-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів
за кодом ДК 021: 2015 79710000-4, Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів)
Торги не відбулися
103 590 177.90
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500 000.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2017 19:05 - 18.12.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на відміну торгів
Номер:
f0661e6a5e794ef786f29b3d3ae30534
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-21-002660-c.a3
Назва:
Скарга на відміну торгів
Скарга:
СКАРГА
На рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів), що оформлене Протоколом засідання тендерного комітету ДП «Адміністрація морських портів України» від 15.01.2018 17-00 за київським часом.(оголошення UA-2017-11-21-002660-с)
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-11-21-002660-c. Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬФА БЕЗПЕКА" (надалі - Товариство) виявило бажання взяти участь у вказаному конкурсі та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі були послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4, Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду поданих тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції згідно з пунктом 4 частини 1 статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - Товариства, а також було відхилено тендерні пропозиції всіх Учасників, в зв’язку з чим Замовником було прийняте рішення про відміну відкритих торгів (протокол засідання тендерного комітету ДП «Адміністрація морських портів України» від 15.01.2018 17-00 за київським часом)
Товариство не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон).
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Замовник необ’єктивно та упереджено відхилив пропозицію Товариства, що в подальшому призвело до прийняття рішення щодо відміни відкритих торгів.
Фактичні обставини, що можуть підтверджувати необ’єктивність та упередженість оцінки пропозиції Товариства.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій Замовника від 15.01.2018 р. встановлено, що Товариством у складі тендерної пропозиції надано документ «2.1-Довідка персонал.pdf» та додатки до нього, які не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що є порушенням тендерної документації в цій частині, в зв’язку з чим тендерна пропозиція Товариства відхилена.
Товариство звертає увагу, що у пункті 2 Додатку № 3 «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» до ТД передбачено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник має подати Довідку, відповідно до Додатку № 7 до ТД про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. На підтвердження виконання цих вимог Товариство надало документ «2.1-Довідка персонал.pdf», якій повністю відповідає вимогам Додатку № 7 до ТД.
Також пункт 2 Додатку № 3 ТД містить перелік документів, які необхідно подати для документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв для всіх працівників, визначених у довідці згідно Додатку № 7, а саме:
1) Засвідчені Учасником копії або оригінали довідок з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість, що видані не раніше ніж за 90 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажений файл:Довідки МВС.rar). Всі надані довідки свідчать, що працівники Товариства, зазначені в довідці згідно Додатку № 7, не мають непогашену чи не зняту судимість, а видані довідки датовані не раніше ніж за 90 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2) Оригінали або засвідчені Учасником копії документів, що підтверджують проходження працівниками Учасника професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» за професією, а саме - свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду. Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажені файли: Розряди 1.rar, Розряди 2.rar). Всі надані свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» підтверджують, що працівники Товариства, зазначені в довідці згідно Додатку № 7, маю кваліфікаційний розряд не нижче 3-го. Відповідно до Наказу Міністерства праці та соціальної політики України № 336 від 29.12.2004 року, 3-му розряду відповідає охоронник з повною загальною середньою освітою та професійно-технічною освітою або повною загальною середньою освітою та професійною підготовкою на виробництві; підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2-го розряду – не менше 1 року, або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єкта та майна, - не менше 3 років.
3) Оригінали або засвідчені Учасником копії чинних на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікатів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника профілактичних оглядів нарколога та психіатра. (відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 06.11.1997 № 1238 та Додаток 3 до п.13 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.2002 № 12). Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажені файли:Сертифікати 1.rar; Сертифікати 2.rar;Сертифікати 3.rar;Сертифікати 4.rar). Всі надані сертифікати підтверджують, що працівники Товариства, зазначені в довідці згідно Додатку № 7, пройшли профілактичний огляд нарколога та психіатра.
4) Оригінали або засвідчені Учасником копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажені файли:Мед. довідки 1.rar; Мед. довідки 2.rar). Всі надані документи підтверджують, що працівники Товариства, зазначені в довідці згідно Додатку № 7, пройшли обов’язковий медичний огляд щодо відсутності обмежень для роботи в охороні.
