-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування газового котла КСВ 2,5; Послуги з технічного обслуговування газового котла КСВ 1,25
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Завершена
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження:
23.01.2023 16:29 - 29.01.2023 00:00
Вимога
Вирішена
Невідповідності в документації
Номер:
b00f5d9141884ca4852985b06948eecd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-23-013275-a.a1
Назва:
Невідповідності в документації
Вимога:
Прошу розглянути виявлені не відповідності в Договорі та внести зміни в закупівлю
1.3.6. Прибуття працівників Виконавця для усунення технічних несправностей котлів повинно відбуватись протягом однієї години. А в тендерній документації 1.1.9. Гарантійний лист про зобов’язання забезпечити прибуття спеціаліста за адресами Замовника, протягом 1 робочого дня, згідно потреби замовника та у випадку виникнення необхідності щодо виконання налагоджувальних робіт чи технічного обслуговування, що є логічним.
3.5. Виконавець проводить обслуговування приладів автоматики безпеки котлів та виконує свої зобов’язання згідно п.3.2 при умові виконання Замовником вимог п.5.1. Але в 5.1. Виконавець щомісячно до 25-го числа поточного місяця надає Замовнику Акт наданих послуг (надалі – Акт). Зобов’язань Замовника не зазначено. Можливо п.5.3.?
п.5.3 відсутній в Договорі, але є п.5.4
4.2. Позапланові роботи не передбачені договором не входять в обєм технічного обслуговування і виконуються з погодження Сторін про складаються окремі угоди. (втрачено
«що») та суперечить 2.2. Виконавець забезпечує функціонування приладів автоматики безпеки котлів шляхом:
- виїзду персоналу Виконавця після отримання телефонограми від Замовника про виникнення аварійних станів обладнання та проведення діагностування стану обладнання, виявлення несправностей обладнання і встановлення їх причин;
- проведення аварійного обслуговування приладів автоматики безпеки котлів після отримання телефонограми Замовника;
- виконання по додатковій угоді Сторін позапланових робіт по відновленню та забезпеченню подальшої роботи котлів.
- прибуття працівників Виконавця, для усунення технічних несправностей котлів, протягом однієї години з моменту звернення Замовника.
та 2.3. При кожному виклику Виконавець складає акт наданих послуг. , що відповідно передбачає розрахунок Виконавцем вартості цих послуг з відображенням в додатковій угоді Сторін як це зазначено в п.3.2.
Пропоную:
• внести зміни до 1.3.6., або виключити його з Договору;
• змінити посилання в п 3.5 з 5.1 на 5.3
• змінити нумерацію розділу 5
• внести зміни до п 4.2 про укладання Додаткових угод до Договору при виконанні робіт (наданні послуг (аварійних, ремонтних)),викладених в п.2.2 та п.2.3 з зазначенням їх вартості, передбачивши наступним пунктом зміни до п 4.1.щодо загальної вартості договору(врахувавши вимого законодавства),
або виключити з договору п1.3.6, 2.2 та 2.3. бовони не стосуються планового технічного обслуговування і можуть бути предметом окремого Договору.
В п 5.3 замінити «на протяз»і на «протягом»
Виключити п.6. Прибуття працівників Виконавця для усунення технічних несправностей котлів повинно відбуватись протягом однієї години так як це позапланові роботи і згідно п.п.:
2.4. В об’єм робіт технічного обслуговування приладів автоматики безпеки котлів не входять позапланові роботи, що пов’язані з:
2.4.1. порушенням «Правил безпеки систем газопостачання України», інших діючих норм та Правил;
2.4.2. відсутністю постійного обслуговування та контролю за обладнанням;
2.4.3. порушенням діючих будівельних норм;
2.4.4. порушенням протипожежних правил;
2.4.5. порушенням умов експлуатації у відповідності з “Інструкцією по безпечній експлуатації обладнання”, інструкцій по обладнанню;
2.4.6. ремонтом та модернізацією обладнання, внесених Замовником без погодження з Виконавцем;
2.4.7. поломками які виникли по вині Замовника, по вині його підлеглих, третіх осіб, або які виникли в результаті недосвідченості та неакуратності, помилковим обслуговуванням при експлуатації обладнання;
2.4.8. осіданням пилу навколишнього повітря;
2.4.9. раптовим відключенням електроенергії, неякісної її подачі(падінням або підвищенням напруги, частоти струму);
2.4.10. зникненням, або падінням (підвищенням) тиску газу на пальниках нижче паспортних вимог, невідповідності його якості;
2.4.11. відсутністю поповнення води в системі теплопостачання;
2.4.12. порушенням пломб, що встановлені на обладнанні.
А отже не входять до ПРЕДМЕТУ ОГОВОРУ 1.3. Щомісячне технічне обслуговування протягом опалювального сезону (6 місяців)
1.3.1. Перевірка роботи газових клапанів – 1 раз в місяць.
1.3.2. Перевірка виконавчих механізмів - 1 раз в місяць.
1.3.3. Налагодження та перевірка спрацювання автоматики безпеки котлів, вимірювання значень фізичних величин контрольованих параметрів приладів та систем -1 раз в місяць:
- сигналізатори контролю полум'я
- прилади система вимірювання і контролю температури
- прилади система вимірювання і контролю тиску і розрідження
- схеми управління роботою котла та сигналізації (технологічна, аварійна, попереджувальна та ін.)
та термінів виконання 3.2. Виконавець зобов’язується:
- проводити налагодження та перевірку спрацювання приладів автоматики безпеки котлів в період з 20 по 24 число кожного місяця впродовж терміну дії договору
і оформлюються по п.4.2. Позапланові роботи не передбачені договором не входять в обєм технічного обслуговування і виконуються з погодження Сторін про що складаються окремі угоди.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2023 18:20
Вирішення:
Доброго дня. Проект договору викладений у новій редакції тендерної документації разом із листом змін.
Статус вимоги:
Задоволено