• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко коров’яче питне пастеризоване 2,5% жиру

Торги відмінено

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 000.00 UAH
Період оскарження: 03.01.2018 15:59 - 19.01.2018 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду

Скарга

Номер: 42e7603837eb4c6e80f5628a8faf3763
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-03-001399-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вул. Митрополита В. Липківського, 45, м. Київ, 03680 Суб’єкт оскарження: ПрАТ "Хмельницька маслосирбаза" 29025, м. Хмельницький, вул. Кооперативна,3 Замовник торгів: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради 29000, Україна, Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53 Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-01-03-001399-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-01-03-001399-a, Департаментом освіти та науки Хмельницької міської ради (далі – Замовник) проводиться закупівля молока коров’ячого питного пастеризованого 2,5% жиру (ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки). В тендері прийняли участь Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» та ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза». Відповідно до вимог ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проведено розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації. За результатами розгляду пропозицій, Замовником прийнято рішення визнати переможцем процедури закупівлі Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір з ним (протокол засідання тендерного комітету №33 від 25.01.2018). Повідомлення про намір укласти договір з Приватним акціонерним товариством «Деражнянський молочний завод» оприлюднено в системі Prozorro 26.01.2018. ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» не згодне з таким рішенням Замовника та вважає його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийнято з порушенням вимог діючого законодавства, а саме: Відповідно до підпункту б) пункту 5 Додатку 2 тендерної документації Замовником вимагається від учасника, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, надати копію сертифікатів відповідності та/або висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований предмет закупівлі, завірених печаткою виробника. Учасником Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» у складі тендерної пропозиції не надано ні копії сертифікату відповідності ні копії висновку. При цьому, Приватним акціонерним товариством «Деражнянський молочний завод» надано Лист-пояснення (файл «пояснення відсутність висновку СЕС+ сертифікат відповідності-2.pdf») відповідно до якого учасник підтверджує, що він надає у складі тендерної пропозиції висновки СЕС, яких фактично не має. Також, в реєстрі наданих документів (файл «Реєстр наданих документів.pdf») учасник Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» під номером 35 зазначив «35.Лист пояснення про відсутність висновку СЕС на продукцію та попередній висновок», якого фактично не надано. Таким чином, учасником Приватним акціонерним товариством «Деражнянський молочний завод» не виконано вимоги тендерної документації, а саме не надано жодного документу, який вимагається підпунктом б) пункту 5 Додатку 2 цієї документації. Відповідно до підпункту д) пункту 5 Додатку 2 тендерної документації Замовником вимагається від учасника, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, надати копії експертних висновків, що підтверджують відсутність у товарі токсичних елементів і мікотоксинів, антибіотиків, пестицидів і радіонуклідів. Учасником Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод» у складі тендерної пропозиції надано експертний висновок №000727 від 21 лютого 2017 року та експертний висновок №003595 від 29 серпня 2017 року. Відповідно до Закону України «Про ветеринарну медицину», висновок державної ветеринарно-санітарної експертизи (експертний висновок) - документ, виданий державною або уповноваженою лабораторією ветеринарної медицини, який засвідчує безпечність продуктів тваринного походження, репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, ветеринарних препаратів, субстанцій, кормових добавок, преміксів та кормів. Термін дії експертного висновку - не більше одного місяця. Таким чином, надані Приватним акціонерним товариством «Деражнянський молочний завод» документи, на момент їх подання у складі тендерної пропозиції, не чинні та не можуть вважатись експертними висновками. Слід зазначити, що Замовником вимагалось надання саме копії документу - експертного висновків, для підтвердження відповідності технічним вимогам, а не зразок цього документу. Таким чином, учасником Приватним акціонерним товариством «Деражнянський молочний завод» не виконано вимоги тендерної документації, а саме не надано документу, який вимагається підпунктом д) пункту 5 Додатку 2 цієї документації. Враховуючи вищевикладене, Замовник вчинив дії, спрямовані на надання переваги певним суб’єктам господарювання, не відхиливши тендерну пропозицію учасника Приватне акціонерне товариство «Деражнянський молочний завод», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону. Такими діями Замовник порушив право учасника ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» на недискримінацію та об’єктивну, неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Статтями 18,25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Замовник, не відхиливши тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «Деражнянський молочний завод», грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель – добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради: - скасувати протокольне рішення №33 від 25.01.2018 про намір укласти договір з Приватним акціонерним товариством «Деражнянський молочний завод»; - відхилити тендерну пропозицію Приватного акціонерного товариства «Деражнянський молочний завод». 3. Повідомити сторони про дату, час та місце розгляду скарги. Додаток: платіжне доручення за подання скарги. Директор Сакін С.О.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Автор: ПрАТ Хмельницька маслосирбаза, Костюк Сергій Миколайович +380673803994 sergeykostyuk1@gmail.com