5) Засвідчені Учасником копії сторінок трудових книжок працівників (першої та з відміткою про працевлаштування на підприємстві Учасника на посаді, що визначена у довідці, складеній згідно Додатку № 7). Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажені файли:Трудові книжки 84 чол.pdf). Було надано засвідчені копії перших сторінок трудових книжок та сторінок про працевлаштування в Товаристві на посаді, що визначені у довідці, складеній згідно Додатку № 7 до ТД.
6) Для керівного складу в якості документального підтвердження надати:
Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про наявність у штаті особи керівного складу Учасника (не менш 1 особи), до посадових обов’язків якої входить організація заходів охорони, а також про відповідність вказаної особи кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960, а саме:
- зазначений фахівець повинен відповідати одному з таких освітніх та/або кваліфікаційних рівнів:
- вища освіта і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони;
- вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
- вища юридична освіта і стаж роботи за спеціальністю у суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років.
Товариство на виконання цієї вимоги надало документ (завантажені файли: 2.6-Фахівець з організації ЗО.pdf), який містить всю необхідну інформацію, яку вимагав вказаний пункт ТД.
7) Додатково надати скановані кольорові копії документів або оригінали, що підтверджують відповідність вказаної особи одному з зазначених вище освітніх та/або кваліфікаційних рівнів.
Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажені файли: 2.7-Диплом.pdf; 2.8-Трудова книжка.pdf). Надані документи підтверджують відповідність вказаної особи одному з зазначених вище освітніх та/або кваліфікаційних рівнів.
8) Копії сертифікатів для керівного складу Учасника (не менше 2-х осіб) про проходження навчання за курсом IМО MODEL COURSE 3.21 «Portfacilitysecurityofficer» (регламентовано розділом Х «Порядку організації охорони морських та річкових портів» затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України 27.03.2013 № 198, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.04.2013 за №654/23186). Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажені файли: 2.9-Сертифікати ММО.pdf). Надані копії сертифікатів підтверджуються проходження керівними особами Товариства навчання за курсом IМО MODEL COURSE 3.21 «Portfacilitysecurityofficer».
Враховуючи, що Товариство виконало абсолютно всі вимоги ТД, вважаємо що Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Товариства та відмінив відкриті торги, що призвело до порушення майнових прав Товариства, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Товариство є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Товариство є реальним учасником ринку охоронних послуг.
Також, Товариство, маючи доступ до пропозицій інших учасників, вважає, що відхилення пропозицій інших учасників також було не обгрунтованим, а як результат рішення Замовника про відміну відкритих торгів на підставі абз. 7 ч.1. ст. 31 Закону (Протокол засідання тендерного комітету ДП «Адміністрація морських портів України» від 15.01.2018 17-00 за київським часом), порушує права Товариства, а тому вважаємо за потрібне перевірити законність процедури закупівлі в цілому.
З метою усунення порушень своїх прав, Товариство 18.01.2018 року (вих. № 1801/1) подало до органу оскарження скаргу з проханням скасувати рішення Замовника, яке було оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 15.01.2018 року 16 год. 30 хв. (надалі - Протокол розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи, що результат розгляду скарги Товариства на рішення Замовника, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій, вплине на розгляд скарги на рішення, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету ДП «Адміністрація морських портів України» від 15.01.2018 17-00 за київським часом (надалі – Протокол засідання тендерного комітету), Товариство звертає увагу на необхідність розгляду даної скарги після та з урахуванням результатів розгляду скарги на рішення, оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду та розглянути її після розгляду скарги Товариства від 18.01.2018 року (вих. №1801/1) на рішення Замовника, яке оформлено Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 15.01.2018 року 16 год. 30 хв.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів), що оформлене Протоколом засідання тендерного комітету ДП «Адміністрація морських портів України» від 15.01.2018 17-00 за київським часом (оголошення UA-2017-11-21-002660-с)
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Протокол розгляду тендерних пропозицій від 15.01.2018 року.
З повагою
Директор
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬФА БЕЗПЕКА" _____________ С.В. Оніщенко
м.п.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 18.01.2018 16:04
- Протокол засідання тендерного комітету 18.01.2018 16:04
- Платіжне доручення 18.01.2018 16:04
- рішення від 22.01.2018 № 489 + лист Замовнику.pdf 22.01.2018 19:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.18 №996.pdf 06.02.2018 13:16
- Рішення від 05.02.2018 № 996.pdf 08.02.2018 19:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.01.2018 16:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.02.2018 19:44
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
24119e22e3c24af498e5d75a222df5b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-21-002660-c.b2
Назва:
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
СКАРГА
На рішення про відхилення тендерної пропозиції на закупівлю послуг за кодом
ДК 021:201579710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів), що оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 15.01.2018 16 год. 30 хв.
(оголошення UA-2017-11-21-002660-с)
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі:UA-2017-11-21-002660-c. Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬФА БЕЗПЕКА" (надалі - Товариство) виявило бажання взяти участь у вказаному конкурсі та згідно тендерної документації (надалі – ТД) подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі були послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4, Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду поданих тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції згідно з пунктом 4 частини 1 статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - Товариства (протокол розгляду тендерних пропозицій від 15.01.2018 16 год.30 хв.).
Товариство не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»:
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Замовник необ’єктивно та упереджено відхилив пропозицію Товариства, оскільки його пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника.
Фактичні обставини, що можуть підтверджувати необ’єктивність та упередженість оцінки пропозиціїТовариства.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій Замовника від 15.01.2018 р. встановлено, що Товариством у складі тендерної пропозиції надано документ «2.1-Довідка персонал.pdf» та додатки до нього, які не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що є порушенням тендерної документації в цій частині, в зв’язку з чим тендерна пропозиція Товариства відхилена.
Замовник не надав аргументації, в чому саме полягає невідповідність наданої Товариством пропозиції.
Товариство звертає увагу, що у пункті 2 Додатку № 3 «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» до ТД передбачено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник має подати Довідку, відповідно до Додатку № 7 до ТД про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі. На підтвердження виконання цих вимог Товариство надало документ «2.1-Довідка персонал.pdf», якій повністю відповідає вимогам Додатку № 7 до ТД.
Також пункт 2 Додатку № 3 ТД містить перелік документів, якінеобхідно подати для документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв для всіх працівників, визначених у довідці згідно Додатку № 7, а саме:
1) Засвідчені Учасником копії або оригінали довідок з реєстру органів внутрішніх справ про те, що особа (працівник) не має непогашену чи не зняту судимість, що видані не раніше ніж за 90 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажений файл:Довідки МВС.rar) Всі надані довідки свідчать, що працівники Товариства, зазначені в довідці згідно Додатку № 7, не мають непогашену чи не зняту судимість, а видані довідки датовані не раніше ніж за 90 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2) Оригінали або засвідчені Учасником копії документів, що підтверджують проходження працівниками Учасника професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» за професією, а саме - свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 3-го кваліфікаційного розряду. Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажені файли:Розряди 1.rar, Розряди 2.rar) Всі надані свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» підтверджують, що працівники Товариства, зазначені в довідці згідно Додатку № 7, маю кваліфікаційний розряд не нижче 3-го.Відповідно до Наказу Міністерства праці та соціальної політики України № 336 від 29.12.2004 року, 3-му розряду відповідає охоронник з повною загальною середньою освітою та професійно-технічною освітою або повною загальною середньою освітою та професійною підготовкою на виробництві; підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2-го розряду – не менше 1 року, або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов’язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об’єкта та майна, - не менше 3 років.
3) Оригінали або засвідчені Учасником копії чинних на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікатів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника профілактичних оглядів нарколога та психіатра.(відповідно до постанови Кабінету міністрів України від 06.11.1997 № 1238 та Додаток 3 до п.13 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17.01.2002 № 12). Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажені файли:Сертифікати 1.rar;Сертифікати 2.rar;Сертифікати 3.rar;Сертифікати 4.rar). Всі надані сертифікати підтверджують, що працівники Товариства, зазначені в довідці згідно Додатку № 7, пройшли профілактичний огляд нарколога та психіатра.
4) Оригінали або засвідчені Учасником копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні (відповідно до Додатку 8 до п.2.16 Порядку затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2007 № 246). Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажені файли:Мед. довідки 1.rar; Мед. довідки 2.rar). Всі надані документи підтверджують, що працівники Товариства, зазначені в довідці згідно Додатку № 7, пройшли обов’язковий медичний огляд щодо відсутності обмежень для роботи в охороні.
5) Засвідчені Учасником копії сторінок трудових книжок працівників (першої та з відміткою про працевлаштування на підприємстві Учасника на посаді, що визначена у довідці, складеній згідно Додатку № 7).Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажені файли:Трудові книжки 84 чол..pdf). Було надано засвідчені копії перших сторінок трудових книжок та сторінок про працевлаштування в Товаристві на посаді, що визначені у довідці, складеній згідно Додатку № 7 до ТД.
6) Для керівного складу в якості документального підтвердження надати:
Довідку у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про наявність у штаті особи керівного складу Учасника (не менш 1 особи), до посадових обов’язків якої входить організація заходів охорони, а також про відповідність вказаної особи кваліфікаційним вимогам, визначеним Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960, а саме:
- зазначений фахівець повинен відповідати одному з таких освітніх та/або кваліфікаційних рівнів:
- вища освіта і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ, міліції охорони, СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони;
- вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора, керівника філії, іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони;
- вища юридична освіта і стаж роботи за спеціальністю у суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років.
Товариство на виконання цієї вимоги надало документ(завантажені файли:2.6-Фахівець з організаціїЗО.pdf), який містить всю необхідну інформацію, яку вимагав вказаний пункт ТД.
7) Додатково надати скановані кольорові копії документів або оригінали, що підтверджують відповідність вказаної особи одному з зазначених вище освітніх та/або кваліфікаційних рівнів.
Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажені файли: 2.7-Диплом.pdf; 2.8-Трудова книжка.pdf). Надані документи підтверджують відповідність вказаної особи одному з зазначених вище освітніх та/або кваліфікаційних рівнів.
8)Копії сертифікатів для керівного складу Учасника (не менше 2-х осіб) про проходження навчання за курсом IМО MODEL COURSE 3.21 «Portfacilitysecurityofficer» (регламентовано розділом Х «Порядку організації охорони морських та річкових портів» затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України 27.03.2013 № 198, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.04.2013 за №654/23186).Товариство на виконання цієї вимоги надало документи (завантажені файли:2.9-Сертифікати ММО.pdf). Надані копії сертифікатів підтверджуються проходження керівними особами Товариства навчання за курсом IМО MODEL COURSE 3.21 «Portfacilitysecurityofficer».
Враховуючи, що Товариство виконало абсолютно всі вимоги ТД, вважаємо що Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Товариства, що призвело до порушення майнових прав Товариства, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Товариство є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Товариство є реальним учасником ринку охоронних послуг.
Також, Товариство, маючи доступ до пропозицій інших учасників, вважає, що відхилення пропозицій інших учасників також було не обгрунтованим. Враховуючи, що рішення Замовника про відхилення всіх пропозицій учасників призвело до того, що Замовник прийняв рішення про відміну відкритих торгів (Протокол засідання тендерного комітету ДП «Адміністрація морських портів України» від 15.01.2018 17-00 за київським часом), що призвело до порушення прав Товариства, вважаємо за потрібне переглянути рішення Замовника по всім учасника тендеру.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Охоронна компанія «Альфа безпека» на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів), що оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 15.01.2018 16 год. 30 хв. (оголошення UA-2017-11-21-002660-с) та допустити ТОВ «Охоронна компанія «Альфа безпека» до участі в аукціоні.
4. Перевірити законність відхилення пропозицій інших учасників та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерних пропозицій на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів), що оформлене Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 15.01.2018 16 год. 30 хв. (оголошення UA-2017-11-21-002660-с) відносно інших учасників, якщо перевіркою будуть встановлені незаконне відхилення їх пропозицій, та допустити їх до участі в аукціоні.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Протокол розгляду тендерних пропозицій від 15.01.2018р.
3. Документ «2.1-Довідка персонал.pdf» (додатки до нього завантажено в електронну систему закупівель).
З повагою
Директор
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬФА БЕЗПЕКА" _____________ С.В. Оніщенко
м.п.
18.01.2018р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 18.01.2018 15:24
- Протокол 18.01.2018 15:24
- Скарга 18.01.2018 15:24
- Довідка персонал 18.01.2018 15:24
- рішення від 22.01.2018 № 488 + лист Замовнику.pdf 22.01.2018 19:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.2018 № 995.pdf 06.02.2018 13:15
- Рішення від 05.02.2018 № 995.pdf 08.02.2018 19:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.01.2018 15:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.02.2018 19:41
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
скарга на відхилення пропозиції
Номер:
e450695a7da24bd2af0fda9a67ef6259
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-21-002660-c.a5
Назва:
скарга на відхилення пропозиції
Скарга:
скарга на рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції та відміну торгів
Пов'язані документи:
Учасник
- скан.PDF 20.01.2018 12:22
- Платіжне доручення №3150.pdf 20.01.2018 12:22
- Договір охорони Одеса.doc 20.01.2018 12:22
- Додаткова угода №1 від 29.12.2016 Одеса.jpeg 20.01.2018 12:22
- Додаткова угода №1 від 29.12.2016 1 Одеса.jpeg 20.01.2018 12:22
- Додаткова угода №1 від 29.12.2016 2 Одеса.jpeg 20.01.2018 12:22
- Дог. №25-640 рег. №02975 Енергоатом.PDF 20.01.2018 12:22
- Додаткова угода Енергоатом.PDF 20.01.2018 12:22
- рішення від 23.01.2018 № 556+лист Замовнику.pdf 24.01.2018 20:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.02.18 № 997.pdf 06.02.2018 13:17
- Рішення від 05.02.2018 № 997.pdf 08.02.2018 19:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.01.2018 12:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.02.2018 19:34
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Звернення за розясненням
Номер:
50f98ed5cecf46a6b83e99df2739bb26
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-21-002660-c.a4
Назва:
Звернення за розясненням
Вимога:
Звернення до Замовника за роз’ясненнями
ТОВ «Охоронна компанія «Альфа безпека»
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
15.01.2018 року тендерним комітетом Замовника було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Охоронна компанія «Альфа безпека» з підстав, що учасником у складі тендерної пропозиції надано документ «2.1-Довідка персонал.pdf» та додатки до нього, які не підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що є порушенням тендерної документації в цій частині.
Враховуючи, що ТОВ «Охоронна компанія «Альфа безпека» вважає, що подало повний пакет документів, відповідно до вимог тендерної документації Замовника, і всі подані документи повністю підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», просимо зазначити, що конкретно із поданих документів не підтверджує відповідність учасника вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз'яснення щодо відхилення Альфа Безпека.docx 19.01.2018 18:20
Дата подачі:
18.01.2018 16:12
Вирішення:
Відповідно частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на вашу вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації. Відповідь прикріплено в окремому файлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецінформ Безпека"
Номер:
b112729a7cf44468a80a1781f37b24de
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-21-002660-c.c1
Назва:
Щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Спецінформ Безпека"
Вимога:
Відповідно до частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
15.01.2018 року тендерним комітетом було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Спецінформ безпека» з підстав надання недостовірної інформації та надання неповної інформації по всім вимогам замовника щодо надання послуг зазначеним в Додатку 1 Тендерної документації.
Вважаємо, що Замовником прийнято рішення яке не відповідає обставинам справи в силу своєї необізнаності та зазначення непровіреної і недостовірної інформації.
Відповідно до частини першої статті 530 ЦК України якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Зобов'язання, строк (термін) виконання якого визначений вказівкою на подію, яка неминуче має настати, підлягає виконанню з настанням цієї події. У коментованій статті законодавець застосовує поняття "строк" та "термін" виконання, визначення яких надається у ст. 251 ЦК. Строк в розумінні коментованої статті є періодом часу, зі спливом якого має бути здійснене виконання зобов'язання. Терміном є певний момент у часі, з настанням якого має бути здійснене виконання зобов'язання. Строк (термін) виконання зобов'язання за загальним правилом, узгоджується сторонами в договорі. Строк (термін) виконання зобов'язання встановлюється у вигляді календарної дати або періоду, а також може бути визначений подією, що має неминуче настати. В такому випадку зобов'язання підлягає виконанню з настанням цієї події або протягом певного періоду (через певний період) після настання такої події.
Відповідно до частини 1-3 статті 631 ЦК України строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. Договір набирає чинності з моменту його укладення. Сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію про виконання 2 аналогічних договорів. При цьому слід зазначити, що Замовником не встановлювалось вимоги щодо надання інформації по кільком аналогічним договорам. А отже, як випливає з практики розгляду скарг АМКУ України, для виконання вимоги замовника необхідно щоб хоча інформація по одному договору відповідала вимогам Замовника.
Щодо інформації по договору з ПАТ «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниці» від 02.12.2016 року. Замовник зазначає про те, що Учасник надав недостовірну інформацію про те, що договір діє з 01.12.2016 року в той час як договір було підписано 02.12.2016 року. Разом з тим, закон чітко встановлює, що сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. При цьому договір є дійсним, якщо він не визнаний в судовому порядку недійсним. Замовник при дослідженні цього договору міг передбачити, що період його укладення дає можливість перевірити укладення даного договору в період роботи системи Прозоро. Відповідно до інформації в системі Прозоро ПАТ «Українська залізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниці» було проведено процедуру закупівлі послуг з охорони UA-2016-10-20-000384-a за результатами якої було укладено договір від 02.12.2016 року. При перевірці договору і додаткової угоди до цього договору по цій процедурі закупівлі можна встановити що в п.1.6. зазначено, що термін надання послуг з 01.12.2016 по 31.12.2016 року.
Отже Замовник не провівши належної перевірки інформації по цьому договору зазначив, що Учасник надав недостовірну інформацію.
Щодо інформації по договору з ДП «НАЕК «Енергоатом» від 05.12.2016 року. Замовник зазначає про те, що Учасник надав недостовірну інформацію про те, що договір діє з 01.01.2017 по 31.12.2017 року в той час як договір було підписано 05.12.2016 року. При цьому договір є дійсним, якщо він не визнаний в судовому порядку недійсним. Терміном є певний момент у часі, з настанням якого має бути здійснене виконання зобов'язання Замовник при дослідженні цього договору міг передбачити, що період його укладення дає можливість перевірити укладення даного договору в період роботи системи Прозоро. Відповідно до інформації в системі Прозоро ДП «НАЕК «Енергоатом» було проведено закупівлю послуг UA-2016-10-05-000116-c з охорони за результатами якої було укладено договір від 05.12.2016 року. При перевірці договору по цій процедурі закупівлі можна встановити, що в п.1. зазначено, що послуги надаються в період з 01.12.2016 по 31.12.2016 року.
Отже Замовник не провівши належної перевірки інформації по цьому договору зазначив, що Учасник надав недостовірну інформацію.
При цьому слід звернути увагу, що Замовник путає питання дати укладення договору і термін дії договору при цьому вважає, що термін дії договору настає з дати його укладення. При цьому замовник не звертає уваги, що строк (термін) дії договору це час коли існують господарські зобов’язання сторін договору, а вони не обов’язково виникають з дати його укладення, а можуть охоплювати як час, протягом якого існували зобов’язання до дати укладення договору так і час, якщо про це зазначається в самому договорі.
Також підставою відхилення ТОВ «Спецінформ безпека» Замовником зазначено надання неповної інформації по всім вимогам замовника щодо надання послуг зазначеним в Додатку 1 Тендерної документації. Разом з тим Замовником не зазначено про конкретні невідповідності поданої учасником інформації згідно усіх вимог замовника.
Прошу надати інформацію про причини та підстави відхилення нашої тендерної пропозиції, а також про правомірність зазначення в протоколі про надання нами недостовірної інформації, що порочить наше підприємство.
Пов'язані документи:
Замовник
- Роз'яснення щодо відхилення Спецінформбезпека.docx 19.01.2018 18:11
Дата подачі:
17.01.2018 09:59
Вирішення:
Відповідно частини третьої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь на вашу вимогу щодо надання додаткової інформації стосовно причин невідповідності вашої пропозиції умовам тендерної документації. Відповідь прикріплено в окремому файлі.
Статус вимоги:
Задоволено