідний документ. Відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року, пунктом 41 затверджено: «ЗАМОВНИК ВІДХИЛЯЄ ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція - НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЩОДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця торгів ФОП Євтушенко О.С та перейти до розгляду інших учасників, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися в АМКУ та Державну аудиторську службу України за захистом своїх прав та інтересів. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ! ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.. 44 передбачає відповідальність за порушення вимог цього Закону: За порушення вимог, УСТАНОВЛЕНИХ ЦИМ ЗАКОНОМ ТА НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМИ АКТАМИ, ПРИЙНЯТИМИ НА ВИКОНАННЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), НЕСУТЬ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНАМИ УКРАЇНИ. 2) КУпАП , ст. 164-14 - невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону- тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника ВІД ТИСЯЧІ П’ЯТСОТ ДО ТРЬОХ ТИСЯЧ НЕОПОДАТКОВУВАНИХ МІНІМУМІВ ДОХОДІВ ГРОМАДЯН.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Під час проведення закупівлі UA-2023-01-23-016422-a за предметом закупівлі: Масло солодковершкове (жирність не менше 73 %) (код за ЄЗС ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло) від ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" надійшла вимога щодо неправомірного визначення переможця. Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» до тендерної документації за предметом закупівлі: Масло солодковершкове (жирність не менше 73 %) (код за ЄЗС ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло) встановлена вимога щодо надання копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. ФОП Євтушенко О.С. в складі своєї тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі в якій зазначає, що не потребує чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності для виконання умов даної закупівлі, згідно чинного законодавства. Учасник ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" у своїй вимозі зазначає про обов’язковість надання експлуатаційного дозволу як документа дозвільного характеру, а ненадання ФОП Євтушенко О.С. розцінює як невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам. Експлуатаційний дозвіл – це документ дозвільного характеру, який видається операторам ринку харчових продуктів лише за результатами інспектування потужності державними інспекторами Держпродспоживслужби. Експлуатаційний дозвіл повинні отримувати оператори ринку харчових продуктів, які здійснюють діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (відповідно до частини 1 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» далі – Закон). Тобто, відповідно до вимог Закону, дозвіл необхідно отримувати в тому випадку, якщо ДІЯЛЬНІСТЬ безпосередньо пов’язана з виробництвом харчових продуктів тваринного походження, інгредієнтами яких є неперероблені продукти тваринного походження, а також із зберіганням харчових продуктів тваринного походження, які потребують дотримання спеціального температурного режиму (повинні зберігатися за температури нижче 10° C). Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань види економічної діяльності ФОП Євтушенко О.С. жодним чином не пов’язані з виробництвом. Також ФОП Євтушенко О.С. в довідці довільної форми надає інформацію про те, що не являється зберігачем продукції, а саме: «постачання товару буде проводитись спеціалізованим автомобілем з дотриманням усіх норм та температурних режимів напрямку від постачальника. Враховуючи це необхідність у наявності приміщень для зберігання продукції відсутня». Таким чином і відсутня потреба в отриманні експлуатаційного дозволу. Державну реєстрацію потужності («мерседес бенц» спеціалізований фургон державний №СВ 3226ВІ) проведено Управлінням держпродспоживслужби в Коропському районі та присвоєно особистий реєстраційний номер r-UA-25-08-86 на провадження діяльності з транспортування харчових продуктів. Зважаючи на те, що ФОП Євтушенко О.С. виконала всі вимоги встановлені в тендерній документації, вимога ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено