• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування газового котла КСВ 2,5; Послуги з технічного обслуговування газового котла КСВ 1,25

Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 23.01.2023 16:29 - 29.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Невідповідності в документації

Номер: b00f5d9141884ca4852985b06948eecd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-01-23-013275-a.a1
Назва: Невідповідності в документації
Вимога:
Прошу розглянути виявлені не відповідності в Договорі та внести зміни в закупівлю 1.3.6. Прибуття працівників Виконавця для усунення технічних несправностей котлів повинно відбуватись протягом однієї години. А в тендерній документації 1.1.9. Гарантійний лист про зобов’язання забезпечити прибуття спеціаліста за адресами Замовника, протягом 1 робочого дня, згідно потреби замовника та у випадку виникнення необхідності щодо виконання налагоджувальних робіт чи технічного обслуговування, що є логічним. 3.5. Виконавець проводить обслуговування приладів автоматики безпеки котлів та виконує свої зобов’язання згідно п.3.2 при умові виконання Замовником вимог п.5.1. Але в 5.1. Виконавець щомісячно до 25-го числа поточного місяця надає Замовнику Акт наданих послуг (надалі – Акт). Зобов’язань Замовника не зазначено. Можливо п.5.3.? п.5.3 відсутній в Договорі, але є п.5.4 4.2. Позапланові роботи не передбачені договором не входять в обєм технічного обслуговування і виконуються з погодження Сторін про складаються окремі угоди. (втрачено «що») та суперечить 2.2. Виконавець забезпечує функціонування приладів автоматики безпеки котлів шляхом: - виїзду персоналу Виконавця після отримання телефонограми від Замовника про виникнення аварійних станів обладнання та проведення діагностування стану обладнання, виявлення несправностей обладнання і встановлення їх причин; - проведення аварійного обслуговування приладів автоматики безпеки котлів після отримання телефонограми Замовника; - виконання по додатковій угоді Сторін позапланових робіт по відновленню та забезпеченню подальшої роботи котлів. - прибуття працівників Виконавця, для усунення технічних несправностей котлів, протягом однієї години з моменту звернення Замовника. та 2.3. При кожному виклику Виконавець складає акт наданих послуг. , що відповідно передбачає розрахунок Виконавцем вартості цих послуг з відображенням в додатковій угоді Сторін як це зазначено в п.3.2. Пропоную: • внести зміни до 1.3.6., або виключити його з Договору; • змінити посилання в п 3.5 з 5.1 на 5.3 • змінити нумерацію розділу 5 • внести зміни до п 4.2 про укладання Додаткових угод до Договору при виконанні робіт (наданні послуг (аварійних, ремонтних)),викладених в п.2.2 та п.2.3 з зазначенням їх вартості, передбачивши наступним пунктом зміни до п 4.1.щодо загальної вартості договору(врахувавши вимого законодавства), або виключити з договору п1.3.6, 2.2 та 2.3. бовони не стосуються планового технічного обслуговування і можуть бути предметом окремого Договору. В п 5.3 замінити «на протяз»і на «протягом» Виключити п.6. Прибуття працівників Виконавця для усунення технічних несправностей котлів повинно відбуватись протягом однієї години так як це позапланові роботи і згідно п.п.: 2.4. В об’єм робіт технічного обслуговування приладів автоматики безпеки котлів не входять позапланові роботи, що пов’язані з: 2.4.1. порушенням «Правил безпеки систем газопостачання України», інших діючих норм та Правил; 2.4.2. відсутністю постійного обслуговування та контролю за обладнанням; 2.4.3. порушенням діючих будівельних норм; 2.4.4. порушенням протипожежних правил; 2.4.5. порушенням умов експлуатації у відповідності з “Інструкцією по безпечній експлуатації обладнання”, інструкцій по обладнанню; 2.4.6. ремонтом та модернізацією обладнання, внесених Замовником без погодження з Виконавцем; 2.4.7. поломками які виникли по вині Замовника, по вині його підлеглих, третіх осіб, або які виникли в результаті недосвідченості та неакуратності, помилковим обслуговуванням при експлуатації обладнання; 2.4.8. осіданням пилу навколишнього повітря; 2.4.9. раптовим відключенням електроенергії, неякісної її подачі(падінням або підвищенням напруги, частоти струму); 2.4.10. зникненням, або падінням (підвищенням) тиску газу на пальниках нижче паспортних вимог, невідповідності його якості; 2.4.11. відсутністю поповнення води в системі теплопостачання; 2.4.12. порушенням пломб, що встановлені на обладнанні. А отже не входять до ПРЕДМЕТУ ОГОВОРУ 1.3. Щомісячне технічне обслуговування протягом опалювального сезону (6 місяців) 1.3.1. Перевірка роботи газових клапанів – 1 раз в місяць. 1.3.2. Перевірка виконавчих механізмів - 1 раз в місяць. 1.3.3. Налагодження та перевірка спрацювання автоматики безпеки котлів, вимірювання значень фізичних величин контрольованих параметрів приладів та систем -1 раз в місяць: - сигналізатори контролю полум'я - прилади система вимірювання і контролю температури - прилади система вимірювання і контролю тиску і розрідження - схеми управління роботою котла та сигналізації (технологічна, аварійна, попереджувальна та ін.) та термінів виконання 3.2. Виконавець зобов’язується: - проводити налагодження та перевірку спрацювання приладів автоматики безпеки котлів в період з 20 по 24 число кожного місяця впродовж терміну дії договору і оформлюються по п.4.2. Позапланові роботи не передбачені договором не входять в обєм технічного обслуговування і виконуються з погодження Сторін про що складаються окремі угоди.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Проект договору викладений у новій редакції тендерної документації разом із листом змін.
Статус вимоги: Задоволено