-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
молочні продукти різні (сметана 20% жирності, кефір 2,5 % жирності)
Торги відмінено
2 471 698.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 358.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 358.49 UAH
Період оскарження:
23.01.2023 14:58 - 28.01.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушень
Номер:
f61655b7dd69490a929518601788a4ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-23-009903-a.a3
Назва:
Вимога щодо усунення порушень
Вимога:
Департаментом освіти Луцької міської ради було проведено закупівлю №UA-2023-01-23-009903-a згідно ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні (сметана 20% та кефір 2,5% жирності).
Найбільш економічно вигідною була визнана пропозиція нашого підприємства - 2 094 180,00 грн.
Однак, при оцінці нашої пропозиції Замовником було надіслано нам вимогу про усунення невідповідностей, зі строком її виконання до 01 лютого 2023 року.
Вказана вимога зобов’язувала нас надати копію діючого сертифікату 180 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції та чинний протягом усього строку поставки товару, а також копію діючого сертифікату ДСТУ ISO /ІЕС 27001:2015 (ISO /ІЕС 27001:2013; COR1:2014, IDT), що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою.
Ця вимога нами була виконана в повному обсязі.
Разом із тим, звертаємо увагу Замовника, що у Тендерній документації на проведення закупівлі UA-2023-01-23-009903-a БУЛИ ВІДСУТНІ ВИМОГИ ЩОДО НАДАННЯ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНИХ СЕРТИФІКАТУ 180 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) ТА СЕРТИФІКАТУ ДСТУ ISO /ІЕС 27001:2015 (ISO /ІЕС 27001:2013; COR1:2014, IDT).
Тобто вказана вимога порушила наші права як Учасника торгів, оскільки вимагала надати документи, які не були передбачені ТД.
Разом із тим, на даний час іншим Учасником закупівлі – ТОВ «Радивилівмолоко» – подано вимогу про відхилення нашої пропозиції через відсутність у її складі сертифікату, виданого на ім’я Виробника, що підтверджує систему управління безпекою ланцюга постачання відповідно до ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT).
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши відсутність Сертифікату, виданого на ім’я Виробника, що підтверджує систему управління безпекою ланцюга постачання відповідно до ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT), та не надавши нам як учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо:
- Повторно розглянути нашу тендерну пропозицію і відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» надати нам строк у 24 години для виправлення виявлених невідповідностей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 03.02.2023 11:45
Дата подачі:
03.02.2023 11:45
Вирішення:
Торги будуть відмінені Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушеньмінені
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА на безпідставне визнання переможцем ПП Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство імені Шевченка у процедурі закупівлі UA-2023-01-23-009903-a код ДК 021:2015: 15550000-8 – молочні продукти різні (сметана 20% жирності, кефір 2,5 % жирності)
Номер:
11bb8c1019f64c0f8bfc3b56f7816740
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-23-009903-a.c2
Назва:
ВИМОГА на безпідставне визнання переможцем ПП Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство імені Шевченка у процедурі закупівлі UA-2023-01-23-009903-a код ДК 021:2015: 15550000-8 – молочні продукти різні (сметана 20% жирності, кефір 2,5 % жирності)
Вимога:
Департамент освіти Луцької міської ради (надалі Замовник) 23.01.2023 року розміщено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-01-23-009903-a на закупівлю сметани 20% жирності та кефіру 2,5 % жирності за кодом ДК 021:2015: 15550000-8 – молочні продукти різні (сметана 20% жирності, кефір 2,5 % жирності)
Очікувана вартість предмета закупівлі 2 471 698,00 UAH (з ПДВ)
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ПП Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство імені Шевченка - 2 094 180,00 грн.
2. ПрАТ "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" - 2 126 700,00 грн.
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко» » - 2 418 720,00 грн.;
02.02.2023 року рішенням уповноваженої особи Замовника Протокол №5 пропозицію ПП Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство імені Шевченка було визнано такою яка відповідає вимогам документації торгів та прийнято рішення про намір укласти договір.
Із таким рішенням Замовника Товариство не погоджується, вважає таким, що, суперечить нормам чинного законодавства та вимогам тендерної документації з огляду на наступне.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно абз. 2 п. 5.3.1. Відхилення тендерних пропозицій Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо зокрема: тендерна пропозиція учасника 1) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації 2) не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Так, відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації для підтвердження відповідності товару технічним вимогам Учасник повинен надати, зокрема: Сертифікат виданий на ім’я Виробника, що підтверджує систему управління безпекою ланцюга постачання відповідно до ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT).
З огляду на подані документи ПП Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство імені Шевченка у складі пропозиції Учасника відсутній Сертифікат виданий на ім’я Виробника, що підтверджує систему управління безпекою ланцюга постачання відповідно до ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT).
Враховуючи викладене, Вами в порушення вимог чинного законодавства, безпідставно визнано переможцем та прийнято рішення про намір укласти договір за результатами закупівлі із Учасником за наявності факту не подання документів, які вимагаються для підтвердження відповідності товару технічним вимогам.
ВИМАГАЄМО: відхилити пропозицію ПП Приватно-орендне сільськогосподарське підприємство імені Шевченка як таку яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та завершити процедуру закупівлі в порядку передбаченому чинним законодавством України.
У випадку ігнорування Вами вказаної вимоги це буде свідчити про порушення одного з основних принципів у сфері публічних закупівель: - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 02.02.2023 18:15
Дата подачі:
02.02.2023 18:16
Вирішення:
Торги будуть відмінені. Відповідно підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо повернення до попередніх умов закупівлі
Номер:
1106bdad264049e09413f84a4a99cc78
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-23-009903-a.b1
Назва:
Щодо повернення до попередніх умов закупівлі
Вимога:
Доброго дня, звертаємось до тендерного комітету Департаменту освіти Луцької міської ради з проханням змінити вимоги до тендерної документації на закупівлю, а саме повернутися до попередньої редакції Тендерної документації, видаливши умови щодо надання:
- сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013; COR 1:2014, IDT), що засвідчує використання системи захисту управління інформаційною безпекою;
- сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), що засвідчує використання учасником систему управління щодо протидії корупції.
Вищевказані сертифікати не мають прямого відношення до предмету закупівлі, а також не мають відношення до виробництва молокопродуктів в цілому.
Вимога щодо їх подачі звужує коло ймовірних учасників процедури закупівлі, оскільки для участі у тендері учасникам необхідно у надзвичайно короткі терміни їх отримати, витративши на це додаткові кошти.
Окрім цього, отримання двох вищевказаних сертифікатів є лише завершальним етапом впровадження системи захисту управління інформаційною безпекою та системи управління щодо протидії корупції.
А впровадження цих двох процедур займає, за оцінками спеціалістів, не менше 6 місяців.
Разом із тим наголошуємо на тому, що включення будь-яких сертифікатів ISO у вимоги до тендерної документації є необгрунтованим, оскільки на даний час існує більше 16 000 сертифікатів ISO, абсолютна більшість з яких не мають відношення до даного предмету заупівлі та виробництва молокопродуктів (ISO щодо боротьби із шкідниками, по охороні здоров'я, по дотриманню вимог щодо поводження з паливом, по дотриманню енергетичної безпеки і т.д.).
У зв'язку із чим просимо дану скаргу задовольнити та повернутися до попередніх умов закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2023 11:49
Вирішення:
ISO – це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Питання сертифікації ISO у публічних закупівлях передбачається у частині 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікати ISO.
Умова щодо надання Сертифікатів ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ДСТУ ISO ISO 37001:2016, IDT), чи інших аналогічних сертифікатів щодо предмету даної закупівлі, отримані учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації, разом із оригіналом звіту аудиту не є дискримінаційною, так як будь-який Учасник може мати такі сертифікати. Відповідно до частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікатів ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ДСТУ ISO ISO 37001:2016, IDT), які підтверджують їх відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO. Чинне законодавство не містить жодних обмежень щодо прав на отримання таких сертифікатів. Звертаємо вашу увагу, що Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення поточного контролю, сприяє зниженню різних ризикиків тощо; норм та настанов з інформаційної безпеки, охорони навколишнього середовища; заходів по боротьбі з корупцією та вдосконаленню процесів управління. В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію осіб, при цьому час цієї сертифікації становить від одного тижня. Тому будь-який учасник, за наявності бажання, має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи.
Вимоги, викладені в ДСТУ ISO/ISE 27001:2015, ДСТУ ISO ISO 37001:2016, IDT), є загальними і призначені для застосування всіма організаціями, незалежно від їх типу, розміру і характеру.
Відповідно до ч. 11.ст 26 Закону Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статус вимоги:
Відхилено